PROFIL UŽIVATELE

seikos

Offline: 30.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Onen Svět
Lokalita: Písek Jihočes...
Komentářů: 11x
Poděkoval: 46x
Pomohl: 457x
Založil témat: 202x
Napsal příspěvků: 13491x
Body komentářů: 975 / 79
ID uživatele: 96214
Registrace: 4.6.2009

Adresa profilu:http://seikos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů

12.8.2017 Článek zds: ano, špatně jsem je vyjádřil. Ne podobnou, ale mám stejnou, jen s názvem Rolei
11.8.2017 Článek Mirun1: to jsem udělal. EraseUS z toho vytáhnul několik ztracených MOV souborů. Bohužel jen asi 20% z nich bylo spustitelných. Zbytek nenávratně poškozen.
Moje suma sumárum - na tuhle (a kamery tohohle noname ražení) se nelze spolehnout. Chtít si na to uložit vzpomínky na dovolenou, která tě stojí spoustu času a peněz je čirý hazard. Moje kamera má fakt pěkný obraz. Krásné barvy, dobré rekace na slunce, prostisvětlo, přechody do stínu apod, ale chybí ji blbuvzdornost a ochrana toho nejcennějšího - dat. A třeba to (ve článku zmíněné) přehrávání obsahu kamery skrze wifi na mobilu - to je hrůza. Porod to spustit. A přehrávání není streaming. SW nejdříve přenese komplet datový soubor do mobilu (třeba 2GB ) a teprve poté to začne přehrávat. Taktéž výdrž 1 hodina je fakt mizernost. Kamera i když nenahrává tak je rozpálená a žere baterku jak zjednaná. Chybí ji jakékoliv režimy šetřící baterii. Můj Ghost2 vydrží (s menší baterií a two-way dálkovým ovládáním) 3-4 hodiny.
11.8.2017 Článek Mám podobnou, jen s názvem Rolei. Přijel jsem z dovolené kde se často točilo a v kameře byly jen 4 poslední videa a všechno ostatní pryč. Jo, skvělý pocit, když jak kokot člověk čekuje jestli to opravdu bliká a nahrává a ke konci dovolené se toho 3/4 smažou.
Krám vhodnej akorát tak jako výplň odpadkového koše.
Ještě že jsem měl na helmě ještě Drift Ghost a kamarád Gopro Session
7.8.2017 Článek Zsedead: "našel jsem ho dole u popelnic. Ládoval se tam hovnama"
1.8.2017 Článek vencysta: už asi někdo usoudil že je tady v testech přebavorákováno. Tak, že to bije do očí
1.8.2017 Článek Přeloženo z reklamismu do češtiny: Ricardo vyvíjí motory pro kdekoho. Od traktorů JCB, přes VW, až třeba po motory pro skůtry BMW. Zongshen si objednal u Nortonu, Norton u Ricarda, aby Zhongshen mohl "hrdě" na motoru napsat "developed in UK by Norton". Reálně to je jen marketingová vábnička pro evropské spotřebitele, že "tam je ten super motor od Nortonu, žádná čína"
+7 
29.7.2017 Článek Kdo trochu zná historii značky, tak mu musí být jasné, že pokud za kormidlem bude stát mladej Castiglioni, nebude MV nikdy fungovat. Poměrně úspěšně zlikvidoval firmu po svém otci (CAstiglioni GIovani VArese), mezitím koupil, prodal a téměř zlikvidoval Ducati a teď se schovává pod MV. Peníze od AMG prohýřil v kasinech v Macau kde hledal čínského hlupáka s penězi. A narazil tam na hlupáka Rusa. Pokud nedostane MV do ruky někdo kdo z toho nechce jen těžit a oblbovat investory, MV nebude fungovat a za 2 roky zase budeme číst že pozastavuje výrobu
+1 
19.7.2017 Článek Denim Cordura + Coolmax + chráníče od Knoxu = rifle Revit Lombard a podobné z jejich stáje. A ještě o 20% levněji. Sice nemají vyndávací mebránu, na druhou stranu v nich člověk vypadá jako člověk a nikoliv jako transformer.
A ty Revity mají navíc mezi kůží a kevlarem ještě podšívku. Když v levných riflích jeděš celý den a trochu se na sedačce hýbeš, surový kevlar dokáže kůži pěkně podráždit.


+1 
12.7.2017 Článek j3nik: v pražské legislativě (vyhlášce Hl M P nebo jeho částí) je zakotven zákaz vjezdu samovyvažovacích osobních dopravních zařízení, včetně jednokolek. Takže i pro Ryno. Praha - "vstříc pokroku"

8.7.2017 Článek Diaboluss: F900GS je větší novinka, než na pouhou tiskovou zprávu. BMW si zřejmě její uvedení schovává na některý z podzimních veletrhů. A vzhledem k tomu že Intermot v Kolíně bude až v říjnu 2018, tak bych tipoval EICMA Miláno
28.6.2017 Článek Steve-CZ: je rok 2017. Kdyby byl rok 2005 tak bych te chapal. Ale od dob suchych spojek, odpudiveho designu (Multistrada by Terblanche), ucukanych a agresivnich motoru a lacinych plastu uz odteklo hodne vody. Od roku 2008 kdy presla Ducati pod Performance Motorcycles se pojeti fabriky hodne zmenilo. Zacala vyrabet motorky pro obycejne lidi. A uz ne jen pro skalni priznivce a vystredni jedince. Kvalita je uplne jinde a svedci o tom dramaticky narust prodeju (500% od roku 2011 do 2017).
Naopak, Ducati ma na evropskem trhu sve misto. Otevira zajimave segmenty trhu a poradne prohani stojate vody nudne evropske produkce.
A zobecnovat, ze vsechno co se vyrobi v italii se rozpada a je k nicemu je detinske. Jednak ty Ducny dost drzi a za druhe i spousta Hond i Yamah se vyrabi v italii a drzi. Jasne ze v tom mnozstvi se najde obcas mizerny kus. Ale to se u BMW, Triumphu nebo Hondy nestava?
Triumph Tiger 1200 prvni generace - tisice vadnych motoru. BMW ma aktualne novou svolavaci akci - nebezpecna zavada - vyskakuji vidle z horniho ulozeni. Afrika - reznou draty vypletu a trable s elektrikou. KTM - neverending story s brzdama a rozvodama. Zavady a mizerne konstrukce z duvodu setreni nakladu se nejdou u vsech vyrobcu. Ale rict ze vsechno italske je k nicemu - kdyz to rikaji cesi, kteri v motocyklovem prumyslu za poslednich 50 let nic nedokazali - mi prijde vtipne. Cest vyjimkam - FGR
+12 -1
22.6.2017 Článek Mig:35: alespoň takhle
edit: taky mi to nejde vložit...
22.6.2017 Článek Jestli nějaká motorka je nebo není do těžkého terénu je hodně závislé na kvalitě pilota. Jak se říká - machr zajede i na vratech. Důkazem toho může být poslední Mastodont maraton v lomu v Bogatyni. Vyhrál to chlápek na BMW R1100GS a totálně (rozdílem mnoha minut) vyklepnul všechno co tam jelo. Od lehkých motorek typu TTR, LC4 až po 990A apod.
Pokud chceš jet dálku po ose a tam projet lecjaký terén, naučíš se to a projedeš ho. Že cestou ke zkušenostem mnohokrát odložíš, to odložíš, ale žádný učený z nebe nespadl.
A ano, umím porovnat, své Stelvio versus svou LC4 Enduro. Obě ty motorky jsou super a s oběma se dá vyjet fakt hodně. Šikovný ruce a šikovný gumy jsou vždy potřeba.
Každopádně, kdo se bojí, sere v koutě a prohlašuje že to nejde.
18.6.2017 Článek Warpig: ano. Viz dole jsem dával fotku motoru s logem Piaggio
16.6.2017 Článek callowsick + Warpig: na prototypu ještě bylo logo výrobce. Viz foto. Proč by Derbi používala motory od Yamahy (Minareli), když má výrobce dost motorů z vlastní stáje?


+1 

TOPlist