přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Ale vůbec, k čemu jsou takový bačkory ? Jsem myslel, že je to hlavně do sněhu...
jirka-mz píše: Vypadá to zajímavě, to jo.
Ale vůbec, k čemu jsou takový bačkory ? Jsem myslel, že je to hlavně do sněhu...
Jo, jenom snih nebo pisek. Taky to byl jen chvilkovej pokus vytahat vic penez od lidi, jinak uz se o tech kolech nemluvi.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
A jen tak ze zajímavosti, používáte někdo pláště Mitas na 29'? Aktuálně mám z výroby WTB Ranger 29x2,25. Jak je sjedu, chci dát něco jinýho. Zatím mám v merku Continental Race King případně Cross King. Říkám si ale, jestli nedát šanci českýmu výrobci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
jirka-mz píše: Krejza> já toho moc nenajezdím a když, tak stejně většinou po polních, lesních cestách, silnicích a pokud se náhodou vydám někam mimo cesty tak za sucha ...
Pokud nejezdis narocnej terén tak je to nejspis jedno co obujes. Na suchu skoro nepoznas rozdíl, az kdyz je blato/mokro.
Ostatni budou s tim servisem jinak. Nektery servisovat nejdou a meni se cela patrona - stoji skoro jak sedlovka. Nektery se servisuji jako vidlice.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
Menit olej a tesneni provizorně v tomhle pripade myslim nema smysl
Jo a na tlumice jsem taky prase, menim az kdyz zacnou rosit. Ale je fakt, ze nenajezdim nejak extra moc km a delim to mezi dve kola. Cannondale mam od 2013-14? A olej původni, vidlici asi ted udelam. Ale tlumic skoro nikdo neumi, svého casu se to posilalo do nemecka a stalo to cca 6 - cannondale/fox dyad
Naposledy editováno 09.04.2020 13:21:59
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
osiris píše: ...kolega nade mnou myslel preventivně
jo ja to pochopil. ale u tlumicu se to dela kvuli jejich vlastnostem, u sedlovky se jeji vlastnosti vymenou oleje nezmeni…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: jo ja to pochopil. ale u tlumicu se to dela kvuli jejich vlastnostem, u sedlovky se jeji vlastnosti vymenou oleje nezmeni…
...ba ne, nepochopil
...tak jinak
assassin píše: .......................Menit olej a tesneni provizorně v tomhle pripade myslim nema smysl...............................
osiris píše: ...kolega nade mnou myslel preventivně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
jirka-mz píše: assassin> konkrétně váhám proto, že BC21R má výhodu baterie 18650, a BC25R má vestavěný akumulátor, který když se třeba pokazí, doma nejspíš nevymeníš... BT25R má zase výhodu v tom, že světlo je ořízlý jako u auta, že neoslňuje chodce a řidiče (což mě u nekterejch neohleduplnejch cyklistů vadí, perou ti to naplno do očí...).
Proč Fenix? V tom mám celkem jasno. Už od nich mám čelovku a prostě ta Fenixí barva světla mě vyhovuje, o kvalitě ani nemluvě. Jak se říká levně kupuješ 2x kupuješ
Jo a Fenix je asi jedinej kterej přizná že max svítivost po pár minutách automaticky sníží. Mají to u jednotlivých modelů v grafech.
Hele nic proti utlocitu k chodcum a oslnovani. Je to urcite zasluzne, ale jestli s tim planujes jezdit mimo silnice, kde jsou kere a stromy, tak potrebujes svetlo i nahoru, jinak si v lepsim pripade vypichnes oko o vetev, v horsim urazis hlavu o kmen pres cestu. Jak psal Assassin, nejlip se v terenu jezdi s jednou vykonnou lampou na riditkach, ktera ma co nejsirsi kuzel se zvyraznenym stredem a k tomu vykonejsi celovku. Totez teda ale plati o silnici. Najezdil jsem na silnici i v zime kolem 10K za sezonu a spoustukrat me ohrozilo nejaky auto. Kdyz jsem mel oslnujici svetla, tak mi to tam nikdy nikdo neposlal. Takze za me - slabsi ucastnik ma pravo vic oslnovat . Ja to resil cinanama. S Fenixem chybu neudelas.
Naposledy editováno 09.04.2020 15:54:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
assassin píše: Hele jestli funguje tak neřešit, ono to je v principu stejny jak tlumic s lockem. Jen tech pohybu kolik udela tlumic za hodinu to udela za celej zivot. Jen bych vyčistil ten stirak, namazal jako vidlici a hotovo.
Menit olej a tesneni provizorně v tomhle pripade myslim nema smysl
Jo a na tlumice jsem taky prase, menim az kdyz zacnou rosit. Ale je fakt, ze nenajezdim nejak extra moc km a delim to mezi dve kola. Cannondale mam od 2013-14? A olej původni, vidlici asi ted udelam. Ale tlumic skoro nikdo neumi, svého casu se to posilalo do nemecka a stalo to cca 6 - cannondale/fox dyad
ty jo to bych do tebe neřekl že na to dlabeš až tak hodně Pravě že já nad sebou mam strašáka a bojim,bojim že když se ta sedlovka po... takpak drahý,drahý ...ale v klidu zejtra na to sednu po půl roce takže tak nifmof nájezd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
DrDNA01 píše: Hele nic proti utlocitu k chodcum a oslnovani. Je to urcite zasluzne, ale jestli s tim planujes jezdit mimo silnice, kde jsou kere a stromy, tak potrebujes svetlo i nahoru, jinak si v lepsim pripade vypichnes oko o vetev, v horsim urazis hlavu o kmen pres cestu. Jak psal Assassin, nejlip se v terenu jezdi s jednou vykonnou lampou na riditkach, ktera ma co nejsirsi kuzel se zvyraznenym stredem a k tomu vykonejsi celovku. Totez teda ale plati o silnici. Najezdil jsem na silnici i v zime kolem 10K za sezonu a spoustukrat me ohrozilo nejaky auto. Kdyz jsem mel oslnujici svetla, tak mi to tam nikdy nikdo neposlal. Takze za me - slabsi ucastnik ma pravo vic oslnovat . Ja to resil cinanama. S Fenixem chybu neudelas.
Koupil jsem toho Fenixe BC21R, musím říc, že to svítí parádně . Terén kor v noci u mě zas tak nehrozí, max polní a lesní cesty, a tak...
Mimochodem i proto jsem se tady ptal na pneu spíš s nižším valivým odporem, takže teď řeším dilema, jestli koupit Continental Race King, nebo Cross King . Obojí ve 29"-2,2". Narazil jsem na problém že je snad tisíc verzí, takl teď nevím . Co jsem různě vyčetl, tak pro moje potřeby z toho vychází nejlíp asi tenhle, nebo tadyten, který jsou odolný, takže i přes vyšší cenu asi 2 kousky ( teď jen rozhodnout který ,,,) objednám a bude po prdeli
Naposledy editováno 09.04.2020 19:51:15