No, nevím, ale očekávat jakoukoliv podporu od Yamahy je bláhové. Yamaha je firma jako každá jiná a jejich obživou je obchod - prodej nových motorek, nebo dílů. Virago je dávno za zenitem a ze hry. Už dva roky se nevyráběji ani origo díly na 535, jako posledního mohykána. Všude jen doprodeje skladových zásob a jinak naprosto všechno chrlí čína. Yamaha už i prodala licence na Virago motory. Tzn. že vše kolem typu Virago už jde mimo Yamahu. Pokud by sme byli spolek dejme tomu Midnight starů, kde je jede výroba motorek i dílů na plný pecky, bylo by to o něčem jiným. Tam by sme mohli posloužit jako zdroj určitý reklamy, takže jistý drobný výhody nebo podpora srazů jakoukoliv formou by možná byla myslitelná, ale takle ne. Škodovka taky nebude stavět reklamu na Favoritovi, i když jich hodně slouží už třetí desítku let
A podle mě by nešlo ani oficiální sponzorství, protože na to jsme příliš bezvýznamný a potencionálních kupců fungl novýho cruisera od Yamahy se mezi nás zas tolik nepodívá, to si nebudem nalhávat.
Já v globálu nejsem proti, neodsuzuju to, nicméně v současnej době i já postrádám hlavní smysl to oficiálně registrovat - na partě správných lidí, která se tu zaplať Pán Bůh sešla, to nic nezmění. A hlavně nikdo z nás se nebude muset zatěžovat věcmi, jako je účetnictví, stanovy, členské schůze.....atd. Pokud nás budou stovky, srazy budou komerčně výnosný a začnem přispívat dejme tomu na charitu (kde se většina firem velmi ráda zviditelňuje), bude to o něčem jiném.
Prosím, berte to jen jako můj názor a vysvětlení. Kdyby někdo vymyslel životaschopnou koncepci o.s. Vlastníků Virago, rád to podpořím. Do Frýdlantu moře času