pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 18.05.2020 13:39:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: FiZzeR> Narvu si je na Hondu. Vim, že na motardech se to jezdí, bavil jsem se o tom s Assassinem, když se mi vrtal v motorce. Tak jestli je to ještě o nějakej gram lehčí než kovaný 17, obratnější?
na motardech se jezdi 17vzadu, 16,5 a 16vpredu. Na zavodech asi prevazuje tech 16palcu...
rafky budou nejspis lehci, ale zase se na tom jezdi Pneu s vyssim profilem, takze co se tyka hmotnosti/momentu setrvacnosti to bude plus minus stejny.
naky rozdily v tom bude, ale zasadni jsou pravidla-omezeni zavodni Kategorie a dostupnost Pneu. u Tech 16,5 je problem, ze tim ze uz se to nejezdi, tak se blbe shani Pneu. predek by tam jeste sel z motardu, k tem kdyztak pristup mam, ale Zadek jezdim 17 i my a navic by mu nepomohl, kdyz jezdime 160-165 sirku (ikdyz na 5,5rafku)
Naposledy editováno 18.05.2020 13:45:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: assassin> 16 předek je jak na starejch motorkách z 80tejch let. Akorát tam byla vzadu většinou 18. Takže Fizz měl s tím jediným (?) přínosem pravdu? A ještě se na to blbě sháněj gumy.
na 16,5 nesezenes nic jineho nez slicky a i ty zda se blbe takze prinos to ma jen v tom, ze sezenes lehky zavodni kola za dobry prachy. Zbytek je jen pruda
Naposledy editováno 18.05.2020 15:16:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: na 16,5 nesezenes nic jineho nez slicky a i ty zda se blbe takze prinos to ma jen v tom, ze sezenes lehky zavodni kola za dobry prachy. Zbytek je jen pruda
Přesně tak, vzorkovaný 16,5" dělal jen Michelin Power Slick One B a ty už kurvy nedělaj, takže opráším řezačku pneu a na podzim hodím Origo kola.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.05.2020 06:28:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> Na Raptoru jsou aspoň nerezový, tam se to udržet koukatelný dá
TL by je taky mělo mít nerezový, jen jsou z výroby napatlaný na černo a po čase to vypadá takhle hnusně. Info o tom, že jsou nerez mi poskytl assassin (samozřejmě až po tom, co jsem je znova stříknul... )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Case> tak to bych je teda přelejsknul
prdlajs, maximálně to omotám tím žáruvzdorným hadrem1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
stejne tak neni problem v prevodu. kdyz das delsi tak bude akcelerovat na nizsi kvalt…
problem tudiz muze byt jen v geometrii - zmeril bych prumer pneu a porovnal nova a stara kola. Ja jsem doladoval geometrii kdyz jsem tam dal pneu s 55 profilem, i 3cm na vysce vzadu udela zmenu ve stope ktera je znatelna.
kazdopadne bych chtel mit taky problem s tim, ze TL chce porad na zadni, ja musim na dvojaka se spojkou drzet dost pod krkem, 3 uz bez sance a ze by se mi neco odlehcovalo nad 180kmh
Naposledy editováno 20.05.2020 08:36:13