pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 18.05.2020 13:39:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: FiZzeR> Narvu si je na Hondu. Vim, že na motardech se to jezdí, bavil jsem se o tom s Assassinem, když se mi vrtal v motorce. Tak jestli je to ještě o nějakej gram lehčí než kovaný 17, obratnější?
na motardech se jezdi 17vzadu, 16,5 a 16vpredu. Na zavodech asi prevazuje tech 16palcu...
rafky budou nejspis lehci, ale zase se na tom jezdi Pneu s vyssim profilem, takze co se tyka hmotnosti/momentu setrvacnosti to bude plus minus stejny.
naky rozdily v tom bude, ale zasadni jsou pravidla-omezeni zavodni Kategorie a dostupnost Pneu. u Tech 16,5 je problem, ze tim ze uz se to nejezdi, tak se blbe shani Pneu. predek by tam jeste sel z motardu, k tem kdyztak pristup mam, ale Zadek jezdim 17 i my a navic by mu nepomohl, kdyz jezdime 160-165 sirku (ikdyz na 5,5rafku)
Naposledy editováno 18.05.2020 13:45:20