AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
PetrL3 píše: Rekněme, že je potřeba s tím počítat.
Naše leštěnka T4 z Německa s motorem s výbornou pověsti 111kw spolkla kolem 50.000 za poruchu motoru. A to je motor vyloženě s dobrou pověstí.
To sme mohli vzít rovnou T5 a mít komfortnější svezení. Je to jako s tou O2. Furt něco musíš řešit.
Pokud by šlo třeba o Californii, Westfalii nebo Multivana, pochopil bych že to chce. To totiž nikdo jiný nedělá... Takže pokud chce člověk něco takového,
tak mu nic jiného nezbývá, protože nic lepšího v této kategorii není.. Tam se holt ty neduživé pohony musí podstoupit protože není jiná volba...
Pokud potřebuje obyčejnou dodávku, nebo obyčejný busík bez výše zmíněných extra buřtů, tak bych se tomu vyhnul obloukem, protože jsou to
zbytečné komplikace, když motory na Fordech, Mercedesech, Fiatech, Peugeotech normálně drží.... Je to škoda, protože T5 je jinak opravdu pěkné auto...
T4 byla trvanlivá velmi, byť ne nekonečně, tam už se to odvíjí od toho, že i když stará 2,4-2,5 měla super pověst zaslouženě, tak dneska to je klidně i
30 let staré auto a 30 let je hodně dlouhá doba za kterou to najezdilo bambilion kilometrů, že to i vyhlášený držák pošle na kolena...
Milan1963 píše: Vlasťák1973> Tady podobně, mlha....tak jsem si včera řekl, že po 3 měsících vyjedu s Oplem. Kdybych ho v mlze naboural, nic se neděje, škodovky si vážím jinak. Ta do mlhy neee.
Nevyjel jsem . Zase brzdy. Asi přirezly destičky ke kotoučům. Kola se vůbec netočí. Zítra pojede odtahem do servisu ...tak jezdí škodofka.
Když to nepotřebuješ, tak to pošli do světa...
Auto musí jezdit. Psali jsme ti to tu 27x, že takhle to bude akorát hnijící kasička na prachy...
Buď s tím jezdi, nebo se toho zbav...
Borntobewild píše: To jste se tu, Jawáci o těch autech nějak rozkecali.
Tchán nemá ani světýlko v kufru. Když mu jdu pro něco do kufru, musím strčit klíč do zámku, otevřít řidičovy dveře, zatáhnout za páčku, obejít auto, zjistit, že jsem zatáhl za jinou páčku a otevřel nádrž, zavřít nádrž, znouvu zatáhnout za páčku, obejít auto pokusit se otevřít kufr a omylem si ho přimáčknout kolenem, znovu zatáhnout za páčku, otevřít kufr, kde je úplná tma. Sám jsem odpůrce asistenů rozjezdu do kopce a z kopce, a všelijakých hovadin nahrazujících chybějícího řidiče, ale funkce za pár kaček, běžné v 21. století považuju za samozřejmost a jejich absence by mě už dneska hodně srala.
A to jsou přesně ta důchodcovská auta... navíc zpravidla zanedbaná po stránce údržby.
kuba350 píše: pech.> a co je na tom tak špatně? Co sem hledal na netu, tak se píše o loupajícím se nikasilu, ale proč se to děje?
Protože je ten nikasil v motoru do náklaďáku už z principu hodně blbý nápad a navíc se jim poměrně často stávalo, ho udělali blbě....
Na tom už si vylámal zuby kde kdo.... Ale nikoho to nenapadlo namontovat do dodávky. Většinou to byly motory sportovní...
Proto se dneska do hliníkových bloků zalévají suché vložky...
Milan1963 píše: Vlasťák1973> Nojo, Vlasto, jenže já to tak dělám. Dám pod kolo klín, nebrzdím to, nebot' vím, že s tím jezdím tak třikrát do roka. Do stodoly auto dojede normálně a pravidelně ( už potřetí ! ) neodjede, zatuhnou brzdy. A pokaždé do servisu....a pořád. Má to nové brzdiče, destičky. Tedy asi 2 roky staré, ale s těmi to ujelo tak 1000 km...no uvidím, co řekne servis.
Anebo - za 60 jsem koupil, 50 do toho investoval, skoro nic nenajezdil - a za 25 prodám ? A bude klid...
Popular nejede půl roku, je zabržděn, s rychlostí - a odjede vždy normálně.
Milane - tu ohnilou dvacetiletou Atru prodáš tak za 15. S tím počítej.
