kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Mě vlastně zajímá, jestli to má dobrej motor a rám. Protože jsem zakopl na ebay o ohlins + brembo a s tím by to byla fakt bomba (+ pár dalších drobností).
Neřekl bych, že to je nějaká extra výhodná nabídka tady ten OEM set z RSV...
strakon píše: fireblader_puvodni> to kup radši tohle a mrdni to na to www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-rsv-1000-r/aprilia-rsv-1000-r-1609180.html
To vypadá taky dobře, ale zatím mám dojem, že mii ke štěstí chybí TL.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vsak telata jsou ted za par drobnych ne, tohle me prijde drahe.... a co stare rsv?
oioi01 píše: fireblader_puvodni> Ale, tady nekdo nevi co s prachama a zatouzil po dvouvalci...
Vsak telata jsou ted za par drobnych ne, tohle me prijde drahe.... a co stare rsv?
Nadbytek peněz nemám, ale starý dvouválec bych bral. Trocha nostalgie z konce devadesátek či začátku milénia.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Mě vlastně zajímá, jestli to má dobrej motor a rám. Protože jsem zakopl na ebay o ohlins + brembo a s tím by to byla fakt bomba (+ pár dalších drobností).
Do motoru nikdo nevidi, ale je dobry, ze je to novejsi 98+ model kterej ma pevnejsi ram a spolehlivejsi motor.
Lepsi vidlice a brzdy poznas na vsem, ale bohuzel ani tohle z toho neudela zadnej zazrak. Mam tech uprav vic a je to docela zabavnej stroj, ale po tom co vyzkousis neco moderniho jako treba to tuono v4, tak ti i na max vykunene tele prijde jako vtip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Neřekl bych, že to je nějaká extra výhodná nabídka tady ten OEM set z RSV...
Nechtěl jsem to psát, ale když už jsi to zmínil... Se posrali v kině s tou cenou. Navíc z rsv kde je notoricky známý že ta showa funguje úplně stejně, akorát přes zimu nevychčije A ty brzdiče jsou taky totál sociál bída
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.instagra...igshid=1mmfs0m1y1avk
FiZzeR píše: Nechtěl jsem to psát, ale když už jsi to zmínil... Se posrali v kině s tou cenou. Navíc z rsv kde je notoricky známý že ta showa funguje úplně stejně, akorát přes zimu nevychčije A ty brzdiče jsou taky totál sociál bída
Jo, však píšu OEM, takže nic výjimečnýho. Když upgrade, tak ať stojí za to...
Jinak nedávno jsem viděl na prodej Öhlinsy z předposlední Hujdy SP2(?) za 1000 Euro.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Do motoru nikdo nevidi, ale je dobry, ze je to novejsi 98+ model kterej ma pevnejsi ram a spolehlivejsi motor.
Lepsi vidlice a brzdy poznas na vsem, ale bohuzel ani tohle z toho neudela zadnej zazrak. Mam tech uprav vic a je to docela zabavnej stroj, ale po tom co vyzkousis neco moderniho jako treba to tuono v4, tak ti i na max vykunene tele prijde jako vtip
Mě se to TL líbilo už před více než 20 lety, takže můj zájem je akt nostalgie. Navíc jsem vždycky chtěl zkusit dvouválec. Budu o tom dál přemýšlet, buď mě nějaké nadchne a koupím, nebo z toho nic nebude ... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Oioi: on stavi i rychle stroje, ale nechapu jak mu to muze takhle fungovat...
assassin píše: Je to demon:
https://www.instagra...mmfs0m1y1avk [/quote]
Tohle jde presne proti dnesnimu stylu, zakryt pod plasty motor a vse co s tim souvisi, je to takova oslava mechaniky, nepojede 300 ale ten pocit na ni musi byt vyjimecny, i z koukani na ni. Na nekterych je zazitek uz z toho ze vubec jede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Mě se to TL líbilo už před více než 20 lety, takže můj zájem je akt nostalgie. Navíc jsem vždycky chtěl zkusit dvouválec. Budu o tom dál přemýšlet, buď mě nějaké nadchne a koupím, nebo z toho nic nebude ... .
Jen si nějaký kup, aspoň se budeš mít v čem vrtat a cpát do toho nějakej peníz. U těch novejch moto už na vylepšování není takovej prostor2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a pokud má někdo novej bajk proč by měl ten starej dotahovat funkčně k tomu novýmu, proto si ho asi koupil aby měl něco JINÝHO...
Přijde mi, že je to tu posuzováný neustále optikou "znouzectnost".. ale ona je to v reálu spíš nostalgie...s tím vším co to prináší a znamená akceptovaně.
Naposledy editováno 29.12.2020 06:49:24
strakon píše: cibus> co tohle? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/triumph/triumph-street-triple-r/triumph-street-triple-r-1616030.html
Uz jsem to v sobe premohl. Doufam. Rok chci jeste vydrzet s Monsterem.
A ranko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dewwil> já nějak netrpím tím, že starý vrány jsou oproti těm novejm nedokonalý... mě právě ty určitý vrtochy starších bajků bavěj...
a pokud má někdo novej bajk proč by měl ten starej dotahovat funkčně k tomu novýmu, proto si ho asi koupil aby měl něco JINÝHO...
Přijde mi, že je to tu posuzováný neustále optikou "znouzectnost".. ale ona je to v reálu spíš nostalgie...s tím vším co to prináší a znamená akceptovaně.
Nedokonaly jsou asi vsechny, ktery nejsou top ve svy tride. A podle me ma smysl upgrade podvozku i na starych masinach, pokud to nekdo chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: fireblader_puvodni> jestli starej dvouval tak urcite rsv. Motor je jedno, nejedou vsechny, ale je to rozumne veliky, pohodlny, a ma dobrej podvozek. Navic nema nejakej zasadnejsi konstrukcni problem.
... kromě volnoběhny, protáčejících se nalisovanejch vaček, tekoucí vodní pumpy, u verzí s plastovou nádrží tekoucí plastová nádrž, praskající hadice v nádrži u obou verzí, plastový rychlospojky na hadicích od čerpadla ke vstřikům, praskající podtlakový hadičky k map senzoru, prodřený membrány antihopu, sračkoidní brembo kotouče co jim zahnívaj nejty, poddimenzovaný relé startéru, hořící konektory od reglu a tekoucí oem öhlinse u millera Pokud se tedy bavíme o "starý dobrý" millce, u té wannabe SP už toho bylo víc
(Ale pravděpodobnost, že se tam něco zásadního vysere je oproti čemukoli jinýmu velice nízká, doporučuje devět z deseti fizzerů )
Naposledy editováno 29.12.2020 09:06:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale stejně seš Dobrej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: FiZzeR>....Ale stejně seš Dobrej
...že si vubec nějakou koupí... já bych bejt jim, s jeho znalostmi, hrál gorodky...
Naposledy editováno 29.12.2020 09:11:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...že si vubec nějakou koupí... já bych bejt jim, s jeho znalostmi, hrál gorodky...
Jenže on si to kupuje páč ví co s tím a jak na to My jen pak tápeme a divíme se že se to sere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
mě tedy nijak zásadně...
t_freedom píše: P_B> s tobě se to sere? krom toho žes to " rozebral zrychleným postupem" ?
mě tedy nijak zásadně...
Mě se to taky nesere, tedy až na to že to rozebírám zbytečným způsobem na součástky ale už se to polau hýbe a snad na sezonu vyjedku už konečně
Jinak jak výš tam mě tam nic nezradilo, jen studeňák v konektoru a jeho výměna, to jsem zvládl sám
Ale já ani ty nemáme taky Gustu že
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.12.2020 10:52:56