Téma: Megakokoti cyklomrdi ....

5.5.2008 v 09:25
Včera jsem jel s Guinessem protáhnout Máju, moc krásnou trasou z Brna do Lanškrouna a potom zpátky silničkama přes Moravskou Třebovou .... Všechno super, až na zpáteční cestě těsně před Lipůvkou jsem narazil na kolonu, no co, není problém, vezmu to zadem přes Nuzířov. Vyjedu z Lipůvky a vletím do první zatáčky, na silnici písek takže celkem opatrně, hned jsem v druhé do které není vidět. To vše asi ve 40 km/h. Najednou těsně za zatáčkou čtyři cyklomrdi, vedle sebe roztažení přes celou silnici, v družném hovoru (asi o tom jak to kolo prospívá zdraví). Nedalo se celkem moc dělat, prostě jsem se to pokusil naprat mezi ně a doufat že se nebudou moc komíhat a nesestřelíme se navzájem (oni jeli z kopce, takže relativně dost rozjetí). Nebudu to protahovat, prostě to vyšlo, jen jsem jednoho pohladil zrcátkem. Asi jsem měl štěstí, ale myslím že po tomhle můj strážný anděl bude chtít rizikový příplatek. A netroufám si odhadnout jak by to dopadlo, kdybych tam jel normální rychlostí.

Naposledy editováno 05.05.2008 09:25:32

9.5.2008 v 13:29 | Nahoru | #181

masaklojvac>Když jedu s nekym na kole, nic nejede, je videt daleko dopredu, daleko dozadu, provoz je velmi slaby, tak taky jedem vedle sebe, porad ale otacim hlavu, i kdyz jsem treba ten jedouci vpravo. Hned co uslysim motor, nebo zahlednu auto/moto uhybam na kraj. Kdyz jedu sam a vidim, ze za mnou jede kamion, vjedu si trochu do stredu cesty (vazne kousek a jen kdyz v protismeru nic nejede ! ) a pak tesne pred tim, nez me zacne predjizdet, odeberu se zpatky ke krajnici .. Tim si vynutim, aby me nepredjizdel s rozdilem 1 cm ..

No tak to je hodně rozumný příspěvěk mezi tou záplavou nenávisti Je vidět že víš o čem mluvíš... taky se mi několikrát stalo, že mě náklaďák zadkem přívěsu poslal na krajnici a jednou jsem neměl už žádné místo (začal mě předjíždět kousek před zatáčkou) ale naštěstí mi nedělá problém vyskočit přes obrubník na chodník což mě zachránilo
O autobusech který začnou předjíždět 50m před zastávkou a když mě maj v půlce najedou do zastávky ani nemluvím... to je asi místní rituál
No jinak musím říct, že jsem nikdy neměl problém s jediným cyklistou pokud jsem řídil auto (zhruba 30000km ročně) a ani na moto (kolem 10000km / rok) Asi to bude tím, že přemýšlím jinak a hlavně to vidím i z druhé strany... Pak taky když jedu do pravý zatáčky a nevidím co za ni je, tak automaticky přibrzdím a neletím jako hovado... vždy tam může něco stát ... auto, cyklista, zvíře... Předjíždění s dostatečnou rezervou je samozřejmostí...
No ale na druhou stranu je fakt děs když se na tom někdo motá... to je fakt na zabití, ale v tom případě má na řadu přijít ohleduplnost, zpomalit a pak jet... Kdo byl na kole např. na Mallorce nebo Španělsko tak ví jak to je úžasné... Řidiči kamiónu z velké dálky 2x krátce zatroubí, cyklisti se uhnou, kamion (ale i auto - to není jen o kamionech) předjede a všichni jsou spokojený... To tady u nás přijede auto za cyklisty, začně zběsile troubit a řidič v záchvatu rozhazovat rukama, tak pak se nesmíme divit, že jistá dávka agresivity tam je.
Prostě v každé zájmové skupině jak tu už někdo psal se najdou tolerantní lidi ale také magoři který dělaj ... píp ... je jen na těch druhých jak se k tomu postaví a jestli budou na úrovni těch blbů a nebo se nad ně povznesou a chvilku počkají a vyhnou se tak třeba střetu, nebo jiným problémům... Holt nikdo není dokonalej a vždy se bude řešit že tamta skupina je špatná a ta "naše" je ta nejlepší a nejtoleratnější...
Toť můj názor

