Shodou okolností jsem na půdě našel závažíčka do řídítek - pocitově asi jedny z nejtěžších, co se dají sehnat. A ejhle..! Řídítka nekmitají, ani s plně naloženým kufrem a řízení je daleko víc sebejistější!
Takže - než započnete akci “kmitání řídítek” spojenou s tímto typem motocyklu, zkuste nejdřív sehnat pořádný závažíčka - rozdíl je značný!
(Samozřejmě popisuji stav, kdy jsou kritické komponenty A1)
Taková prkotina
1 reakcí na tento příspěvek Tip pro majitele Diversionů
Jeste cekam, ze ti napise Komorerth, ktere na XJ jezdi s extra tezkyma zavazickama z BMW F650, jak si objevil Ameriku
Naposledy editováno 17.04.2020 08:32:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tip pro majitele Diversionů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tip pro majitele Diversionů
A na eNku, nemusíš mít závaží žádný. Tam stačí mít v pořádku ložiska v krku. Ta kapota je nějaká náchylnější.
Naposledy editováno 17.04.2020 08:36:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tip pro majitele Diversionů
Když jsem tuhle problematiku “studoval”, nikde na fórech jsem se nedočetl, že by kmitání řídítek dokázalo porazit těžší závaží v řídítkách - všude jen pneu, vyvážení pneu, ložiska v kolech, ložiska v krku, tlumiče.
Uvedl jsem pouze svoje řešení, která zafungovalo nad očekávání - nikde jsem se o něm ve spojitosti s XJ nedočetl a ani mě nenapadlo.
1 reakcí na tento příspěvek Tip pro majitele Diversionů
Robertku (hrůza ), nezkoušel jsi po výměně závažíček za těžší pustit na rovince opatrně řídítka?
Výjmečně si z vás nedělám srandu, ale zažil jsem na několika sériových motorkách konstrukci, kde prostředek řidítek byl z trubky a oba konce v délce cca 200 mm z plné tyče. Ano, člověk by jednou ranou s tím zabil rodinku medvědů, ale na vibrace to fungovalo krásně (výrobce věděl, proč to dělá).
Howgh!
mne knitali stare pneu, po vymene pohoda. Nejakym stastim som sa dostal k BMW zavaziam (vid vyssie) a dal som ich tam najma z dovodu, ze som nechcel mat medzeru u cinskych vyhrievanych heftov. Origo zavazicka mam odlozene. Je fakt, ze pocitovo sa moto lepsie poklada do zakrut. Markantne ubudlo vsak vibracii pri plnom topcase (napr 10kg pixla s farbou) kde to bez ruk z kopca nezacne vibrovat vobec
nieco na tych tazsich zavaziach bude. Ale predtym by som skor hladal pricinu v prednej pneu resp krku riadenia
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |