Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
1.11.2012 | Článek | Vyhřívané rukojeti považuji za velmi příjemné příslušenství k motocyklu, ale každý z nás má jinou odolnost vůči zimě, nemůžeme tedy psát, do jaké teploty nám vyhřívané rukojeti pomáhají. U někoho může být hranice +5°, u jiného -5°. Jsem na chlad na ruce poměrně háklivý, proto mně nejvíc vyhovuje kombinace vyhřívané rukojeti + návleky na řídítka. Za velkých mrazů považuji dokonce za vhodnější ochranu návleky, vyhřívání je už jen takový příjemný bonus. Návleky totiž nepustí na ruce, respektive rukavice studený proudící vzduch, který potom odebírá veškeré teplo. Osobně vyzkoušeno v mrazech -15° vypnuté vyhřívání a jen s návleky a pohodička. |
9.11.2011 | Článek | to YBR : BMW C 600 Sport typ motoru : čtyřdobý kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC zdvihový objem (cm3) : 647 vrtání x zdvih (mm) : 79x66 max. výkon (kW/PS) : 44/60 při 7500 ot/min max. kroutící moment (Nm) : 66 při 6000 ot/min objem nádrže (l) : 16 rozměry : délka/šířka (mm) :2155/877 rozvor (mm) : 1591 výška sedla (mm) : 810 pohotovostní hmotnost (kg) : 249 zdvih předního/zadního kola (mm) : 115/115 pneumatika přední : 120/70 R15 pneumatika zadní : 160/60 R15 spotřeba při 90/10/120 km/hod (l) : 4,5/4,8/5,6 zrychlení 0 – 100 km/hod : 7,1 maximální rychlost (km/hod) : 175 BMW C 650 GT typ motoru : čtyřdobý kapalinou chlazený řadový dvouválec DOHC zdvihový objem (cm3) : 647 vrtání x zdvih (mm) : 79x66 max. výkon (kW/PS) : 44/60 při 7500 ot/min max. kroutící moment (Nm) : 66 při 6000 ot/min objem nádrže (l) : 16 rozměry : délka/šířka (mm) :2218/916 rozvor (mm) : 1591 výška sedla (mm) : 780 pohotovostní hmotnost (kg) : 261 zdvih předního/zadního kola (mm) : 115/115 pneumatika přední : 120/70 R15 pneumatika zadní : 160/60 R15 spotřeba při 90/10/120 km/hod (l) : 4,5/4,8/5,6 zrychlení 0 – 100 km/hod : 7,5 maximální rychlost (km/hod) : 175 |
18.10.2010 | Článek | BMW S 1000 RR v sériovém provedení, hodnoty naměřené na brzdě : na kole 178,7 PS při 12.961 ot/min , na klice 214,68 PS při 13.052 ot/min |
11.11.2009 | Článek | K tomu dotazu na parametry. U tohoto motoru bude prioritou průběh kroutícího momentu a ten se předpokládá 130Nm již od 2.000 ot/min, výkon bude srovnatelný se stávajícími řadovými K "třináctistovkami" |
9.4.2006 | Článek | To LUK : Patrně to máš trochu pomotané, ROTAX, výrobce motoru, je Rakouská firma a motocykl samotný se montuje v Berlíně. |
25.5.2005 | Článek | Uvádím na pravou míru : toto není aktivita britského zastoupení, ale jedná se o tovární Speciální Výroční model 25 let GS. V jednotném paketu s vyhřívanými rukojetmi, info displayem, bílými blinkry, enduro převodovkou, velkou nádrží, ABS a ochrannými rámy. To vše za pouhých 48.340,- Kč. A ještě jedna podstatná poznámka. Nejedná se o znovuvzkříšení již nevyráběného R 1150 GS, ale o R 1150 GS Adventure.<br /> <br /> Pade<br /> |