To že jsi s tím nic nenajezdil, je jen a pouze tvoje hluboká demence, trucovitost a totální zatemnění mysli, na které tě tu všichni opakovaně upozorňovali.
Ty prachy co jsi do toho nasypal jsou jen a pouze následkem tvého chování zmíněného ve výše uvedeném řádku.
Budež zase psát že jsem hulvát... A mně je to jedno, protože jsem přímočarý člověk co nemá ve zvyku mazat někomu med kolem huby a protože po dobrém ti to už vysvětlovali všichni ostatní včetně mne...
Tak si to přeber po zlém, jak chceš...
Máš totiž dvě možnosti. Buď to dál syslit, nepoužívat to, tím to kurvit a sypat do toho další prachy...
Nebo spolknout červa, že jsi udělal píčovinu, prodat to, aby ses toho sypání prachů do nepotřebné věci jednou pro vždy zbavil...
Není to těžké k pochopení... Je jen třeba zvednout prdel a hned jak se auto uvede do pojízdného stavu ho postavit na bazar.
Nějaká mladá holka, kterou obtěžuje řazení to ocení a ještě jí to poslouží na prvních pár let aktivního řidičství.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 08.11.2020 21:03:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V 80tých letech se tu dalo potkat pár škodovek 100vek, 120tek s volantem vpravo. Co pamatuju jako kluk, z vyprávění, když je vezli Britům, tak někde v Lamančským kanále přes loď šplouchla vlna a Britové je s osolenejma škodivkama poslali do háje. Pak se to tu výhodně rozprodávalo. Mělo to výbornou výbavu, možná i vyhřívání zadního skla . volant na blbý straně a hlavně to prý po tom šplouchanci hrozně rezlo. Prý jim říkali slanečci. Co z toho je pravda, nevím, jediné, co je 100%, že jsem viděl pár škodivek RHD na normálních československých spztkách.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak s blatníkama se domluvte s Béďou, jsou 4 kousky Pokud se domluvíte, že každej si veme dva, nevidím problém, a bydlím v Kyšicích hnedle u Plzně (asi 4km od sjezdu Ejpovice z D5).
Jinak PetrL3 si před chvilkou odvez zadní čelíčko ze šáde doufám že bude dělat radost, já mám radost, že jsem uvolnil kus prostoru a nemusel jsem to vyhodit, pač by to byla škoda. Konečně jsem poznal osobně dalšího ze zdejšího kolektivu
skodovak píše: Pech: No jo, pravda, teď jsem si vzpoměl, že Smolík má vlastně víčko nádrže jak Babetta viď?
Jinak s blatníkama se domluvte s Béďou, jsou 4 kousky Pokud se domluvíte, že každej si veme dva, nevidím problém, a bydlím v Kyšicích hnedle u Plzně (asi 4km od sjezdu Ejpovice z D5).
Jinak PetrL3 si před chvilkou odvez zadní čelíčko ze šáde doufám že bude dělat radost, já mám radost, že jsem uvolnil kus prostoru a nemusel jsem to vyhodit, pač by to byla škoda. Konečně jsem poznal osobně dalšího ze zdejšího kolektivu
Do Plzně to nemám krev daleko (cca 100km), tak bych si k tobě sjel. Ale vidím to tak na sobotu k večeru nejdřív ale..
Borntobewild píše: Jirka4137>
V 80tých letech se tu dalo potkat pár škodovek 100vek, 120tek s volantem vpravo. Co pamatuju jako kluk, z vyprávění, když je vezli Britům, tak někde v Lamančským kanále přes loď šplouchla vlna a Britové je s osolenejma škodivkama poslali do háje. Pak se to tu výhodně rozprodávalo. Mělo to výbornou výbavu, možná i vyhřívání zadního skla . volant na blbý straně a hlavně to prý po tom šplouchanci hrozně rezlo. Prý jim říkali slanečci. Co z toho je pravda, nevím, jediné, co je 100%, že jsem viděl pár škodivek RHD na normálních československých spztkách.
Jedna bílá jezdila i u nás... Nevím jak se to sem dostalo, byla to užovka, asi LSa, ale krk za to nedám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Vlasťák1973> A proto mám jen jedno auto, jednu motorku, jedno kolo, jeden kočárek, jednu káru a nikdy nic nezatuhlo.
Protože to normálně používáš... Tak to normálně funguje...
Naposledy editováno 08.11.2020 21:53:37
Jirka4137 píše: PetrL3> Když jsi psal o spotřebě u V70 9 litrů myslel jsem že máš benzínový motor. U nafty je to trošku dost. Nebo tomu pořád stojíš na krku ?
