vlastním Yamahu YZF R3 (rok výroby 2017), ale nyní dost uvažuji o koupi Honda CBR 500R. Máte někdo zkušenost s rozdílem v jízdních vlastnostech těchto motorek? Jde mi o to, abych nepřešla na "stejnou motorku". U technických parametrů je rozdíl v KW a objemu, ale co se týče KW, tak to není zase tak markantní rozdíl, bude to poznat v jízdních vlastnostech? Díky moc

Naposledy editováno 02.08.2020 20:33:47
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Pokud potřebuješ jen další kapotu zkus rc390 třeba ...
jinak - jak píše gahan - je cbr "okapotovaný naháč", alias cestovněji zaměřená motorka "tvářící se sportovně", kdežto R3 je sportovněji pojatá (alias chybějící objem honí otáčkama, aby byl výkon).
jestli jezdíš "turistiku" (byť svižně), pak je cbr dobrá volba, pokud chceš něco sportovnějšího, vyjezdi se ještě minimálně 10 tkm (s takovýmhle dotazem spíše víc) a pak jdi do sportovnější 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Gahan37 píše: Jsou v podstatě stejný, Cbr širší zadní kolo, výkon neznatelně silnější , 1 kotouč předek, stejná výška sedla. Cbr500r jsem si projížděl 2016 nic moc ničím mě nezaujala R3 netuším ....bude atraktivnější vzhledem krom toho Cbr500r je jen okapotovana cb500f co máme doma
Pokud potřebuješ jen další kapotu zkus rc390 třeba ...
Až do poslední věty souhlas. Ale RC390 taky není žádný posun
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Veverčák píše: Až do poslední věty souhlas. Ale RC390 taky není žádný posun
To není to posun no, moc ani nespecifikuje co má za papíry plus třeba jak je vysoká, proč R3 nestačí atd, to Cbr500r je hezký v podstatě jen z dálky
To RC390 jsem nabídl taky jen pro vzhled

Gahan37 píše: To není to posun no, moc ani nespecifikuje co má za papíry plus třeba jak je vysoká, proč R3 nestačí atd, to Cbr500r je hezký v podstatě jen z dálky
To RC390 jsem nabídl taky jen pro vzhled
kamoska to cebro jezdila a nestezovala si, mne se napohled taky libilo, to je dost individualni. Ja bych si ho klidne na male okruhy koupil, nebo to ctyrkilo od Kawasaki. Je to vsechno jedna trida .
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Mám A2, proto řeším moto do 35kw.

Mě právě zaujal hlavně vzhled nové CBR, větší kola, tedy dospěláčtější, Yamaha má oproti tomu kola jako 125

R3 mi jezdí suprově, jen jsem si říkala, jestli třeba větším objemem nebude CBR živější ... A 500 zní líp než 300



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Zvuk to má jako vysavač....pokud nedáš koncovku a i tak to jen “prdí” vyzkoušeno na 500F MIVV
Já bych si tu R3 nechal ještě rok, dodělal A a šel výše, třeba na cbr600f novější nebo 650f
V současné době se špatně prodává aby jsi nemusela doplácet na v podstatě “stejnou “
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Gahan37 píše: Motods> Posilovač spojky? Pletu se jestli si myslím ze Cbr500r má lanko?
Zvuk to má jako vysavač....pokud nedáš koncovku a i tak to jen “prdí” vyzkoušeno na 500F MIVV
Já bych si tu R3 nechal ještě rok, dodělal A a šel výše, třeba na cbr600f novější nebo 650f
V současné době se špatně prodává aby jsi nemusela doplácet na v podstatě “stejnou “
"posilovač spojky" je takový "převodník poměru síly k dráze" - viděl jsem to poprvé před pár měsíci na obrázku, když se mě na to ptal začátečník, jestli to má smysl...a strašně se divil, že jsem o tom nikdy neslyšel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
mariano píše: "posilovač spojky" je takový "převodník poměru síly k dráze" - viděl jsem to poprvé před pár měsíci na obrázku, když se mě na to ptal začátečník, jestli to má smysl...a strašně se divil, že jsem o tom nikdy neslyšel
Díky to se musím podívat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R3 vs Honda CBR 500R
Gahan37 píše: Díky to se musím podívat
o víkendu jsem to viděl poprvé naživo...měla to holka na suzuki drz (aby byla schopna jet déle v terénu).
prý je to dost onanie vyladit (delší chod páčky versus prostor na chod páčky)
mariano píše: o víkendu jsem to viděl poprvé naživo...měla to holka na suzuki drz (aby byla schopna jet déle v terénu).
prý je to dost onanie vyladit (delší chod páčky versus prostor na chod páčky)
Hodil jsem to na fireblade z důvodu zvednutí a rozšíření řidítek, a funguje. Je potřeba nastavit fakt minimální vůli na páčce, zvyknout i na delší dráhu páčky při rozjezdu a spojkování. I úplně smáčklá páčka nevypne spojku úplně, unáší, takže je třeba řadit neutrál buď za jízdy a nebo na místě vrknout plynem a vyřazovat při zpomalování otáček motoru. Bude to chtít individuální přístup.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetězová sada Honda CBR 500R | _Majkl | 28 | 18.1.2025 v 22:41 rousini |
První motorka na cestu do práce + v... [1 ... 4, 5] Kawasaki Vulcan S (EN 650), Yamaha YZF-R3, Kawasaki ... | Alphabet | 128 | 2.12.2024 v 17:20 krokoš |
Chrastění řetězu Honda CBR 500R | _Majkl | 17 | 22.9.2024 v 19:43 nevo7 |
První motorka pro holku Yamaha YZF-R3 | Doomguy | 25 | 4.9.2024 v 10:02 dva_hrnce |
První motorka pro holku Yamaha YZF-R3 | Doomguy | 13 | 9.6.2024 v 13:39 bazin. |