AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dneska jsem potkal v Prostějově předválečného Tatraplána frčel směrem na západ.
Byl u mně na návštěvě Jirka_S . Přijel na V Stromu, letos má najeto snad jen 500 km, nemá na to čas, tak jel do JH a asi Novohradských hor. Má asi 5 motorek, tak říkal, že to bude asi redukovat. Nedivím se, reálně do provozu by stačily motorky dvě...
4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Pořádný padáky nebo revmaplechy, nějaký vkusný ale úzký úložný boxy aby to rozrazily, ale nepřekážely, prolisy a do nich polozapustit kožený brašny na míru, kombinace zmíněného.... fantazii se meze co? No nekladou!
Naposledy editováno 12.08.2020 20:03:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 13.08.2020 05:47:02
Dneska jsem zkoušel jak vaří svářečka z lídlu když člověk zahodí ty zemnící jakokleště a dá tam opravdové. Už na poslech je to lepší a zlepšila se i provařenost- spoj je pevnější.
Přes venek spojky připrsknůt na koš trůbu na zpevnění...on stačí enom takový pidiprstýnek, aby se to nerozšklébilo.
Staré auta - kamoš si udělal Tatru 57 nekdy v roce 86 - první model, malá žebra atd.
Od té doby to hóní jak zdutů kozu a nic.
Ono se to musí udělat pořádně. Když ne, je větší naděje, že se to posere.
Ti mí kamoši majů na tem svém stroji taky lehký tuning, aby se zvýšila spolehlivost při trvalé zátěži na plný výkon. Neb s tým drtijů aj v Alpách...
Nicméně všeobecně platí, že pokud je člen mezi sedadlem, pedálama a volantem jaksi nestabilní, nepomože nic.
To mám taky takového známého, kerý z jakéhokoliv stroje (auto, bagr, traktor, zbíječka) dokáže do dvou týdnů udělat oračku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlasťák1973 píše: Při posledním pálení směsi začala prokluzovat spojka,tak sem si říkal,že teda moc nevydržela,je tam cca 8let a cca 15tis km,ale což tak holt dáme jinou. Nu spadla mi brada a málem jsem to cígo v tlamě spolk.
Vždycky když slyšim nadávat nějakýho jawistu, na mz 251, jak má napiču spojku atd a že jawa je lepší, tak se musim smát, když vidím, za jakýho hovnitu a jakým způsobem je to všechno na těch našich ČS strojích zkonstruovaný kulisa, vydličky, libuntyčka, převodofka, spojkovej sračkokoš, kterej ani není uloženej na ložisku, neustále se vytahujicí primární sračkořetěz ale stejně ty naše kekly mam rád. Třeba ta všema proklínaná spojka na mz 251, to je oproti jawce uplně jinej vesmír, pořádnej masivní koš z kvalitního matra, lamely který maj 27 zoubků a je to celý uložený na jehlovým ložisku + konec klikovýho čepu opřenej v ložisku v levým víku, litý vidličky, řazení pomocí masivního cementovanýho válce, primární převod ozubenýma kolama a jako bonus lehčí klika, takže to docela reaguje na plyn a žádný vibrace. Přitom v NDR měli asi o dost horší podmínky, viz trabant a wartburg.
Vlasťák: To buď kurva rád, že se ti tam některej ten kus nedostal třeba pod primár a nesekl se... na druhou stranu, jestli to klouzalo... :)
K té svářečce. Za mě je to lepší než vařit elktrodama. No a až se pan majitel naší firmy rozhodně někdy poslat na účet co by měl pořídím něco s flaškou na Co2.
Když porovnám cena-výsledek tak je svářečka z Lídlu supr věc.
Co se kvality a momentální ceny týká tak bych to rád řekl i o našich strojích ale nevím.
Wenca to je ještě origo.
Láďa Prášil vůbec jsem o tom nevěděl jen začala klouzat spojka.
Zdenál to myslíš z venku po obvodu navařit,mám jen klasickou svářečku s elektrodama,tak jen nabodovat abych to nějak nepřehřal a zas to neprdlo.
Naposledy editováno 12.08.2020 23:25:10
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Doma jsem byl kolem deváté a bylo to rovných 500km.
