renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina W650-W800

W650-W800

Pro všechny majitele a přiznivce úžasných motocyklů Kawasaki W650 a W800

Skupina má 38 členů a byla založená 20.07.2015 21:55
Správci skupiny

Dutohlav_Rimmer


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/w650-w800


Předejděte problémům

15.08.2015 21:13
Po několika získaných zkušenostech bych si dovolil dobře míněnou radu - nepodceňte dobu zajíždění. Výrobce uvádí 2 intervaly (Km). První do 800 najetých Km, kdy nemáte přetáčet nad 4 tis ot. a nezatěžovat příliš a druhá do 1600 kdy nemáte překročit 6 tis. Pak je již teoreticky zajeto. Pochopitelně v 1000 vyměnit olej a filtr.
Zajíždějte déle a hlídejte i teplotu okolí a benzin. Shrnuji do těchto bodů:

1) pokud máte nové W - neuspěchejte zajíždění, protáhněte ho cca na 5000 km. Vyhněte se delší době pod plynem ( dálnice) i "pouze" 5 tis otáček na 30-ti km úseku s najetými třeba 2500 km je ještě brzo!
2) nepřetěžujte W v extrémně teplém počasí ( nad 25°C), pokud nemáte již najeto cca 5000 km
3) tankujte pouze standard 95 benzin ( doporučuji Benzina a Agip ), žádné speciality (100-ky a V Powery...)
4) pokud zastavíte na delší dobu ( třeba závory) vždy vypněte motor.

Předejděte problémům

17.08.2015 09:18 | Nahoru #1
Můžeš ty zkušenosti nějak více rozvést? Docela by mě to zajímalo.

Předejděte problémům

17.08.2015 19:51 | Nahoru #2
jak jsem zjistil, i motor W800 může být náchylný k problémům, které se pak problematicky řeší. Může jít např. o přidření válce.
Důvodů může být mnoho a těžko se specifikuje, co to konkrétně může zapříčinit. V úvahu jsou i výrobní vady, tolerance atd. Nejspíš to bude kombinace více parametrů a právě pozvolným záběhem se zvýší šance je eliminovat.

asi tu neříkám nic nového o důležitosti záběhu, i když se nikdy nedá problém zcela vyloučit, neuspěchat a dodržet, co jsem napsal, doporučuju

Předejděte problémům

18.10.2021 00:08 | Nahoru #3
Banjoplayer> Přidal jsem do garáže mezi jiné stroje nyní i W800/2011, tak lovím moudra. Proč nedoporučuješ používání benzínů nad N95?

Předejděte problémům

12.03.2022 06:44 | Nahoru #4
Ahoj, máte někdo zkušenosti s ošetřením chromovaných blatníků? Uvažuju natřít je nějakým tlumexem. ( zevnitř ) Nebo je to zbytečné? Jak vypadají neošetřené po nějakém roce provozu? Díky.

Předejděte problémům

23.03.2022 12:16 | Nahoru #5
Ahoj, měl jsem stejnou obavu, ale zatím nedůvodnou. Znerovózňovalo mě "bubnování" kamínků, ale ani po letech není vidět výraznější poškození chromu. Rozhodně více je narušení kamínky vidět na podvozkovém rámu včetně stojanu a krytky filtru. U předniho blatníku by vzhledem ke vzdálenosti od pláště ani nebylo poškození běžným pohledem vidět, vzadu ano, ale tam by byla vidět i jakákoliv povrchová úprava tlumící hmotou. Navíc ji neprůmyslově prakticky nelze nanést v pěkné souvislé vrstvě. Zkoušel sem tam vlepit karosářskou fólii, ale vzhledem k ohybu blatníku to dobře nešlo a ani by to asi dlouho nedrželo.

Předejděte problémům

03.08.2023 23:58 | Nahoru #6
Banjoplayer> Ahoj. Díky za příspěvek. Naprosto souhlasím s tím, že dobrým záběhem se může rozhodnout o tom, jak bude motorka v budoucnu sloužit. Výhoda tohohle motoru je, že využívá normální rozsah otáček jako auto, má docela nízký kompresní poměr, takže je tu předpoklad dobré životnosti. Nevýhoda ale je, že je chlazený vzduchem, takže ve 30+ stupních se pěkně rozpálí a pravděpodobnost u málo zajetého motoru, že se zadře je docela vysoká. Půl života jsem strávil na našich vzduchem chlazených dvoutaktech a spousta mých kamarádů zbytečně zadřela... A u čtyřtaktu s objemem 773ccm je to nějaká masa železa - oproti maloobjemovým dvoutaktům. A zadřený čtyřtakt je větší průšvih než u primitivního dvoutaktu. Naštěstí japonská kvalita také hraje svou roli, takže alespoň prvních 500km jezdit mimo extrémní teploty. Tenhle motor vůbec nepotřebuje vytáčet a naštěstí k tomu ani nesvádí. Vzhledem ke kompresi 8,4:1 je úplně zbytečné kupovat jiný benzín než N95, ale vyplatí se nešetřit na kvalitě oleje, měním každý rok i když třeba jezdím málo. Pozor - nelze použít jakýkoliv olej 10W-40, protože olejová lázeň je společná se spojkou. Myslím, že osvědčený syntetický MOTUL 5100 nebo snad lepší a dražší Motul 7100 udělá dobře motoru, spojce i převodovce. Hodně pohodových kilometrů...

Předejděte problémům

06.08.2023 22:31 | Nahoru #7
-Lapchik-> A co natřít vnitřek transparentním "Hostagrund blokátor rzi" ? Udělá průhledný film a nějakou dobu ochrání, je to PU. Používám to na auta, ale na blatníky W800 (a mám chromované i na CX 500C) mě nenapadlo.

TOPlist