9.5.2008 v 13:32 | Nahoru | #182
ALE NEJVĚTŠÍ SRANDA JE KDYŽ SE PROTI VÁM ŘÍTÍ ZÁVOD MÍRU ,JAKO SE VČERA STALO NÁM lol

9.5.2008 v 22:05 | Nahoru | #183
Bikeerrr> souhlas

11.5.2008 v 06:55 | Nahoru | #184
chce to mit pořadnou trumpetu a najet zezadu na ciklistu jak budete unej pořadně stroubit jednoho sem tak dostal v plechovce jezdili pravidelne vedle sebe tři jak zastavil u hospody byl zescany a zesrany tak se lekl a do hospody ho nepustili

11.5.2008 v 06:57 | Nahoru | #185
každy at si jezdi jak chce ale at neomezuje a neohrožuje toho druheho lol

11.5.2008 v 07:51 | Nahoru | #186
Předpokládám,že 67 v Tvém nicku je rok narození,že? Nebo se mýlím

11.5.2008 v 14:44 | Nahoru | #187
dneska jich zase bylo na silnici až hrůza.Ještě že jsem kolo prodal a na cyklisty už můžu jen nadávat lol

11.5.2008 v 19:21 | Nahoru | #188
Já jezdím na kole celkem svižně a dnes bych to mlátil po těch tlamách, jedu na kole po hlavní a zprava se napojuje čtveřice občerstvených v blízkém stánku. Vedlejší se napojuje pod úhlem 30 stupňů. Myslíte že se někdo z nich podíval jestli něco jede, nejdřív jeli vedle mě po chodníku a pak mě málem nějakej tlusťoch vytlačil ke středu vozovky. Najel jsem mu do zadního kola, otočil se a čekal jsem že bude mít nějakej proslov, ale naštěstí uhnul a držel tlamu jinak bych ho asi skopnul ...

11.5.2008 v 20:24 | Nahoru | #189
Já dneska kroutil hlavou jak jezdí jako pitomci, ale nejhůř ještě s dětma, který jedou mezi nima. Strašný, a to jsem jel cca 80 km a mockrát se tam pletou jako špína v kýblu. No a potom jedno žluté cosi ze zatáčky do protisměru - magor motorkář předjíždějící auto, už jsem pomalu uklízel ve svym autě a čekal návštěvu přicházející přes haupnu, ale vyšlo mu to.

11.5.2008 v 22:27 | Nahoru | #190
No jeste lepsi snad nez uvedomile cyklisty, kteri jedou 4 vedle sebe na v podstate obycejny jen bocni silnici a auto nebo motorka je netrapi bo oni preci nejsou ucastniky provozu ze tak daleko lepsi je potkat takhle v zatacce dva vedle sebe se vlnici lidi na koleckovych bruslich, se me stalo dneska a nekochat se a jet na pohodu tak by dopadli asi jako kuzelky. Nevim ale tyhle jarni dny jsou plny bezmozku nejen na masine....