Dobře si to pamatuju, MZ, nejen 250, ale i ta 150tka byla lepší mašina než Jawa 350, akorát se u nás nedala v půlce osmdesátek koupit. A Simson válcoval fichtly i Mustangy s přehledem, toho jsem měl, dokonce stříbrného ve verzi Enduro.
A vida, přesto MZ už zkrachovala stejně jako Simson a Jawa pořád ještě žije. Jak, to je otázka na delší debatu, ale žije, a nepatří nikomu ze zahraničí. Člověk by řekl ZÁZRAK, bohužel to slovo přesně vystihuje současnou situaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Maraton : to velebení MZ bych tak strašně neviděl. Nakonec - je to dvoutakt , jako většina Jaw a ČZ. Před lety jsem sám o MZ 250 přemýšlel a četl inzeráty, že jednu koupím. Jenže potom mi někdo řekl, že má špatně dělanou spojku a když ta se mi někde na cestě protočí-rozbije, nic s tím neudělám. To mně vystrašilo, a až ted' vidím, že ono to tak zlé nebude.
No a Simson ? Když mi bylo asi 14 let, byli jsme poprvé v NDR. A tam jezdily Simsony. Doslova jsem zíral a ačkoliv tehdy mně motorky ještě nezajímaly, říkal jsem si - to jednou mít....kam se hrabal pionýr. Dnes už je to jedno, Simson mi nic neříká, ale MZ osobně uznávám jako dobrou značku. Jen měla přežít jako Jawa. Třeba i s dotacemi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Už jsem pár výbuchů i v luftě na letišti zažil.
Čím větší počet a kapacita článků, tím větší hyba a oheň.
Notes i na tvém videu uhasili sprejem, to se ti u násobně větší baterie nepovede
a třeba na polygonu pokud začne hořet elektroauto, hodí se do kádě s roztokem vody a sole, jinak to neuhasíš.
A že to bude vypadat jinak zatím na obzoru není a hoří i prémiové značky a úúúplně nový,
natož něco, co je vylítaný a zbědovaný.
Takže jako Milan má Japonec nakonec, tak to samý mám já s elektrocajkem na ježdění.
A co se týče MZetí dvěpade. Měl jsem to, no byla to trochu jiná liga, ale kroutilo se to taky jak had,
nicméně s novou třipade to mohlo směle soutěžit. A prvního půl kilometru to mělo i navrch
pak záleželo na tom, kdo seděl za řídítka a kudyma se jelo.
Verdom: Ač elektromobilitě fandím ve věci vývoje a rozvoje, ač s elektro autem se jezdí parádně, sdílím tvůj názor na lithium v baterkách. Doma mám jako zálohu pro server, kotel a další drobnostě akumulátory NiCd. Sice jsou oproti lithiovkám velké, ale nebojím se odjet na dovolenou a netrnu strachy, že udělaj nějakou nepřístrojnost. NiCd je lety prověřená technologie s důrazem na životnost a nenáročnost.
Nad elektro autem tu a tam uvažuji, pro moje ježdění do práce by to bohatě stačilo. Ale šel bych asi spíš směrem starého verglu jako Peugeot 106E nebo Citroen Saxo E. Sice díky zastaralým baterkám dojezd malej, cca 100km, ale do práce to postačuje a nehoří to tak krásně jako lithiovky v moderních elektrověcech.
Kolega má Toyotu Hybrid, tam jsou NiMH akumulátory, dokonce nejsou drahé v případě potřeby nových, a svezení to je perfektní
Vlasťák: Hele pokud máš v okolí někoho s COčkem kdo umí nebo možná lépe s TIGem, asi bych raději volil toto než elektrodu má to své točky a rozletět či uvolnit se to, to by nebylo fajné
Koupil bych novej a nic na něj nevařil, při cestovním použitím je to zbytečnost a jen zdroj dalších problémů.
Zvláště když v místní komunitě je vrchol technologie svářečka z Lídlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: PetrL3> Lítám ve volných chvílích s modelama letadel na elektropohon. Většinou tříčlánkové až pětičlánkové paky.
Už jsem pár výbuchů i v luftě na letišti zažil.
Čím větší počet a kapacita článků, tím větší hyba a oheň.
Notes i na tvém videu uhasili sprejem, to se ti u násobně větší baterie nepovede
a třeba na polygonu pokud začne hořet elektroauto, hodí se do kádě s roztokem vody a sole, jinak to neuhasíš.
A že to bude vypadat jinak zatím na obzoru není a hoří i prémiové značky a úúúplně nový,
natož něco, co je vylítaný a zbědovaný.
Takže jako Milan má Japonec nakonec, tak to samý mám já s elektrocajkem na ježdění.
Mně teda sice nikdy nic nezahořelo, z modelářských věcí mám největší a nejhmotnější aku ve vrtulníku šestičlánek, jinak v koloběžce mám 2x 36V (originál kolem 8Ah + přídavná 12Ah) a samozřejmě nějaký riziko tam vždy bude, stejně jako manipulace s benzínem v kanystru v garáži a míchání směsi do jawy.
On takovej zapálenej benzín taky rychle neuhasíš (pokud srovnáváme jawu a koloběžku - ne auta, kde jsou ty aku v jiném množství).
Docela by mě zajímalo srovnání kolika lidem zahořela koloběžka a kolika lidem zahořel skůtr na benzin v poměru k celkovému počtu kusů. Ono totiž i hořících aut a motorek na benzin je plný youtube.
(dokonce při tankování některý nový auta, by ly na to svolávačky pro dodatečnou montáž vodivého pásku kvůli stat. el.)
Naposledy editováno 13.08.2020 09:00:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
O to mě více polévá horko z toho, že ti elektroauto v garáži blafne, když spíš a kolem dokola nikdo není.
A pak ho hasí několik jednotek , zatímco u benálu to dáš pomalu sám a stane se to za tvé přítomnosti a máš to šanci nějak řešit.
Vlasťáku, kup novej koš. I kdyby se to povedlo nakrásně svařit a dokonce i rovně,
tak to pnutí po sváření bys musel následným ohřevem nějak vyhnat a nikdy to nebude homogenní.
Pravda, výkon těch šerblů není kritický a konstrukce je dostatečne robustní,
ale tato řešení nastupují jako nouzová a to v případě žluté zimnice není třeba.
nicméně s novou třipade to mohlo směle soutěžit. A prvního půl kilometru to mělo i navrch
pak záleželo na tom, kdo seděl za řídítka a kudyma se jelo. [/quote]
u 251 je kyvka z hovnitu, asi se vyplatí tam dát z 250, tam byla o dost tužší a o 5 cm delší, jinak calif se mi vlní furt o dost víc a v zatáčkách je mz 251 o dost agilnější, překlápí se to samo, holt je znát ta califí těžká klika, úhel vidlice a těžký ocelový ráfky oproti mztím hlínám, rozdíl je to propastnej. Ale zase ten calif s krátkýma píšťalama a otevřeným filtrem má boží sound akorát, když s tim jedu pozdě večer domů, čekám, kdy po mě někdo hodí něco z vokna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mě ta spojka nikdy nespadla a to jsem jí za svých mladých let dával řádně za uši, důležitý je kužel řádně odmastit a pořádně dotáhnout (90nm), někdy se může stát, že si koupíš novej replikovej díl těla spojky a on má trošku jinej úhel kuželu než čep kliky, pak to bude padat, na to je dobrý dát pozor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
už jsem jich viděl pár hořet. Ale dostává to tam celkem gajle, navíc ty nabíječky kluci taky štelujou všelijak a pokud nemají balancery, je to jen otázka času, kdy se baterka nafoukne a zamává. A asi bych v tý bedně nabíjel i tu koloběžkovou, bo tam dotloukám i baterie k akuvercajku i když ten už skoro nemam. Respektive vercajk jo, ale baterky po smrti. Budu muset asi něco pospájet z Aliexpresu a nebo to zahodit a tahat kabel.
Jak říká kámoš, víš co budeš dělat s vybitou vrtačkou? Tři hodiny nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
No a něco o tom jak by jsme my "domácí pekaři" neměli péct - to dávám pro Kehaja k inšpiraci https://www.novinky...ource=article-detail
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |