Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 4645 záznamů

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    11.01.2018 20:23

    mára929r píše: nevím zda jsme se úplně pochopili. já netvrdím že se mám špatně, jen dost věcí bylo dřív lepších než teď. a průser je že to jde čim dál víc do prdele. u piva si už nedám cigáro, za chvíli si nedám ani to pivo, páč se zjistí že moc pijeme jako národ, pak zruší bůček a cukrárny, páč jsme tlustý, nakonec vlastně když se máme tak dobře že jsme tlustý tak nám zvýší daně. doma na zahradě musím ve 22:00 všude zhastnout, zamknout a mlčet. kde jakej vandrák mi může vlýzt do baráku, jestli náhodou nehážu gumáky do kotle, já jen ohnu hřbet a ještě zaplatím, adt. mohl bych pokračovat do aleluja. takže jakej je rozdíl mezi komunismem a nynější demokracií? ja v tom tedy moc rozdíl nevidím. jo, nemohl jsem cestovat, ale teď na to stejně nemám, a na banány nejsou fronty, ale pro změnu to nikdo nenakupuje, páč je to omlácenej hnus co je plnej dusíku a nedá se to ani žrát! ale vlastně se mám fajně, mám dobrou práci, zdraví slouží, co víc si přát


    Tak jeď do Pelhřimova a prohlídni si krematorium. Krátká paměť je příznakem blížícího se konce.
    Hele, sousede, Štětí si pamatuju před převratem velmi dobře, chodil jsem tam na základku a ve fabrice co teď děláš jsem já sám hákoval 10 let. Takže i když se ve výtkách k současné ANO-socanské buzeraci v lecčems shodujeme, tak zrovna takhle by se mi teda po minulosti fakt nestýskalo.

  • Babis ven!!!

    11.01.2018 19:24
    A tady něco pro Babišovce z jejich webu.


    Tak přeju zítra pevnou ruku u volebních uren.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    12.01.2018 11:28
    Metric> není to pravda. Ve 46 roce komousi vyhráli prvni volby, to ano. Volební období ale bylo pouze dvouleté, a v roce 48 mely byt radne další pravidelně volby uz na další 4 roky. Po unorovem puči v roce 48 ale uz bylo možno v těchto volbach hlasovat jen pro kandidaty Národní fronty, cimz byly ostatní strany vyrazeny ze hry. Volby v roce 48 tak jiz nelze povazovat za svobodné a demokraticke.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    12.01.2018 05:48

    Creck píše: Yura> Tak to se koukni na tohle


    jo, a vy zase mlátíte černochy.
    Fakt je relevantní uvažovat tak, že za vraždu může ten, kdo vrahovi prodal nůž?

    Tím nezpochybňuji fakt, že ho prodávat neměl. Ale ty víš, co se stane třeba za 2 roky?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    11.01.2018 22:30

    Netron píše: splasenytrubky> nebo koblihu ?

    kobliha je taky dobrá, funguje úplně stejně jako guláš.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 16:13

    maco píše: A ted' si představ že v Americe měli prezidenta který byl na invalidním vozíku a k tomu velel armádě která zrovna bojovala ve světové válce.

    to je pravda. A všichni si ho v Americe vážili. No, upřímně, chromé nohy to asi nebyly, kvůli čemu to bylo?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 14:56

    splasenytrubky píše: vsadíme se. Když prohraju, tak mi platíš pivo. Myloš už spadnul pod 44%

    už je pod 43%

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 14:39

    Yura píše: zásadní zvrat už nepřijde.

    ale přijde, až se začne načítat Praha, tak tam Myloše nesnášej.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 12:16

    prackarr píše: Yura> nejen to. Ty kozy vytáhla už i na Lukašenka. A taky ji vyhodili z baráku. Kozy měla malý, ale hezký. Já se pokochal. Na místě Miloše bych se taky lekl, ale zatknout bych si ji na rozdíl od Miloše chtěl sám.

    Miloš tam leknutím zplihnul jak hadr na podlahu. To byl teda obrázek. Prezident v plné síle připravený na dalších 5 let?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 12:04

    prackarr píše: podle mě jí přišijí výtržnictví, pokuta a vyhostí ji. Nic víc.

    taky si myslím, že víc toho na ní neušijou. Jestli i vyhostit, tím si nejsem jist. Ani se ho nedotkla, zbraň neměla, když člověka lekaj nahý kozy, tak by radši neměl dneska chodit volit......

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    13.01.2018 11:45

    motograf píše: byly

  • Motorkáři Zemana chtějí !!!

    01.02.2018 23:49

    PekařŇiňa píše: Zeman je dobrý ty

    ale samozřejmě. Jen jak dlouho?

  • Babis ven!!!

    10.02.2018 10:29

    nemako píše: splasenytrubky> milda už zase 101 podpisů nechce výbornýho prezidenta máme

    přestal jsem to sledovat. Nemá to smysl, vrtošivý stařík bude mít stejně zítra zase nějaký nový nápad jak podpořit ústavní krizi, či nějak jinak nasrat kavárnu.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    28.01.2018 13:00

    motograf píše: No a jsme u jádra problému. Milošovi sjednotiteli se daří přesvědčit vesnici, že Pražáci můžou za jejich posrané životy.

    tak to teda prrrr. A nemůžou snad?!

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    28.01.2018 11:40

    Creck píše: splasenytrubky> Ty jsi vazne jeste vubec nepochopil koncepci PL , ze ne ?

    jasně že ne, rád si přečtu odborný rozbor.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    28.01.2018 10:40

    prackarr píše: PetrXX> hele, viděl jsi, proč těm novinářům tu hubu rozbili? Já tomu tedy rozbití huby neříkám, ale budiž. Emoce na obou stranách zbytečné. Ožrala se nakulí, novinář to točí a pak se strhne strkanice, aby to netočili. Jeden za 18, druhý 20-2.
    Jakou pověst má na zápedě Viktor Orbán? Není to právě ta doktrína, že kso nejde s námi, jde proti nám? Používají ji obě strany. Kolikrát si říkám, jestli není lepší, že toho Zemana ti šašci na západě rádi nemají....

    hele, není náhodou znakem demokracie svoboda novináře točit si co chce? Ten pseudopisálek z PL se taky nadral před těmi novináři úplně svobodně, a já to třeba beru jako cennou informaci, jaký je to člověk. Mělo být účelem té potyčky abych se to nedozvěděl? Jasně, novináři jsou špína, hnůj, a zasloužili by postřílet, že. Hele, fakt si to myslíš?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    28.01.2018 10:35

    prackarr píše: ale to, co jsi napsal je jen další , jak sám píšeš, třetí důvod. Takže to jen potvrzuje to, co psal Charlie- nevolil se president, ale pocit. Nic víc. A to je málo.

    donutil mě jít volit mezi tím co stojí za hovno, a tím co je pro tenhle stát nebezpečné. To teda není málo, to mu dalo práci dosáhnout tohoto stavu. To není o pocitu, to je o faktech. Zloděj a daňový šíbr, když už si ho národ demokraticky zvolil, by měl mít nějakou protiváhu v prezidentovi, který bude postupovat ne jen v zájmu 30% co Babiše volilo, ale taky v zájmu 70% voličů, co ho nevolilo. A to fakt není málo.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 23:41
    berengar> a co kaviárový tousty, ty už byly?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 22:48

    Veverčák píše: urcite ano, ale snazim se je minimalizovat, obzvlast pokud chci vecne diskutovat ..

    piš s diakritikou, já se v tom pak ztrácím.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 22:09

    prackarr píše: dávám mu rok, max. dva.

    jenže další rok až dva bude Mynář s Ovčáčkem tvrdit, že ještě dejchá. Zastelou ho pod duchny a angažujou třeba Jablonského.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 21:31

    Veverčák píše: myslim, ze obsah toho sdeleni se da pochopit i bez rozboru doslovneho vyznamu ...

    i jen ho nech, je poučné číst si mravoučné poučení od kolegy ve věku mého mladšího syna.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 21:08

    ghostboy píše: JollyJoker> Hele, zvykni si na to, že někteří to bez urážení neumí, když není zrovna po jejich. A dneska někteří dostali na prdel, sejří je to, i když tvrdí opak, ale stačí si přečíst pár stránek tohoto vlákna zpátky a hned budeš v obraze, jak je jim to strašně jedno a jsou nad věcí.

    nikdy jsem nepsal, že je mi to jedno exunterfízle. A asi desetkrát jsem napsal, že výsledek respektuju. Ty tu jen vysíráš, ale že bys třeba napsal něco k tématu, to ne. A nejsem si vědom, že bych dostal nějak na prdel, no, prostě zvolili někoho jinýho. Drahoše jsem v prvním kole ani nevolil, kdyby nebyl jeho protikandidát Miloš, nevolil bych ho nikdy. Takže můj kandidát (nikoliv já) to projel už v prvním kole. A co ty pochlub se sám místo toho vysírání.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    31.01.2018 21:16

    hus píše: ja mel jednou hrnecek mlika,bylo to tak z kila palic a to byl ficak jak na dvou tripech nekolikrat sem se poblil kamosovo pes to sezral a byl dva dny mimo
    never more .... to radsi houbicky

    to hodně vysvětluje.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 18:13

    berengar píše: splasenytrubky> Když jsem psal svůj komentář, neviděl jsem Tvůj koment Charliemu.
    Uznávám, kdyby vyhrál Drahoš, tak by bylo hodně nadávek vůči němu, ostatně jako vždy když jsou dva tábory.

    Já spíš řeším to pokrytectví ze strany voličů Drahoše, kteří před volbou hlásali, že se nesníží k urážkám a podlému chování, kdy otevřeně píšou, ať Zeman co nejdříve chcípne. Tohle jsou podle tebe ty slušní lidé uznávající demokratické hodnoty?

    Nebráním voliče Zemana, osobně by mi vadilo, kdyby to samé psali o Drahošovi, kdyby vyhrál. Kdyby byl zvolen Drahoš, tak bych to vzal s respektem a s ohledem na demokratický výsledek voleb. Byl by to můj prezdent, protož jsem občanem týhle země... Ale nevyhrál to, tak je můj prezident Zeman, ať už mám na něj názor jakýkoliv.


    Ty jsi skoro zralej do kláštera. Nepřemýšlel jsi ještě nikdy o tom? V tomhle státu právě ablsolutně vyhrála ve volbách Babišova klika. Tečka. Už tu vládnul kde kdo. Demokrati, fašisti komunisti, rusáci, sameťáci, privatizátoři (Zemana i s jeho zářezy si přiřaď sem, Bamberk, MUS, OKD, Unipetrol, atd., samé bonbónky) lumpen podnikatelé, tak teď to bude zatím nejvyšší forma Babišistán, a bez protiváhy v prezidentovi. Začínám si zvykat.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 17:44
    berengar> furt jen my a oni? Viz moje odpověď charliemu. Co jako čekáte? 2 hodiny po volbách? Jak by to vypadalo, kdyby vyhrál Drahoš? Co by psali zhrzení voliči Miloše? Co by psal Ovčáček? Fakt ti to nedochází?

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 17:32

    hus píše: to nejsou jen naky debilove co neco pisou ,ale novinari vsech tech medii co sem ti tam napsal.si precti jejich clanky vtech mediich a koukni na jejich twitter a uvidis sam.to nejsou novinari ale propagandisti

    já nevím, jestli jseš schopnej pochopit, že jejich twitter je mi úplně u prdele. Tady se furt formují nějaké znepřátelené tábory, to jako bude občanská válka kvůli zombie prezidentovi? Já to mám jako soudit nebo rozhodovat? Hele fakt ne. Já do žádnýho z těch táborů co si furt měřej přirození a poměřujou obvod hlavy fakt nepatřím, u každých voleb jednám podle momentální situace, a tohle je mi fakt už u prdele, volby proběhly, budou další, a nejspíš brzy.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 17:23
    hus> no tak na jedný straně nějaký debilové asi něco píšou, no a co? Na druhý straně nějaký jiný debilové pro změnu z tý druhý strany taky někde něco píšou. Já komentuji konkrétní situace, a zrovna tahle mi přišla dost typická. Se chceš jako stát soudcem, která z těch stran má pravdu? Tak to teda přeju hodně štěstí, ale to se musíš věnovat oběma stranám sporu. A o pravdě se ve volbách fakt nehlasuje.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 16:33

    Johnny83 píše: Jj, jak jsem psal vedle, kde už je to zamčený, dle mě těsně zvítězil selský rozum nad rádoby vyšší inteligencí... Selský proto, že tu samotní voliči Drahoše tvrdili, že většina voličů Zemana jsou nevzdělanci, a rádoby proto, že tu někteří z nich sami ukázali výšku své inteligence

    hodnotit výši inteligence z úrovně internetových diskusí je velmi zavádějící. A škatulkovat podle toho lidi, je velmi, ale velmi debilní. Ale co se týká Selského rozumu, možná bys ten film měl nejdříve vidět, a zdá se, že v téhle republice právě ten selský rozum zrovna dneska nezvítězil.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    27.01.2018 16:27
    no jo no, tak si počkáme na ten slavnej státní funus, a další volba bude kdy? Do roka a do dne, nebo jak dlouho ještě bude Milda jako mladík plný sil?

  • Velikost penisu - zcela vážně...

    27.01.2018 11:02

    PetrL3 píše: Akorát už to tu bylo, kráťa měl pro to jako vždy vysvětlení.

    ale ale, ty nám bereš tu radost konečně zase řešit Kratchvostův "život s mikropenisem" místo chlastu?

  • Velikost penisu - zcela vážně...

    27.01.2018 09:26

    1100Virago píše: splasenytrubky: Teď mě napadlo... co když nosí brýle s dioptriemi do mínusu?

    Může je vyměnit za ty Drahošovy, a pak bude vyléčený?

  • prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc., dr. h. c. - kandidát na prezidenta ČR

    27.01.2018 06:15

    hus píše: taky ti pripomina donutil mistniho guga

    ne, je to celej hus.

  • prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc., dr. h. c. - kandidát na prezidenta ČR

    26.01.2018 23:12

    hus píše: no spis drahosovci zijou v bludu ze jejich kandidat je cistej a pravdomluvnej a jeho sponzori jsou kristalove cisty,nikdy nelzou,nemluvi sproste a dobre vypadaj

    ale hovno, nežijiou. V kontrastu s Mylošem vychází ale čistější každej, kromě Babiše, Kalouska, nebo Topola, takže proto.

  • prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc., dr. h. c. - kandidát na prezidenta ČR

    26.01.2018 23:06
    kurva nemůžete vysírat v jednom vlákně, nějak ty dvě nedávám, asi stárnu.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    26.01.2018 22:51

    Manzak píše: Pokud mi prijde nejaky mail na tohle tema, tak je to vzdy a bezvyhradne tlacenka Drahose. Uz to me odpuzuje, Zeman takovy zapaleny fanatiky nema.

    spíš neumějí poslat ten mail.

  • prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc., dr. h. c. - kandidát na prezidenta ČR

    26.01.2018 22:36
    Vraťme se k Mylošovi/Drahošovi.
    Jestlipak víte, jak to bude po volbách?
    Vyčerpaný Myloš:

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    14.01.2018 12:52

    wegas píše: kuzelky ne, ja su na vino a rum se mi chladi za oknem

    kde bydlíš?

  • Babis ven!!!

    02.01.2018 20:42

    gugo píše: splasenytrubky> a ne jednomu debilovi, koukam ze bude hodne matrose pro rozpohybovani branice.

    chybí tu spíš blicí smajlík. Velmi. Jak jen může mít někdo mezi ušima takhle nasráno?

  • Babis ven!!!

    05.01.2018 22:34

    Creck píše: bill56> Tak uspokoji, me je to uplne jedno co v ni je

    Cela vec se ma zhruba takhle.

    V tomhle systemu jsi mel sit smejdu, kde se pridelovaly prachy za velkou domu. Jeden smejd prerostl sefum pres hlavu, oni ted vytahnou neco z minulosti (v cem ale sami jedou) a snazi se ho na tom dostat.

    Jako co me ma uspokojit ?

    měl by ses radovat, že se šmejdi navzájem potápěj a žerou. Místo toho zase skuhráš. To jako že se to dotklo tvýho oblíbenýho šmejda?

  • Babis ven!!!

    23.12.2017 14:03

    Creck píše: splasenytrubky> Presun financi od chudaka k miliardari je socialismus ? Ty me normalne boris vsechny zazite stereotypy

    Ano, to je zvrácený socialismus, kdy socialisti rozdělují zbytečné dotace a miliardáři jim je žerou, protože socialismus (a ani žádný jiný systém) není schopen ty dotace rozdělit spravedlivě a objektivně. Vždycky se v tom najde nějaká díra, ať už zanechaná úmyslně nebo nějakou chybou, kterým nejde zabránit, a kterou někdo zneužije. S čistým kapitalismem nemají dotace na cokoliv nic společného. A úplně na hlavu jsou dotace rozdělované v banánových republikách jako je ta naše, tam je to extrém. Daňový a dotační podvod jménem Čapí hnízdo je toho zářným příkladem.

  • Babis ven!!!

    22.12.2017 22:24

    Creck píše: gugo> Nemyslim, to je totiz ten vas havloidni pristup, porad neco nejde, lidska prava, EU zakazuje a porad ta sama pisnicka. Proto uz vas ma kazdy plnou rit

    Jo, tak uz dokonce i to proslo

    zpravy.idnes.cz/davky-prispevek-zivobyti-hmotna-nouze-poukazky-f6j-/domaci.aspx

    tak se ještě i podívej, která sněmovna to odhlasovala. Ale klidně za to pogratuluj Andymu spasiteli, mě je to fuk.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    20.12.2017 22:50

    RomanSS píše: sociální bublina

    Mezi kolegy z práce, rodinou a kamarády se taky názorově shodujeme...


    přesně tak, je potřeba se jít podívat třeba do venkovské hospody, dát si tam s chlapama tlačenku a pivo, a hned se váhy překlopí.

  • Prezident ČR - rozhodnuto.

    20.12.2017 22:32

    Veverčák píše: kdyz to takhle udelaji vsichni, vyhraje Zeman v prvnim kole

    přesně tak. Já si myslím, že rozhodne spíš volební účast v prvním kole, než kdo koho bude volit. Když to vezmu z mého pohledu, tak z protikandidátů Miloše je pro mě horší snad jen Hannig. A to fakt není zatím favorit.

  • PHM - litr sem, litr tam

    14.12.2017 20:10

    nemako píše: Yura> proč takový věci zkoušíte? mě nikdy hladový oko ani nemrklo,nemám na to nervy

    my za to nemůžeme, že jsi málo odolnej.

  • To se zase fízlové předvedli...

    17.12.2017 14:19
    FILODENDRON> to asi jo. Ale i tak, baví mě jak se tam topí.

  • Velikost penisu - zcela vážně...

    16.12.2017 09:42
    PlusOne> konečně smysluplný příspěvek k věci místo toho věčného trolení s chlastem tady!

  • To se zase fízlové předvedli...

    12.12.2017 20:01

    volkswagen píše: Satrapčíci byli zase aktivní

    https://www.irozhlas...21349_haf [/quote]tak to jsem opět překvapen, když policejní odbor vnitřní kontroly vyhodnotil zákrok jako legitimní ....... To bude určitě na důraznou důtku, že příště je třeba obvinění demonstranta vykonstruovat důkladněji.

  • To se zase fízlové předvedli...

    17.12.2018 13:14
    Leon73> nemohu se zbavit dojmu, ze ztracis cas. Ten vypatlanec ma ohromnou radost ze svych vyblitku, a to co po nem chces, stejne nikdy nepochopi. Brzo bude nasledovat jeho dalsi vyblitek. Tak schvalne budeme sledovat, jak dlouho bude trvat, nez se tady zase vyzvrati.

  • Babis ven!!!

    03.12.2017 19:00

    nemako píše: tak nějak to bylo. na těch fotkách není vidět,že je to hodně z kopce, jel necelejch 90,to se taky řešilo. nikde nic,sucho,nová silnice,bylo to v pondělí,víkend měl normálně volno,takže pauza v pohodě. prostě smůla. ještě teď když to vidím,mám husí kůži jako pralinky

    tohle je ještě dobrý, viděl jsem už horší. Horší je, když to jde přes střechu a koulí se to z kopce. Plný. To je mazec. A taky se pak řidiči skoro nic nestalo, jen asi 3 stehy na čele. A to nebyl připoutanej, tohle jsem taky nepochopil.