12.5.2008 v 01:00 | Nahoru | #191
Tohle se sice trochu O.T. ale stojí to za to. Viz:
Dneska jedu z Cerhovic. Domů. Mezi Dobříší a Sedlčanama se musí přes Slapy. Byl jsem ještě nahoře nad jezerem před zatáčkou, která je vlastně křižovatkou, ze který je odbočka do Slap a na hráz. Za mnou jel nějakej kluk na silniční mašině s batohem. Říkám, pustím je před sebe, ve špíglu vidím, že to sype dost svižně. Ta zatáčka s křižovatkou se dobře projíždí, hezky je klopená a silnice je tu poměrně dobrá. Ale není to moc o rychlosti, je za ní druhá zákruta, do který není vidět. Když v tom najednou karavan! Tedy vlastně obytný auto, něco jako skříňová Avie s pověšenejma kolama na zadku, snad tuším s německou SPZ. Ten požírač zelí s tou obytnou krávou couvá!! Němec přehlíd křižovatku, kde měl asi odbočit, nebo to ještě hledal v mapě při tom couvání, kokot. Dobrzdil jsem to v pohodě, ale co dál? Za ním jsem zůstat nemohl. Přepokládám že prase, co udělá tohle, určitě nečumí do zrcátek a sejme mne tím obytným samohybem. Couval totiž vesele dál. Normálně předjet nešlo, je to v nepřehledný zatáčce, jak bylo výše popsáno. A proti byl dost silnej provoz. Objel jsem jej tedy zprava. Nebylo zbytí, již trávou, na kraji škarpy. Horší to měl ten kluk za mnou, ten měl tu švíru ještě menší, ale vešel se tam. Ono to auto se začalo při couvání stáčet doprava. Prostě umělec za volantem. Cyklisti jsou sice experti, ale toto bylo absolutní mistrovství světa v blbosti.

Naposledy editováno 12.05.2008 01:06:55

12.5.2008 v 09:02 | Nahoru | #192

mazo2>Libor 67: Tvé příspěvky je radost číst,myslím to vážně,musíš být velký klidas,mě udělat nějaký rádoby závodník dvoulitrový lavor do střechy mé plechovky tak mu to samé udělám do jeho nádoby ,ve které by měl mít mozek
Předpokládám,že 67 v Tvém nicku je rok narození,že? Nebo se mýlím

Dík. Bohužel je to opravdo ročník narození i ta fotka je opravdu já. Psát své názory a postoje anonymě není žádný adrenalín ....

12.5.2008 v 09:13 | Nahoru | #193

12.5.2008 v 09:16 | Nahoru | #194

já jo

12.5.2008 v 09:18 | Nahoru | #195

134ivanek>akai>libor67> Já fotku u nicku nemám, nechci vás vylekat, ale jinak v anonymitě rozhodně nežiju.
já jo

Ty jo, jsi tajemný jak Zorro Pitel. (měkké "i" je tam záměrně, od slova pít) lol lol

12.5.2008 v 09:19 | Nahoru | #196
akai>anonymní vykupitel

12.5.2008 v 09:40 | Nahoru | #197

Já se nechci nikoho dotknout, ono asi také není dobré se odhalovat úplně a pro každého.

12.5.2008 v 12:21 | Nahoru | #198

12.5.2008 v 12:42 | Nahoru | #199

vobo>Na cyklomrdy jsem loni volal policajty - jela banda v buziobleccich, dlouha jak dva kamiony, pres cely pruh a za nima pul kilaku kolona aut. Zastavil jsem, zavolal si, dal jsem cigaro, a kdyz jsem dojel do dalsi vesnice, uz je tam polisi brali jednoho po druhym. Doufam ze to mel kazdej aspon za litr A upozornuju pripadne cyklisty co sem chodi, ze tohle budu delat POKAZDE kdyz me nekde budou zdrzovat tim, ze nejedou za sebou.

Souhlasím, ale bohužel to dělají i motorkáři .... A taky to při takovýchto příležitostech s rychlostí nepřehánějí.

12.5.2008 v 12:48 | Nahoru | #200

12.5.2008 v 13:19 | Nahoru | #201

Hadra.ml>No, ale z mého pohledu pokud jich jede třeba 6 a jedou po dvou vedle sebe, tak je to, jako by jsi předjížděl auto a potom je ten předjížděcí mánévr kratší a dle mně i bezpečnější, než když jich jede 6 za sebou a jsou roztažení na 15 metrů.

Tak nějak... ale pro někoho je asi lepší jak tu bylo psáno předjíždět třeba 30 cyklistů (to může být klidně 60m a v některých úsecích od zatáčky k zatáčce) v řadě za sebou než mnohem kratší skupinu která jede po dvouch... ale ono to chce mít mozek tak kde má být a hlavně klid... Ale tak jak jsem psal - v každé skupině jsou netolerantní trubky to si nevyberem

12.5.2008 v 13:31 | Nahoru | #202
jezdím na motorce a nesnáším kohokoliv jinýho na silnici .... no ale jezdím i na kole a i v tomhle případě platí to samý

12.5.2008 v 14:14 | Nahoru | #203

12.5.2008 v 14:48 | Nahoru | #204
na motorce ani na kole nemám dveře

12.5.2008 v 18:00 | Nahoru | #205

maco>PetrXX>maco>PetrXX> ....jo a ten úsek,co jsem myslel,že se motaj v cestě autům,tak na proti maji cyklostezku!Vůbec na té cestě nemají co dělat!

lol Toz to ja... co vlastne vubec na te ceste delaji, kdyz se tam naleza ON, velky, silny a s motorem buracejicim lol

12.5.2008 v 18:15 | Nahoru | #206
libor67> v poho já jen,že jsem stejný ročník lol

12.5.2008 v 18:32 | Nahoru | #207
no na kole me bavi jezdit jen mimo silnici... takze vetsina vasich narazek se me jako cyklisty netyka... ale ve meste je obcas na kole taky zabava a je fakt ze je lepsi pouzivat prechody pro chodce a chodniky, protoze motoriste s cyklisty na silnici absolutne nepocitaji a jet na kole po silnici je o zivot...

pak je otazka jestli cyklista na tom prechodu/chodniku a manevrech pri prejezdech nekoho ohrozil - sebe, ridice auta, moto, chodce.... nebo sice cervenou "objel" po chodniku... nic nehrozilo... ale ridice auta to nastvalo, protoze on sam to udelat nemuze....

12.5.2008 v 18:50 | Nahoru | #208

další důkaz cyklozmrdizmu-cyklisti na chodníku nemají co dělat, a pokud tam není přejezd pro cyklisty (na případné cyklostezce), tak taky nemají co bubnovat

já jsem také zastáncem symbiózy, když jede peloton x desítek blbečků v buzioblečcích, OK, beru to, jak tady už někdo psal-když je sraz motorek, taky zaberou celý pruh. Co ale neberu je právě skupinka kolem 5ti ks cyklistů, kteří jedou vedle sebe, protože chcou... a pokud by chtěl někdo asociovat s motorkama, tak musím říct, že skupinky motorek jedou většinou cik-cak a když je někdo předjíždí,jsou velice rychle schopni vyrovnat se do lajny za sebe....!

Naposledy editováno 12.05.2008 18:51:35

13.5.2008 v 07:37 | Nahoru | #209

fockewulf>gnat>Měl bych tu drobné upozornění pro pár zdejších ostrých hochů, co si myslej, že jsou majiteli té silnice, po které jedou: Kdyby jste někdy náhodou zavítali do Mnichova, či jiné civilizované části světa, kde jednotlivé skupiny spolu nebojují, ale naopak celkem pohodově vycházejí, tak vězte, že to co Vám při odbočování vpravo bubnuje do bočních dveří, jsou cyklisté jedoucí po chodníku a mající přednost.

hele to ze cyklisti na chodniku a prechodech pro chodce nemaj co delat je fakt... ale asi podobnej jako ze motorkari maj jezdit 50/90/130 .... navic motorkari to porusuji kvuli "zabave" .. kdezto cyklisti casto jedou po chodniku kvuli "preziti" ... vetsina ridicu cyklisty a hlavne ve meste nerespektuje a po silnici mezi autama se prakticky jet neda, protoze by me nekdo prejel... nekteri dokonce schvalne...

13.5.2008 v 07:45 | Nahoru | #210
assassin> no jasně, to nepopírám, já taky jezdím do garáže pro moto na kole po chodníku spíš mi šlo o to, že bych nikdy nikomu nemlátil do auta, právě proto, že už tím ježděním po chodníku porušuju předpisy....

srovnávat 50/90/130 s jízdou po chodníku mi přijde jaksi zcestné, celou dobu se tu řeší zabrání pruhu na silnici cyklistama kontra motorky a zatím tu nebyl ani jeden argument, proč motorky jedoucí ve skupině jsou nebezpečnější než houf cyklistů, ba právě naopak tu bylo x důvodů, proč jsou cyklisti mnohem nebezpečnější