Moje motorka je v servisu auto Jarov a už je zde přes tři týdny. Jedná se o rok starý stroj v záruce s řádně prováděným servisem dle servisní knížky. Vypadá to, že to nestihnout do měsíce opravit, protože jim Honda není schopná poslat náhradní díly. Je zde nějaká možnost odstoupení od smlouvy z důvodu dlouhé prodlevy při opravě?? V případě, že ano, za jakých podmínek?
Díky za rady
Toto jsou realne zkusenosti z reklamace aut v zaruce.
https://www.coi.cz/w...ze_dne_24.8.2016.pdf
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
Kdyz uz nic, tak servis udela velmi jednoduse to, ze 30. Den 1.reklamaci ukonci a hned rozjede 2. A ma zase 30dni cas.
Z hlediska selskyho rozumu pokud fakt cekaji na dil, ktery porad nejde, tak proc na ne byt nasrany. Kamos co dela v male nezavisle dilne servis motorek mi povidal, co jsou dealeri dilu obcas za zmrdy a pak to musi slozite vysvetlovat zakaznikum
Ad prodejce vs. dodavatel dílů, to není problém zákazníka. Prodejce zákonný rámec své činnosti zná (minimálně by měl) a musí si to s dodavateli umět vyřešit. Pokud prodávám zboží a nezvládnu do 30 dnů vyřešit reklamaci, tak to prostě jde za mnou. Tak je to ve všech oborech, nevím, proč by motorka měla být výjimkou.
Johny_Servis píše:
Z hlediska selskyho rozumu pokud fakt cekaji na dil, ktery porad nejde, tak proc na ne byt nasrany. Kamos co dela v male nezavisle dilne servis motorek mi povidal, co jsou dealeri dilu obcas za zmrdy a pak to musi slozite vysvetlovat zakaznikum
Tohle zakaznika fakt nezajima a ani nemusi. To je jejich problem ze si neumi vyresit problemy s dealery dilu. Kdyz jsou neschopni, at to nedelaj. Nebo at proste trpej to, ze jim nekdo odstoupi od smlouvy, kdyz nejsou schopni dodrzet lhuty.
Neni vubec zadny duvod je omlouvat....
Mrda papirovani, borec bude po zbytek roku bez masiny i bez penez a priste az bude mit opet nejaky problem (muze byt) tak se to bude zase opakovat ?
Kdyz da servis nejakou slevu treba na servisni prohlidku jako kompenzaci za delsi cekani, je to podle me mnohem vyhodnejsi pro obe strany nez delat zbytecny dusno
Naposledy editováno 13.08.2020 13:34:43
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
EDIT: Ak je to normálny servis, zavolaj im a spýtaj sa, čo už spravili, keď tak by som si to zobral (a zaplatil) len to, čo už stihli opraviť alebo vymeniť a na zvyšok nech sa vykašlú.
Naposledy editováno 13.08.2020 15:07:52
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
vilemx píše: roba> on neřeší přešvihnutý termín opravy bourané motorky, ale blížící se termín vyřízení reklamace (porouchaná motorka v záruce), po jehož uplynutí má možnost motorku prodejci vrátit a dostat zpátky prachy.
vilemx píše: roba> on neřeší přešvihnutý termín opravy bourané motorky, ale blížící se termín vyřízení reklamace (porouchaná motorka v záruce), po jehož uplynutí má možnost motorku prodejci vrátit a dostat zpátky prachy.
myslím že zásah vyšší moci mu to neumožní1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
Ak by sa jednalo o opravu po menšej nehode alebo hlavne bežnú údržbu a trvalo im to mesiac, tiež by som bol veľmi nespokojný.
3 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
Kazdopadne vsem moc dekuju za nazory i odpovedi
hafi píše: Reklamacni protokol mam, dokonce je tam uzanana zaruka a napsano, ze se bude platit 0 korun. Ja to nejak extra nehrotim, ale sere me, ze jsem pul leta bez motorky kvuli oprave co trva hodinu. Chtel jsem jen mit nejaky informace, abych na ne mohl popripade trosku zatlacit, pokud by se to nejak vyrazne protahlo.
Kazdopadne vsem moc dekuju za nazory i odpovedi
Zkusil jsi zažádat o náhradní vozidlo? Jak psali ostatní, pokud je čekačka na díly delší, moc s tím nenadělají. Ke mě se v Jarově chovali vždy dobře...
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
Třeba loni jsem odtáh auto do jednoho servisu, nejelo.. Po tejdnu mi borec zavolal, že chlapi nemůžou odhalit závadu, ať si to zas odvezu.. Odvez jsem to do jinýho servisu a tam borec během 15 minut identifikoval vadný hallův senzor... Super. Mělo to ale malou vadu na kráse, měnil ho 2 měsíce... Prej hodně práce atd atd
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
Podruhé výměna EGR ventilu u dodávky. Nechali to dělat učně,bez jakéhokoliv dohledu.Od 8hod do 17,30hod. Už jsem myslel že si to udělám sám!! Ale tam se aspoň chovali ke mě jako lidi. Kafe,pití,když byl oběd,tak se mě ptali jestli mě mají něco dovézt apod. Takže bych docela řekl: Zlatí čeští lemplové
Naposledy editováno 14.08.2020 08:39:49