Jinak doma máme ještě Pikaso taky v naftě ale nějak mě to auto nesedí tak s tím jezdí manželka já jen někdy. Felicie 1,9 D byla na stavbu ale oblíbil jsem si ji kvůli spotřebě a spolehlivosti. Navíc kombík slušné rádio a kroutˇák,servo taky není k zahození. Na delší cesty oproti Volvu v tom vidím stejný rozdíl jako kdysi mezi Escortem a Mondeem.
Je to starej typ 5kv automatu, většina jsou jízdy po Praze. Jde to i za 10-11 Asi takhle. Teď sem se vrátil od škodováka, jel sem po dálnici 140-150 km/h passatem za 6,5/100. Volvo by to samé dalo za 7,5-8/100, O2 by tohle dala za 5-5,5/100.
Tak to prostě je.
skodovak píše: Pech: No jo, pravda, teď jsem si vzpoměl, že Smolík má vlastně víčko nádrže jak Babetta viď?
Jinak s blatníkama se domluvte s Béďou, jsou 4 kousky Pokud se domluvíte, že každej si veme dva, nevidím problém, a bydlím v Kyšicích hnedle u Plzně (asi 4km od sjezdu Ejpovice z D5).
Jinak PetrL3 si před chvilkou odvez zadní čelíčko ze šáde doufám že bude dělat radost, já mám radost, že jsem uvolnil kus prostoru a nemusel jsem to vyhodit, pač by to byla škoda. Konečně jsem poznal osobně dalšího ze zdejšího kolektivu
Děkuji za super dekoraci a těším se, až se někdy projeme a dáme třeba pivko.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Soused taky nemohl pochopit, že když si koupil 806 s motorem 2,2L, že to bude jezdit za stejnou spotřebu
jako předešlá 205.... Já mu říkám, že kamarád to auto taky má, byť jako dodávku se jménem expert s bere
to tak desítku.. On že to není možný... Vždyť je to přece nafta.... No jo, nafta... Ale jednu tunu vážící, malé auto o 60
koních holt má jiné jízdní odpory a tím i spotřebu, než dvoutunový minibus o 150 koních....
Pro něj to prostě bylo nafta= 5-6L/100km
Já využívám toho, že neumí počítat, a díky tomu jsou tyhle auta za hubičku, pak platím víc za kilometr, ale pořád se mi to vyplatí. Užívám si přítomnost, nevím, co bude za 5 let a jestli na spotřebě u modernějšího auta ušetří tolik, že se to srovná. Není to moc pravděpodobný.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ale kolegáček ti řekne: "To bych si nekoupil, Rapid mi jezdí za 5,5 trvale....." Možná ano... Ale sypou se na tom rozvody, vadí tomu pošusty a protože škodovka, tak se za to platí dvojnásobek oproti čemukoli cizímu.... No tak si to Pavle nekupuj, já ti to nenutím... Je mi to jedno....
Náklady na provoz auta, to není jen spotřeba... Ty to víš a než v palivu projezdíš byť jen ten rozdíl v pořizovačce, bude trvat dlouho... A další rizika jsi popsal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 09.11.2020 07:15:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A PetřeL3, sorry, ale reálná spotřeba té V70 s řidičem za volantem je poloviční, než máš. Kdybyses naučil řídit, ušetřil bys ročně pěkných pár tisícovek
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Z té statistiky jasně vyplívá, že si mám pořídit Porsche 911
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše:
A PetřeL3, sorry, ale reálná spotřeba té V70 s řidičem za volantem je poloviční, než máš. Kdybyses naučil řídit, ušetřil bys ročně pěkných pár tisícovek
Nabízím ti, že ti to auto půjčím, svezeme se ke škodovákovi a zpět v době, kdy ty si určíš, aby nebyl provoz a mohl si jet plynule a když se dostaneš na 4l/100, auto ti daruju. Když ne, dáš mi svýho bandita (a napíšeš tu o sobě, že neumíš řídit).
Přijímáš???
Naposledy editováno 09.11.2020 09:56:55
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Borntobewild: ja jezdim s tim samym motorem za 9 s manualem, s vlekem klidne 12.... ale nejspis bys mi s jinym autem za 6l/100 nestacil...
Je to tezky auto a velkej motor nejezdi za malo ani kdyz se snazis, ale zas na druhou stranu tolik nezere kdyz jezdis rychle, takze nema smysl jezdit pomalu
Za 4 to realne nepojede nikdy, 6 je minimum pri hodne klidny jizde...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |