Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 11097 záznamů

  • Jawablázni

    12.04.2018 12:26
    Petr L3 - no, to máš recht, zubatá si jednou přijde pro každýho a tou svojí kosičkou udělá mách a utne mu nit života. Já se s těma odmáchnutejma potkávám a fakt je jí fuk jestli to byl bařtipán anebo bezzemek, mladej nebo starej. Kolik kdo měl dáno, tolik mu odměřila a šmik.

  • Jawablázni

    18.04.2018 10:48
    Bimbo - a šakva, to jsem zase něco netuchal že seš Rudolf ( II ? ) Tak datlům k teleblbně taky vše nej

  • Jawa 50 ucpavaj trysek

    13.04.2018 09:17
    No, jestli jsi čistil karburátor octem, tak se raději poohlídni po novým. Ty slitiny z kterejch se karbecy vyrábí ocet vůbec nemaj rády. Zkus vyndat nádrž, vyšroubuj z ní palivovej kohout, ten rozeber a důkladně vypláchni třeba v technickým benzínu a prošťourej taky obě dírky co vedou pod gumičkou nahoru ( rezerva a hlavní ) . Vylej z nádrže dírou po kohoutu veškerej kékel co tam bude, šplouchni tam tak půl litru technickýho benálu, řádně protřep a zase vylej - aby ti na dně nádrže nezůstávala nějaká zvodnatělá sračka, co ti pak ty trysky zase ucpe. No a pro sichr dej novou hadičku.

  • Jawablázni

    10.04.2018 11:13
    já bych ten lauf strčil dolů aby to vypadalo jako jawí motorka a nee jako raketomet chrom bych nechal.

  • Jawablázni

    06.04.2018 21:28
    A co jsi vlastně řešil? To vyřazené versus zrušené na veteránský značky ?

  • Jawablázni

    29.03.2018 12:18
    Čmoud - hernajs, ...močálem černým kolem bílých skal.. to je mi nějaké povědomé. Z písničky to asi nejspíš není, to by mi naskočila nějaká melodie ale tady mi naskočily jen povědomý slova. Tak to bude nějaká básnička, tuším že snad od Erbena Karla Jaromíra, rodáka z Lázní Bělohrad ??? Z češtiny jsem maturoval před 33 lety asi, už jsem toho moooc zapomněl

  • Simson S51 Enduro Nestartuje za tepla

    04.04.2018 13:51
    Může to být i blbnoucí svíčkou nebo indukční cívkou ( je načatá, jízdou se ohřeje a pak už nedělá správně to co má dělat) anebo takhle může tarokovat i pitomá fajfka na svíčce či kabel mezi indukčkou a fajfkou.. Než kupovat novej tyristor kterej nestojí dvacku, šel bych nejdřív po svíčce, kabelu k fajfce, po fajfce, případně po indukčce. Nezůstává ti viset sytič??

  • Jawablázni

    03.04.2018 08:51
    Hmm, slivovici s medem vozíval Lukáš Koudelík, to by mě zajímalo, co dělá ta jeho třinda jak mu zlobila od novoty, už se tady dlouho neukázal.

    Filip - no a funkční hejbací se normální šraňky na kliku nebo mechanický návěstidlo jedno nebo dvouramenný tam nemáte? Ty elektrický pulty mi nic neříkaj. Když jsem byl kluk tak jsem chodil na hradlo ve Vyškově točit klikou a stahovat nebo vytahovat závory. Hradlo tam sice ještě je ale přejezd dávno zrušili To byly na obou vjezdech do stanice ještě mechanický dvouramenný návěstidla Když jsem pak po letech topil na páře, tak už tam nebyly, vodní jeřáby už taky nebyly funkční i když vodárna stála a stojí dodnes. Dneska je na té trati už dokonce elektirfikace ale svršek stojí za stejné houby jako tenkrát, ba možná je ještě v horším stavu. Protože dokud jezdila pára tak drobné provozní úniky maziv konzervovaly pražce v místě vrtulí a šíny se negiglaly

  • Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo na pokec??

    30.12.2018 18:18
    Kurnik, už šest hodin žádnej příspěvek do diskuze...tsssss tsssss to je divný

  • Jawablázni

    30.12.2018 12:00
    Verdom - brikety Rekord - vajíčka nebo hranolky? Ty hranolky bývají tak 20 cm dlouhé, vajíčka jsou mezi 6-8 cenťákama. Taky jsem o briketách přemejšlel ale moc se mi nechce brát třicet metráků briket na zkoušku. Leda si zajet k uhlířům s vozejkem pro dva metráky a nějak to nakýblovat vedle uhlí...

  • Jawablázni

    29.12.2018 11:58
    Erik - jak to lidi děláte že máte pěkný počasí? Tady ve středozemi je spíš pičasí než počasí na motorkování. Teď zrovna třeba prší. Ráno poletoval xindl s deštěm, no ještě že se nemusí dneska do práce - tak jsem si vzal černý montérky a šel čistit komín. Máme nějak moc popelnatý a lítací sazovatý uhlí, co dva měsíce musím na střechu a protáhnout komín jetelíčkem - pokaždý dva kýble sazí. Ale raději takhle než aby ty saze čaply v komíně když tam vlítne plamen od kotla. Když jsem byl pro kominickej strojek v dílně, tak jsem aspoň nastartoval kejchačku a projel se s ní po dvoře - a mazal na střechu , abych to stihnul než začne pršet

    Verdom - no, já mám zkušenost že o co dvacet roků tak trochu zakopávám a k ničemu se mi to nehodí i když jsem to nasyslil že by se to mohlo hodit, tak při záchvatu debordelizace to jednou vyhodím a jako na potvoru to za půl roku k něčemu potřebuju. To je na vztek.... Při stěhování z Plaňan jsem dal do pryč ještě dobrý sedačky na škodovku co byly na půdě, páč jsem to neměl kam tady uskladnit ( i tak tu mám herberku že furt o něco zakopávám) no a tu máš čerte kropáč, teď se mi začala rozdrbávat levá přední sedačka

  • Jawablázni

    22.03.2018 10:31
    Čmoud - ale aspoň do toho Přerova nad Labem nebo kam to bylo by jsme se mohli kouknout, když to Verdom tak chválil

    Olda - skvělé a Smetana se jmenuje Tim - ono je mu to vlastně stejně jedno, páč to nepozná jak se na něj volá, domlouváme se posunky a poklepáním na hafana ( když se zrovna kouká jinam )

  • Komunismus vs Kapitalismus

    27.12.2018 17:57
    Myslíš dědka Klause na hradě v Praze?

  • Jawablázni

    27.12.2018 09:26
    Zdravím všechny vejletníky z práce, dotáčíme kola jednoletky a honíme plán

  • mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý motor

    15.03.2018 09:38
    Za prvé - bohatá směs. Studený díky tomu chytne krásně ale teplý ani neštěkne. To naklonění fichtla je opravdu dokonce i v dávné příručce popisované - doleva směs obohatíš, doprava ochudíš. Blbý je že se pak teplej fichtl co má bohatou směs při naklonění doprava musí startovat levou nohou a stát vedle něj nikoli nad ním stát nebo na něm sedět. Takže bohatá směs plus teplej motor = startovací problémy a ani na roztlačení to mnohdy nechytne. Koukni se jakou máš hlavní trysku (mělo by být 68 ). Pokud nastartuješ studenýho fichtla bez problémů a jezdíš na něm třeba půl hodiny v kuse a netarokuje, tak by to indukčka být neměla - když je nakoplá a po krátkém zahřátí začne zlobit, tak dá o sobě do té doby vědět. Prostě udělej tu věc že nastavíš správně anebo o něco snížíš hladinu v karburátoru - tím tu směs trochu ochudíš. Aktuální hladinu zjistíš jednoduše - otevři benzinovej kohout, počkej až si nateče benál do plovákovky, nemačkej cupák !!! pak benál zastav, povol ty dva šroubky nad plovákovkou a sundej deklík plovákovky i s nasazenou hadičkou od nádrže a dej to bokem. Uvidíš plovák jak si v plovákovce plave na benálu. Shora na plovák jemně zatlač a posaď ho na dno plovákovky a koukej kde je v tom momentě dosednutí na dno hladina. Měla by být uprostřed toho "límečku" co má plovák nahoře.

  • Jawa 250 nestartuje, nejspíš nejde směs do válce

    14.03.2018 11:28
    Zašroubuj pořádně fajfku na kabel od indukčky a pusť benzín do plovákovky, zmáčkni přeplavovací čudlík třeba na dvě, tři vteřiny a trochu ji přeplav, pak by měla chytnout nebo aspoň mít náznak. Nejsem si jistej - nemá tahle motorka ještě zvlášť na řídítkách sytič? Pokud jo, tak použít. Baterku nabít - třeba ji měj i při pokusech o startování na nabíječce připojenou - jakmile má pod 6V už některý motorky nechcou chytat. Nebo prostě zkus vyšroubovat svíčku, trochu benzínu šplíchni do válce dej svíčku zpátky a zkus nastartovat. Navíc pokud to dlouho stálo, když už se v tom hrabeš, vyčisti obě trysky (hlavní je zespoda karburátoru , karbec musí ven aby ses k ní dostal). Ten éter pokud se šplouchl do plovákovky mohl uvolnit někde bordýlek, kterej ti zašpuntoval trysku. Když vyšroubuješ volnoběžnou trysku a máš v plovákovce benzín, jde z místa odkud jsi trysku vyšrouboval benzín? Pokud ne, je něco ucpanýho.

  • Jawablázni

    14.03.2018 09:34
    Jak říká Kehaj - co funguje, do toho se nehrabat

  • Jawablázni

    14.03.2018 08:49
    Vlasťák - Ty bys taky všecko hned rozebíral, seš Kutil Tim stejně jako naše nejmladší štěně Timík - taky všecko rozebírá a je mu dlouhá chvíle když je venku hnusně a je s náma a s ostatníma pesanama v baráku. Zima je dlouhá

    Verdom - asi to za to riziko nestojí. Ještě za nedávnejch časů jezdíval Filip na Hepčíkovi ( bezpapírák pětasedma kejchačka s dvoupákou ) se značkou z Fialky ( dváca číza sportka ) několik let v pohodě ale dneska by si to asi taky nelajsnul.

  • Jawablázni

    13.03.2018 21:14
    Verdom - tak dej na ludru spz z neludry

  • Jawablázni

    03.03.2018 19:09
    Jo, mně se enfield líbil ten starší typ, co měl rovný dvousedlo. Jak je to vykouslý anebo vytrčený, tak se mi to nelíbí. Himalajan se mi teda nelíbí ani trochu, ten pod ním by šel kdyby měl to sedlo rovné . No jo, každýmu se líbí něco jiného Eriku, měl jsi Endyho a Hrnouse vyfotit v zapálené diskuzi nad jawou i kdyby to měl bejt ten rohatej bizon

  • Jawablázni

    02.03.2018 14:31
    No jo, ale to by mě nebavilo, jezdit na plastovým skůtru. Jezdí na tom sice půlka světa ale mě se na tom jede blbě. Kupodivu se mi o dost líp jelo na klasickým čezetím praseti. Bohužel ho nemám ve vlastnictví.

  • STK

    09.03.2018 14:14
    Felix - nekecám. Už se mi to na tý jedný stanici technický kontroly stalo podruhý. Poprvý na válcích brzdovejch trápil simsona. Pak jsem tam pár roků nebyl no a loni v prosinci jsem tam byl s třindou. Udržet třindu asi není takovej problém. Asi tam mají nějakej takovej zvyk nebo co, nevím, pokaždý to byl jinej technik.

    2stroke - myslím že STK má nějaký pojištění na způsobenou škodu. Takže by to hradil nejspíš podnik. Ale jakou škodu udělá na starý třipade když mu upadne - nejvejš tak polámaný zrcátko a podobně.

  • Jawablázni

    09.03.2018 09:05
    Čmoud - jste se mohli s Oldou stavit na kafé či englickou žbryndu (čaj).... třeba byste nám zrovna pomohli vytlačit dodávku co u nás před barákem na ulici zapadla. Tlačili jsme my, pomáhal i soused a už jsme mysleli že zapřáhnem i psy a škodovku. ...když jarní tání cesty sněhu kříží a nad ledem se voda objeví....

    Béďa - što takoje germán ? Simson? nebo brambora?

    Hmmm, sem letos vytáhl akorát tak mopeda, Světlušku a Mustafu Ibrahima ale najel jsem sotva pár kiláků dokupy po ulici v dědině...

  • STK

    08.03.2018 13:52
    Byl jsem s motorkou na technické v prosinci a docela jsem koukal - šup s ní na válce a zkoušel brzdy. Teda mimo jiné základní věci které je zajímají vždycky - světla, blinkry, klaxon, lékárna a rozměr a stav pneu, štítky, číslo na rámu. Zpřísňuje se to holt.

  • Jawa 250/353

    12.03.2018 09:12
    To by ale nestřílelo, jen by to nemělo tah a výkon. Podle mě to bude chudou směsí - takže buď karbec vyčistit a trysky vyčistit anebo tím guferem že si to přisává luft. Druhá možnost je odcházející indukčka (nebo kravící svíčka) - někdy hodí a někdy ne a pak blafne i nespálená směs ve výfuku. Ještě mě napadla třetí možnost - že to háže nepravidelně jiskru - volná vačka nebo vakl na klice. Já bych se koukl nejdřív na karbec - ony ty svinstva co dávaj dneska do benálu dokážou zalepit trysku po dvou měsících stání. Pak zkusil jinou indukčku a fajfku a svíčku.

  • Jawablázni

    26.02.2018 08:37
    Tonda - no a jakej prášek by se teda měl používat aby ten špatnej hliník neužírala rez ?

  • Jawablázni

    26.03.2018 13:43
    Hrnous - no, já ji někde vyhrabu a prohlídnu. Nevím kam jsem ji založil před dvěma rokama když u nás byl eletrikář a potřeboval pájku, tož jsem mu ji přinesl a on konstatoval že je to nějaké divné, když tím koncem drátěným neohřeje ani cín natož aby něco zaletoval. Bude holt buď někde ve sklepě anebo v kovárně v některý z beden s krámama. Myslím si že jsem ji tehdá nevyhodil do popelnice. Je to taková ta obyčejná bakelitová "pistolová" trafopájka se světýlkem.

  • Jawablázni

    24.03.2018 19:13
    Béďa - a kurnik, to je smůla....to jsi zůstal viset tam, co jsme se loučili v tom Benešově? My dojeli domů krátce po půl páté, jak jsme se přehoupli přes Horní Kruty hned byl o něco teplejší vzduch než tam kolem Neveklova , Benešova a Sázavy ale slunko se ukázalo až když jsem se hrabal doma na dvoře virglovi v zadním světle, páč jsem si cestou všimnul je svítí vzadu stejně jako čmoudofichtl - čili že nesvítí Byla to jen ruplá játrovka a tak krabička žárovek ve škodovce zachránila situaci. Na třindě totiž takovou žárovku nemám, tam je vzadu jen jednovláknovka na brzdový světlo a tři malý jako zadní obrysovka. Dvouvláknovku má škodovka. Natočeno prvních jarních 190 kilometrů .

  • Jawablázni

    28.03.2018 11:05
    Bimbo - jo, včera bylo docela fajn odpoledne, i pan Maxík vylezl z baráku na přední dvoreček a hřál si kožich na sluníčku u branky. Lucka šla dělat černejm chlupáčům stopu a já se trochu hrabal v záhonech a pak uklízel v letní kuchyni ( Olinkárně ) ten vercajk co jsem tam měl rozloženej od přeskládávání konopnice. Snad už bude hezky a budu tam moct zedníkovat ( voda, odpad, obklady ). Ale s tím sněhem jsi mě teda nepotěšil

  • Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo na pokec??

    26.12.2018 15:28
    Hezký skoro posvátkový čas u nás byl rumrejch že jsem se skoro k počítači nedostal, až dneska. Dorazila na svátky dom Kachna a s ní nějakej novej "pšítel" tak tady oxidovali, naštěstí na štědrej den odpoledne odvrčel plechovkou dom, včera přijel švára s rodinou a přivezli babičku, tož to bylo takové příjemné, povídací odpoledne a relativně klidnej večer, páč kachny odjely někam.... Lucka šla po obědě dneska s pesanama na procházku někam kolem Labe a já zůstal v klídku doma s Maxem (postarší kříženec krátkosrstej, kterej stejně jako já nesnáší zimu a má rád ticho - inu jakej pán takovej pes ) a tak si konečně užívám klidný sváteční den, jenom chodím přikládat do kotla. Jéžišek nám naložil - já dostal tři knížky , nějaký mlsání ovoce v čokoládě, sprcháč, flašku činzána a poukaz do lázní Poděbrady na nějakou péči o záda a kalač abych měl čím štípat špalky až mi ty záda daj v lázních do kupy, Lucka dostala sušičku na cokoli jedlýho, potahy do auta šitý na míru, nějaký kosmetiky a čokolády a dvě flašky různejch medovin ( má ráda medovinu). Jdu přiložit a udělat si kafe, velké pozdravení a kratulaci k vánočnímu překvapení Borntobewildům .

  • Motor Jawa 250

    28.02.2018 13:17
    Jo, to byl saxofon z Václaváku, už dlouho nezaložil nové vlákno, tož snad konečně má nějaký smysluplný stroj ve stavu kdy nemusí opravovat anebo nejezdí už na ničem.

  • Jawablázni

    27.02.2018 11:42
    Hrnous - jediné rozumné řešení taky když už musím do Práglu tak jedu vlakem a pak se tam posunuju pěškobusem případně když mám poletování víc tak si koupím celodenní lístek na MHD ( stojí kolem stovky) a je to rozhodně lepší než cvakat jednotlivý jízdy ( á 18 Kč) když od prvního označení mi platí 24 hodin. Pravda, já mám do Prahehe rozumný spojení, ze Svinibrdu jsem tam zhruba za hodinu. Kehaj má to spojení blbější - pamatuju si jak Endy nadával, když jednou jeli vlakem do hlavního města, že než tam dojedou, autem by byl už tam i zpět.

  • Jawablázni

    27.02.2018 08:43
    Sak na ryby, vypadá to že mrazy se nás budou držet jak rusák po spřátelené internacionální pomoci....taky jdou z Ruska kurnik šopa z té země nikdy nepřijde nic dobrého. Hlásám že jsme měli ráno -15. V kovárně a v Olinkárně tři pod nulou. Ještě že jsem před dvěma tejdnama přikoupil čtyřicet metráků černýho uhlí, ten zbytek sedmi metráků co jsme měli v kotelně pomalu začíná docházet jak mrzne až praští a celej den. Včera ve čtyři odpoledne bylo -6, kolem páté už -8 a kolem sedmé už -10.

  • Nepravidelný volnoběh

    22.02.2018 09:53
    Zvednout volnoběh a povolit ještě trochu bohatost smesi, vyčistit trysky. Za jízdy to taky blbne anebo jen při volnoběhu? Idaální je to trochu projet aby se zbytek bohatý směsi z času kdy byl zaplej sytič vyjel, spálil, spotřeboval a pak si teda hrát s karbecem. V elektrice bych problém nehledal, problém bude ve směsi. Prohlídnout i sytič , je možný že nevypíná úplně anebo je uvolněnej - pak to kraví taky.

    e- písmenka

  • Jawa 250/559 blatník

    21.02.2018 13:36
    No, já jsem přesvědčenej o tom, že laky ani jedna z těch fabál nějak moc neřešila, co výrobce ať už to byla Lachema Brno nebo cokoli jinýho dodal, tím se lakovalo. Hlavně že to bylo nějak červený , černý, modrý a podobně. Dokonce mám v původních papírech k tý černý sportce psáno v kolonce lak tmavá šedá a přitom je to černá a původní. Já dělal motorkový papíry na černožlutý 477

  • Jawablázni

    16.02.2018 11:38
    Vlasťák - máš to dělat jako jeden známej co jezdí u čéesádé - bere si domů autobus. Poslední kolo dojede přes garáže kde dotankuje a jede domů, bus odstaví na ulici a ráno ve čtyři vyjede přímo od baráku na linku. Však tam u vás máte jistě nějakou sanitku v záloze Jeden saniťák so ho znám tak si takhle po šichtě bere sanitku domů a ráno do práce jede pěkně "služebákem". No a druhej že to nemá tak daleko, jezdí do práce na stejný číze jako máš ty , jen v sanitkářským červeným mundůru aby prej byl vidět. I teď v zimě.

  • Jawablázni

    23.02.2018 14:49
    Čmoud - vím že seš zimomilec a lyžník a žes lyžoval v nějakým pražským lyžařským oddíle , ale prostě půlrok zimu v kuse se sněhem hromadama jsi asi nezažil společně s tím to věčně odhrnovat, odhazovat, prohrabovat . To by se ti ta zima přestala myslím po dvou třech zimách nadosmrti líbit prostě proto, že bys to dělat musel a že by tě ten sníh furt otravoval. To prostě nebylo přijedu na hory , zakoupím permici na šlepr a jdu si jezdit z kopca důle a šleprem navrch. To bylo denně ráno vzít širokou lopatu a nějak si to proházet třeba stometrovou závějí , někdy to zase bylo nafučený hned u baráku, pak nasadit lyže a mazat do škole a nikde se nevymlet, protože moc vidět po ránu nebylo. Když sněžilo a fučelo nebo byla mlha, to bylo opravdu něco....ne, opravdu to není žádná romantika klouzání se na lyžích zimní krajinou ale je to denní votrava. Do školy se muselo, stejně jako naši do práce. Ti chodili v pět ráno.

  • Jawablázni

    23.02.2018 09:36
    Čmoud - ty seš ale zvědavej jak rada Vacátko ano, narodil jsem se na Hané ve Vyškově, do mejch pěti let jsme bydleli v Odrůvkách vedle vojenského prostoru Březina ( prakticky okraj moravského krasu) a pak se naši přestěhovali do Beskyd mezi Grůň a Bílý Kříž dá se říct na polosamotu kde táta dostal práci no a až po mnoha letech hora prakticky před důchodem opustili a dneska bydlí na karvinsku na sídlišti.

  • Jawablázni

    24.12.2017 16:48
    Hrnous - mám radost že jsi sem našel cestu a ten gyroskop, to musí být velmi vyjawená věc, že to nespadne, neuklepe se to a ješě to gyroskopuje

    Milan - kam jsi strkal ruku, že tě kous štěkavec? Štěkavec domácí anebo sousední anebo divoký před kterým jsi chránil kozénky? Hernajs tak snad už sis tu smůlu letos vybral na doživotí, a pro letošek důkladně když i na vánoce máš zuby na ruce. Jo, zdravotníci v domácnosti se vždycky hoděj, jenom to nesmí být takoví fušeři jako já

    Miraz - tyjó to jsem netušil že v Koulíně jsou dva hnědí smolíci. I když je to samej nablejskanej chrom, naleštěný dekly motoru, nový laky, stejně jsou to hezký motorky. Ta kulatá jawa třiapůla s poblitou nádrží emailem na okna je mi opravdu poněkud povědomá.

    Falco - máme úplně stejnej kredenc teda nám v něm chybí dolní šuplík vpravo - ale místní truhlář nám ho udělá když bude dělat kuchyň .

    Kehaj - jo, to je správné, kdybys to vzal obráceně, do motorky naldoval řízek a salát a sobě dal tři litry benálu, ani jednomu z vás by asi vůbec nechutnalo. Každému co jeho jest.

    Já dnes taky nevyjel, dělal se stromek, opravoval jsem dvanáctitunovej zvedák (jen drobnost se závitem) a ještě jsem opravoval polámaný hrábě. Ale chtěl jsem aspoň projet po dědině fichtla, nějak jsem to nestihnul . Zejtra je taky den.

    Verdom - kdybych měl koukat z okna na to co ty, tak bych asi zatáhl závěs, roletu, žaluzie a zmizel do kotelny. Zimu nemám rád. Do nějakejch pětadvaceti jsem měl každej rok "ladovskou zimu" s metrem sněhu i na Vánoce a vždycky jsme vyhlíželi první sněženky pod lesem na jižní stráni - že už bude jaro a půjde ten bílej ksindl do háje

  • Jawablázni

    23.12.2017 22:29
    Milan - já su rád že nemrzne a není sníh, míň spálíme uhlího, člověk může vylízt na dvůr jenom v košili a ve vaťáku bez dalších vrstev pod kabátem, kdyby tak ještě v pondělí bylo rozumně (čili aspoň sedm či osm nad nulou ) a bez větru, to bych mohl dodělat střechu nad schodama na dvůr. Metr mně chybí, musím u toho stát tři metry nad zemí na štaflích na poslední šprušli a nesmí foukat - jinak mě ten plást metr na dva metry krytiny sundá ze štaflí jak shnilou hrušku. Jinak dneska se podařilo Maxíkovi poblejt chodbu někdy v noci, sotva to ráno Lucka uklidila páč já ještě chrněl, hodil šavli znova tož den začal rachotem že to teda budou hezký svátky když nám psové blijou kudy choděj . Přes den už se snad stav útrob normalizoval, uklidil jsem chodbu, pelechy i kuchyň, Lucka uklízela nahoře, udělali jsme saláty, já stihl upíct vánočku, Lucka naložit rybu a ještě jsme stihli pohádku od osmi v bedně na prvním proramu. Tož nakonec se všecko stihlo co se stihnout mělo a v pohodě.

    Čmoud - já myslel že čistíš Václava a ty jsi drandil na Bédovi. To jsi jel na kostelecko ?

  • Jawablázni

    23.12.2017 00:24
    Jo, občas to co chtěj řeknou naruby, jako že to nechtěj, občas to řeknou jak to chtěj no a někdy to řeknou tak, že to vlastně neřeknou ani sem ani tam a teď aby se v tom prase vyznalo . Kdosi moudrej kdysi řekl, že ženský rozumí zase jenom ženská, páč myslej vobě stejně.

  • Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo na pokec??

    22.12.2017 14:21
    No a jak je teda děláš když je děláš - podle Vaňka - nebo je neděláš? U nás doma se taky nedělaly, protože to polovině lidí nechutnalo. Špekáčka raději slupli ohřátýho na pánvi nebo na klacku nad ohněm.

    Kurnik, kde je ta kukuřice, ticho po pěšině, nikde nikdo, žo on se z ní během pečení cukroví stal popkorn

  • Jawablázni

    21.12.2017 22:15
    Jo, je to složitý nejen s papírama od strojů co jsou v bednách nebo jsou to šroty a překopávky , taky bych měl asi o hodně větší trable s tou Konopnicí, kdyby ten prapůvodní majitel už nebyl tady na zemi anebo bydlel jinde než byla adresa v techničáku.

  • Jawablázni

    27.12.2017 08:31
    Verdom - my vánoce nenadděláváme, my jsme normálně v práci mezi svátkama. Letos to vyšlo dobře, byl volnej den před Štědrým dnem, tak se v klidu stihlo co se chtělo stihnout. Ale jak jsem si zvyknul vstávat za ty čtyři dny až když je venku vidět, čili tak nějak kolem půl osmý, za tmy se mi dneska ráno v šest moc nechtělo.

  • Jawablázni

    28.12.2017 17:24
    Pech - Dorazilo krouhadýlko na kotouč v pořádku, rozbalil jsem velkou obálku a koukal na to jako z jara. Nějak nevím jak se s tím pracuje - v životě jsem takovouhle věc neviděl. Takže asi čapnout do ruky a tou rovnou ploškou co nejkolměji na odrbanej kotouč a rovnat? Anebo tou špičkou jezdit sem a tam ( zprava doleva a zpět a jemně tím lízat kotouč?

  • Jawablázni

    28.12.2017 09:33
    Kehaj - to já taky nejspíš až dorazím z práce domů tak zalezu do dílny a budu tvořit zavírání na vrata k venkovnímu schodišti na dvůr.

  • Jawablázni

    28.12.2017 23:15
    Pech - no takže špičkou a ubírat jako soustruhem hele, tu brusku nezastavím ani tyčí 40x30 když se do ní opřu, je to asi čtyřmetráková fabrická stará dvoukotoučovka s motorem nejmíň tříkoňákem. Ovšem na videonávod se také rád podívám občas su tupej až na půdu Jen pro představu jsem našel hodně podobnou na bazoši. https://stroje.bazo...ka-dvoukotoucova.php

  • Jawablázni

    21.12.2017 13:17
    Tonda - kurnik, kdesi se nám povalovaly papíry (knížečka) na jednohrba nezrušený, neodhlášený, nedepozitovaný, na nějakýho dávno zesnulýho. Ovšem vůbec nevím kam se při stěhování poděly....myslím že jsme je dostali při koupi jawetty jako doklady k ní a až doma zjistili že je to sice na jednosedadlový stroj ale ne na stroj se šlapátky. Doklad na jawettu se dá dnes za pár desetikorun koupit novej, tak jsme ten techničák na pařeza někam zaseli. Leta byl ve škodovce nebo v Pažoutovi ve dveřích v kapse, tam ale není, to bych o něj už zakopl.

  • Jawablázni

    20.12.2017 23:08
    Vlasťák - vidíš, gumo, kdybys u armády zvostal, mohl jsi dneska dělat na generálním štábu a nám dohazovat vojenský uloženky co jdou do výprodeje Já šel do zálohy jako podporučík, tak taky nemám co kecat, žejó Mně strčili nejhorší pixlu asi nejen na rotě s tím že se to používá jako pohyblivej terč.

  • Jawablázni

    15.12.2017 08:32
    Vlasťák - abys za pár roků místo zetora nepořizoval ten emerckej tricykl, jak na tom jezděj bařtipáni co už je ani hárlej neuveze vypadají pěkně, klobáskové, dobrou chuť