paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dobíjení na VTR
 
11.8.2007 v 15:27
Mám problém s baterií, poslední dobou už špatně startovala, ale dneska jsem se vrátil z projížďky, nechám motorku před garáží a když jí chci cca za hodinu nastartovat, už nechytla.... Při startu kleslo napetí na baterii až na 5V což už určitě znamená že je po smrti! Zaráží mně ale, že je přesně 2 roky stará, což mi přijde, že je sakra málo,aby už odešla do kytek stářím. (Byla to gelová VARTA) Mám totiž podezření na regulátor, ale když jsem dneska pak nastartoval přes auto,tak regulátor dobíjel na volnoběh cca 14V a při cca 7 tis. otáčkách dobíjel 12-13V. Což mi přijde v pořádku. Když jsem to samý měřil před týdnem, tak ty dobíjecí hodnoty byly přesně obráceně..... Nechci kupovat novou baterku,abych ji zase za hvíli zničil..... Co si o tom mýslíte, kde může být chyba??

(reakce na) Dobíjení na VTR

11.8.2007 v 17:34 | Nahoru | #1
ReBorn>uvidíš, každopádně jestli ti odešel regulátor tak se mrkni na www.ignitech.cz já jsem ho tam taky kupoval a šlapalo to s ním super už si nevzpomínám za kolik ale asi něco kolem 2500,-

12 reakcí na tento příspěvek Dobíjení na VTR

11.8.2007 v 17:43 | Nahoru | #2
12-13V mi neprijde v poradku. Dobijet by to melo cca 14,4V. Takze to opravdu bude zrejme regulator.

Dobíjení na VTR

15.8.2007 v 09:25 | Nahoru | #3
Mrkni sem: http://www.vape.cz/...pro-motocykly-honda/ , jsou levnější než Ignitech. Mám ho na CBR 900RR '98 a naprosto v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení na VTR

15.8.2007 v 09:47 | Nahoru | #4
ReBorn>Měl jsem s tím ten samý problém..podle technika když je prej baterka slabší, tak jde přes regler moc proudu a spálí se - další slabý místo VTRek..zjistíš to tak, že po nastartování odpojíš baterku a když motor chcípne nebo halogen svítí málo, tak je v prachu..mám nový od ignitechu a je po problému..ale kup si i zároveň novou baterku, byla levnější než regler..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení na VTR

15.8.2007 v 11:10 | Nahoru | #5
ZorZ: Když po nastartování odpojíš baterii, tak ti po chvilce odejde skoro každý zkratový regulátor! Tenhle test bych rozhodně nezkoušel.

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení na VTR

15.8.2007 v 12:36 | Nahoru | #6
1100Virago>Zkoušeli jsme to v servisu po tom, co bylo podezření na spálený regulátor, za tech pár vteřin neodejde každopádně dlouhodobý provoz bez baterie nedoporučuju..reglery jsou na vtr jednoduše poruchový..asi tolik..

Dobíjení na VTR

22.9.2007 v 13:07 | Nahoru | #7
Tak už mám ten samej problém,mám dva měsíce starou baterku,postupně slábla až nedokázala otočit motorem.Nabil jsem jí,nastartoval a proměřil.Při volnoběhu to bylo celkem v pohodě ale při zvýšení otáček se děli věci!Regulátor kolísal a chvilkama dával baterce až 17V !!! Už jsem regulátor obědnal od Ignitechu za 2500,-tak snad to bude v poho.Doufám že baterka se z toho probere.

Dobíjení na VTR

8.5.2008 v 18:58 | Nahoru | #8
Mám asi ten samej problém dnes při projíždce mi najednou přestal ukazovat otačkomer potom i tachometr prijedu k benzínce nasranej ze sou v prdeli budíky chcípnu to....a když chci nastartovat tak ani tuk starter se nehnul.Pučili jsme si kabely a přez kamosovu motorku nastartuju.Kluci mi řikali že je baterka po smrti a že to chce novou.Tak jedem dál zastavujem v jedný vesničce(Rabštejnská Lhota) špekulujem kam dál... zmáčknu spojku dám 1 a chciplo mi to bo sem nechal dole stojánek tak zas shánet kabely...Dotlačim to k motoshopu co tam je a tam mi to dali chvíli na nabíječku a přez ní sem to i nastartoval.Multimetrem mi zmeřil baterku přidal plyn ale napetí vůbec nestouplo tak mi řek ze bude spatny dobijeci relátko když na nej šáhnul tak bylo rozpálený jak pětník.Budíky při napetí min než 10 V vypínaj proto mi přestaly fungovat.Po tý chvlíly co to bylo na nabíječce zase začali ukazovat budíky.Jedem domů, radši jedu bez světel a když pustim blinkry tak mi rafičky lítaj v rytmu blikání.Co myslíte bude to opravdu to dobíjecí rele(regulator)Jen se chci 100% ujistit je toto ten regulator?[img]

Dobíjení na VTR

8.5.2008 v 19:21 | Nahoru | #9
Craschman> jo to je ono-mě to kdysi na vtr chytlo

Dobíjení na VTR

9.5.2008 v 12:48 | Nahoru | #10
Takže 2,5 litru tak to je nádhera sem štestim bez sebe .njn co se dá delat :\

Dobíjení na VTR

9.5.2008 v 13:14 | Nahoru | #11
Jo jo vypadá to na regulátor,od tý doby co ho mám od ignitechu tak vše OK ,baterie to taky přežila.Regulátor mám na trochu jiným místě než ten původní,to aby se líp chladil,je taky jednou tak velký.Tu zásuvku na regulátoru jsem nemohl ani odpojit,bylo to pěkně zapečený,musel jsem sehnat novou taky od igni.

Dobíjení na VTR

10.5.2008 v 14:40 | Nahoru | #12
Přemejšlim jestli koupit ten od IGNITECHU, nebo od VAPE.

ignitech RCH25Z...2500,-
Vape A-R90...1495,-
a parametry maj stejný.

Docela rozdíl

MartinVTR: Ja sem ten konektor rozdál v pohode,zajimalo by me jestli pasuje original konektor na ten novej od ingni nebo od vape??A kam přesne jsi ho dal když je o tolik větší?Koukal jsem kam bych ho přidelal,ale stejne se mi zdá nejlepši to místo kde byl

Dobíjení na VTR

12.5.2008 v 10:38 | Nahoru | #13
Neboj zásuvka pasuje,Hondy mají stejný a třeba Yamaha má zase jinou zásuvku.Mě na to púvodní místo nešel kvůli kapotě,dřelo mi to do plastu,tak ho mám víc vzadu za tím relátkem nebo co to je.Je tam daleko víc místa a určitě to líp chladí a ničemu to neva.Už to tak mám rok a žádný problém.Pro ignitech jsem se rozhodl protože kámoš s nima blíž spolupracuje a jsou prý dobrý,dělají i elektriku pro závodní moto.O Vape vím,ale dal jsem na radu zkušených.

Dobíjení na VTR

12.5.2008 v 15:27 | Nahoru | #14
Už jsem objednal ten od Vape tak snad to nebude nakej šunt, přece jen litr rozdíl ...Dik za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist