Ahoj všem SVčkařům,
Mám takovej neobyvklej problém. V létě mi při projíždce do Polska odešel regulátor dobíjení, na tom by nebylo nic tak hrozného, jenže... Nepřestal dobíjet, ale začal přebíjet. Takže to během pár kilometrů (než jsem si toho všimnul. Škoda, že na 2001 není kontrolka dobíjení) odnesli postupně žárovky a baterka. O.K. Ale pak začali blbnout budíky a zapalování, takže K.O. Domů jsem nedojel... Po dovezení motorky domů, jsem naměřil 10 až 100 voltů na vývodech z regulátoru, jasnej problém. Výměna regulátoru, baterky a všech žárovek - všechno O.K. až na jednu věc, nechodil otáčkoměr. Nevadí, po dlouhé době strávené na internetu a hledání otáčkoměru za rozumnou cenu jsem ho našel - vyměnil a během startování sebou ručička občas trhla, říkám si, paráda mám vyhráno, ale ne. Ve volnoběžných otáčkách (ať už zvýšených, či normálních) ručička ukazuje pouze 5000 ot. během jízdy to samé. Mám doma kompletní servisní dokumentaci, ale samozřejmě, že o vnitřku elektroniky v otáčkoměru není ani slovo. Máte někdo nějakej nápad co to může zbůsobovat? Díky za všechny připomínky. P.S. motorka SV650 r.v.2001 "nový" otáčkoměr je ze stejného roku výroby.