Tak já začnu:
Náš povětšinou svahovej "arzenál" Lítám já, táťka, brácha a semtam ségra
"védvojka"
[URL= na gumicuku
[URL= můj
[URL= brácha
[URL= Mistral
[URL=
A k tomu máme ještě hafo kombatovejch samokřídel, 3 motorový samokřídla a ZoomZooma 4D.
Docela slušná výbavička ne?
Naposledy editováno 01.02.2010 21:17:08
regl byl kulatej, osazenej v klasice!! montoval se rovnou na 400 ze zadu, N-ko na spinani, P-ecko na brzdu mezi svorkama, zadnej MCu vsechno ciste po Budinskovsku reseny komparatorama, a to vcetne zpracovani RC signalu !!....jo, to byl hodne "sikovnej" konstrkuter (sikovnej mysleno s jakou eleganci proste nepouzil procak.. to ja su lineeej... ja mam PICe i takovy cypovine jako je stendby casovani lampovyho zesiku )
mam tu i jeho 2ch. nabijecku, dodnes jede.. nabijim s ni pomalym kanalem Pb-cka..
1 reakcí na tento příspěvek RC Modeláři sem!
kerut píše: ..ja na moc lepsi techniku tenkrat nemel, taxem byl vdecnej za tohle
ja pak pouzival vic ty od jeti - obousmerny byly drahy, tak jsem mel taky bel, ale bylo znat, ze to spina nejakym obyc tranzistorem, nebo nevim jakou tam mel jinou botu, ale auta s timhle reglem jezdila pomaleji nez s jinym… takze evidentne tam byly moc velky ztraty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
mito7 píše: I starý model může být osazen novým rádiem!
U nekterych, napr pujcenych, modelu se nejake modernizace nevyplati, zejm kdyz mi ten hw pak nebude nikam pasovat. Ten odpojovac asi uziju casteji.
Pokud ta moje zenska prokaze talent, stejne bude chtit neco ostrejsiho nez skolni motovetron
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
Pher píše: U nekterych, napr pujcenych, modelu se nejake modernizace nevyplati, zejm kdyz mi ten hw pak nebude nikam pasovat. Ten odpojovac asi uziju casteji.
Pokud ta moje zenska prokaze talent, stejne bude chtit neco ostrejsiho nez skolni motovetron
jestli je to takove retro tak napajeni prijamce prijimacovyma baterkama - ty pri letu dost mozna nevybijes - a napajeni motoru zvlast akupackem, idealne nicd - a muzes ho vybit do smrti
jestli tam mas stejnosmernej motor tak napis jakej proud potrebujes, Doma bych ti neco nasel… my uz mame vsude stridaky….
Naposledy editováno 11.11.2020 19:56:02
assassin píše: ja nepamatuju moc ele regulatoru do letadla co tohle omezeni vykonu nemely… jenze to jede podle napeti a obvykle kdyz zasahne, je baterka uz dost vybita, z hlediska zivotnosti je lepsi tam nechat vic Energie - tzn litat na stopky
U lipolek rozhodně. Mám to nastavené tak, že i když jdu dolů na poslední chvíli a přesto musím udělat ještě jeden okruh, prakticky nejdu s kapacitou pod 20%. Moje standardní vybití baterek se pohybuje kolem 70-75% kapacity.
2 reakcí na tento příspěvek RC Modeláři sem!
Ale už som lietadlo opravil, stačil nesprávny smer vetru a lietal som ráno proti slnku. baterky Li pol, som poškodil , teraz lietam s Li Lion a tam pocítim pokles výkonu a končím. No s plachtením a potom na pol plynu to s 1 700 mAh vydrží skoro hodinu. teda keď mám správny vietor nie ako dnes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
a co se tyka endura, to vic lezi nez jezdi bezne ne ? nebo jsem tak neschopnej jezdec ?? btw hele potkali jsme enduraky ted v dojclandu na halde, nas uvideli, lekli se a zacali tocit, taxem na ne maval ze klidek at jedou, tak chvilku nervozne koukali a pak se odhodlali.. zamavali jsme na sebe, objeli ofrouda, a svisteli dal nahoru... docela me potesilo ze i v nemecku jsou furt trochu normalni lidi (teda jedno cisty enduro a dve trialky to byly)
Naposledy editováno 17.11.2020 22:12:18
PS: minulú zimu som jazdil skoro každý deň, tu ani sneh nepadá, dá sa. teraz ma ale chytlo to poletovanie .
Naposledy editováno 18.11.2020 19:47:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
Jak se to povedlo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
Viz: Great Planes Rimfire .10 35-30-1250 Outrunner Motor
Za tu cenu super!
https://www.rc-auta....outrunner-motor.html
Naposledy editováno 23.11.2020 07:45:25
Zas nejaka zkusenost. Zejm na to slunce je nutne davat bacha, u ostrejsiho letadla to bohate staci pro ztratu kontroly.
Ale on je vzdycky prostor pro chybu, vcera se mi povedla hezka vyvrtka do zeme
1 reakcí na tento příspěvek RC Modeláři sem!
krokoš píše: Pher> čau, veď ssom hore písal, šiel som lietaťa fúkal vietor po svahu, čiže severozápadný a ešte som šiel ráno a proti slnku. Ledva som to odlepil od zeme otočil a ešte som dal plný plyn lebo to nechcelo stúpať, vietor to tlačil dole, fúkal po svahu a ako som sa dostal oproti slnku tak som bol nahratý, nevidel som ani hovno a som s tým drbol, ešte som stihol zastaviť motor. Už to je polepené a aj som už lietal hneď na druhý deň, v pohode. Hlavne , že elektronika vydržala a baterka, tá odletela na dĺžku vodičov. teraz zas fúka blbo tak neriskujem. Zajtra možno bude lepšie , ale pôjdem až poobede radšej kvôli slnku, tda ak bude správny smer vetru.
Zásadně si na létání beru sluneční brejle, kategorie 3. Vyzkoušej, je to nebe a dudy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
Krovak> 100% potvrzuju, nesnasim ostry svetlo a cumet do oblohy dele nez 10s zadna hitparada ..me to navic i trochu uklidnuje (mam poruchu sustredeni..), krom toho ze nemam podrzdeny oci tak se i citim se jakoby "uvnitr za sklem", to funguje i pri behu, bez alespon polotmavejch brejli jen kdyz fakt hodne prsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RC Modeláři sem!
krokoš píše: kerut> Potom zrušili krídla do V a sú rovné, z tohoto dôvodu lepšie reaguje na krídelká , ale zas potrebuje neustále zásahy krídelkami , lebo ináč sa preklopí nabok a fuk do zeme. Proste tento model nedokáže letieť sám, bez zásahu pilota spadne.
Tak to je někde něco špatně, jakýkoliv model (nebudeme-li uvažovat nějaké experimentální chujoviny) musí umět letět bez neustálého řízení. Obzvlášť školní, něco máš špatně, pokud vyvážení sedí, tak to máš buď zkroucený, nebo blbé seřízení. Spíš bych sázel na nějakou nesymetrii. Třeba tohle , nebo tohle nemá žádné vzepětí a rovně to umí letět samo. Dokonce i akrobat, který je seřízený neutrálně umí letět bez korekcí do řízení.
Naposledy editováno 25.11.2020 22:12:47
1 reakcí na tento příspěvek RC Modeláři sem!
Curtis>jinak ze by bylo kazdy ero z princiu stabilni bych uplne netvrdil, to zavisi jak pise Krokoš na vzepeti kridla (jednoducha stabilizace kdyz to padne do leva, je leve kridlo rovne a prave v dvjnasobnem uhlu vzepeti, takze leve ma vetsi pruet plochy, tudiz vetsi vztlak a otac ero zpet do roviny), umisteni kridla (hornoplosnik "vysi" pod kridlem, tak je stabilnejsi..), vaha modelu, a pocasi !
takovy F3Acko musis trochu drzet furt, horsi uz je jenm vrtulnik, ten nekam utika proste z principu.. staci mirnej vanek...
...vono stabilizuje se ledasco, blanik ma kridlo v opacnem sipu aby ho to tahalo do spravne zatacky (eq. princip, kdyz jde žák do skluzu vnitrni kridlo ho samo taha ven)
navic modely maji dost vyhodu i nevyhodu malejch momentu setrvacnosti,.. pro akrobacii je to vyhoda, velky ero by se v tech obratech rozlamalo o vrluniku nemluve, ale na stabilni let je to zas nevyhoda.. nez padne boeing po kridle tak to par desitek vterin trva a s erem to hazi jak v pracce,... tady krokošuv stroj to urcite zvládne behem mžiku a bez velkyho varovani
Naposledy editováno 26.11.2020 02:10:30
kerut píše: a nemas to tezky na zadek ? kde mas - teziste na kridle ? prvni 1/3 cca ?? musis pri rovnym letu spis vic potlacovat nebo tahat ?? z toho jak to popisujes mi to tak prijde..
Curtis>jinak ze by bylo kazdy ero z princiu stabilni bych uplne netvrdil, to zavisi jak pise Krokoš na vzepeti kridla (jednoducha stabilizace kdyz to padne do leva, je leve kridlo rovne a prave v dvjnasobnem uhlu vzepeti, takze leve ma vetsi pruet plochy, tudiz vetsi vztlak a otac ero zpet do roviny), umisteni kridla (hornoplosnik "vysi" pod kridlem, tak je stabilnejsi..), vaha modelu, a pocasi !
takovy F3Acko musis trochu drzet furt, horsi uz je jenm vrtulnik, ten nekam utika proste z principu.. staci mirnej vanek...
...vono stabilizuje se ledasco, blanik ma kridlo v opacnem sipu aby ho to tahalo do spravne zatacky (eq. princip, kdyz jde žák do skluzu vnitrni kridlo ho samo taha ven)
navic modely maji dost vyhodu i nevyhodu malejch momentu setrvacnosti,.. pro akrobacii je to vyhoda, velky ero by se v tech obratech rozlamalo o vrluniku nemluve, ale na stabilni let je to zas nevyhoda.. nez padne boeing po kridle tak to par desitek vterin trva a s erem to hazi jak v pracce,... tady krokošuv stroj to urcite zvládne behem mžiku a bez velkyho varovani
U toho Blanika je duvod zaporneho sipu potreba dostat instruktora co nejblize tezisti tak, aby soucasne i neco videl. Dalsi bonus je snizeni indukovaneho odporu. S tim tezistem to teda uplne dokonale nevyslo, uz takhle je ten rozdil znat napr ve vyvrtce, ale urcite mohlo byt hur
Podle popisu mi prijde, ze nova kridla Alphy nemaji dobre poresene padove vlastnosti. Mozna by pomohlo zvednout o fous kridelka a tim nastavit negativy na koncich kridel
1 reakcí na tento příspěvek RC Modeláři sem!
E: kdyz budes mit tendenci brzdit pretazenim, tak si vzpomen jaka je to rana kdyz padnes po kridle, a rekni si ze pripadny nezvladnuty pristani v rychlosti je co do oprav mirumilovnejsi.. resp. pretahni to klidne lehce, ale az kdyz jsi doslova par cm nad zemi, a jen fakt lehounce.. to je o zvyku..
Naposledy editováno 26.11.2020 18:44:22