bmw_renocar_srpen



PROFIL UŽIVATELE

seikos

Offline: 28.7.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Onen Svět
Lokalita: Písek Jihočes...
Komentářů: 11x
Poděkoval: 46x
Pomohl: 457x
Založil témat: 202x
Napsal příspěvků: 13491x
Body komentářů: 971 / 79
ID uživatele: 96214
Registrace: 4.6.2009

Adresa profilu:http://seikos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1874 záznamů

22.12.2019 Článek Bebo, hlásím, že několik motorek, včetně mojí to dalo bez tlumiče řízení. Jinak díky za spolupráci a hlavně dobrý pokecy večer při ohni
+1 
6.9.2014 Akce Omg. Zavirani cest? To jste pekny salati. Nic nezavirejte, motorkari budou jezdit az do prosince
23.5.2011 Akce Sezóna se zahajovala už před třemi měsící. Nechcete to radši přejmenovat na uzavírání silnic?
23.5.2011 Akce Sezóna se zahajovala uz před třemi měsíci
9.4.2010 Akce 8 května je sezona už dávno zahájená. To já už budu jezdit letos 2 měsíce
9.4.2010 Akce 8 května je sezona už dávno zahájená. To já už budu jezdit letos 2 měsíce
29.1.2019 Článek CZ175: jsem rád, že mě "tady sleduješ", vzhledem k tomu že Motorkáře navštěvuji tak často, že jen za celý loňský rok jsem zde dal masivních 8 komentářů Tak máš asi o mě dokonalý obrázek
Co se týče čísel, tak si dohledej oficiální statistiky prodejů. Lze dohledat na netu i článek s číslama, ale nepřipadá mi korektní sem postovat odkaz na článek jiného serveru.
Co se týče poklesu prodejů boxerů, tak se omlouvám za informaci od pasu. Pokles není 10%, ale jen 5,9%

Co se týče překladu a výkladu slov, které pan Schramm řekl, neřeším co tím myslel, ale co tím řekl. A na to jsem reagoval. A očividně je irelevantní jestli byl článek přeložen, nebo ne, protože řečeno bylo i ve zdroji i v překladu to samé.
28.1.2019 Článek "Nedokážu si představit že budeme vyrábět třeba elektrické enduro"
"...třeba Fantic představil elektrické enduro Cabalero. Co vy na to?"
"My na tom už pracujeme!"

Koukám že Schramm se snaží ve svých odpovědích uspokojit všechny zájmové kategorie, i kdyby měl popřít sám sebe
Když se podívám na větu "jsme leadery v některých segmentech a na některých trzích a můj cíl je stát se leaderem ve všech segmentech na všech trzích", tak bych řekl že mimoto že si trošku kecá do vlastní kapsy, je tak trochu bláhový snílek.

Boxery jsou v útlumu (-10%) a celý růst BMW táhnou indické třístovky, ze kterých BMW nemá nic moc užitek, protože se o zisk musí dělit s TVS.
29.8.2018 Článek jets: autor má zřejmě problém pojmenovat cesty tak jak se jmenují. Stačí mu jen “highest EU road”. Jednak to co projel není zdaleka nejvyšší cesta v Evropě, za druhé, pokud se dal ze severu před Soldenem doleva a pak porad nahoru, tak byl na oné Otztal Glacier Road.
A ta není nejvyšší v EU, ale v Alpách
28.7.2018 Článek V diskuzích je po pořád stejné. Krása střídá nádheru, každej druhej na ni čeká a dokázal by si ji představit v garáži. A pak když přijde tvrdý na tvrdý, jdou a koupí si Hondu, Yámu nebo BMW. Bla bla bla
+8 
30.5.2018 Článek S CRF 450L a se servisem po 1 tis km si dělá Honda z lidí akorát legraci. To i ty AJP s čínskými motory mají servis po 3 tis.
+1 -2
23.5.2018 Článek jen pro upřesnění, žádný stlačený vzduch tam není. A v airbagu taky žádná tryska není. V airbagu a i v tomto systému je chemikálie v patroně, která po aktivaci vyprodukuje dusík. Ten nafoukne airbag. V tomto případě tryskou přitlačí motocykl k vozovce, čímž zvýší grip pneumatik.
Pro odpůrce pokroku - stačí dokoukat video do konce. Elektronika není potřeba žádná. Všechno řídí stávající IMU. Mechanický systém by mohl vážit pár set gramů. Ono totiž není potřeba nic jiného než dvě patrony (cca 2x 100 gramů), dvě trysky a pár kabelů.
+3 
11.4.2018 Článek PILS+vilemx: jedno přísloví praví, že za blbost se platí. Bohužel i za neznalost. To že jsou bastry na Africe jen jako (nepříliš zdařený) větrolam je zřejmé už na první pohled. Už na první pohled je zřejmé, že to páčky ani ruce neochrání a je to spíš jen designová záležitost. Co se týče "ozdobných krytů kapotáže", či "držáků přídavných světel", tak ono stačí za ně zaramplovat a vidíš že tohle nic moc neochrání.
vilemx: co se týče negativních názorů na zpracování a konstrukci motorky, ty se nedozvíš víceméně nikde, v médiu, které není nezávislé. Všechna velká média jsou závislá na inzerci a taktéž si potřebují udržovat dobré vztahy s dovozci motocyklů. Jinak by ty stroje prostě nebyly k zapůjčování a k testování. Pokud by ses chtěl vyjádřit negativně, pak bys mohl dopadnou jako Pepa Šiler (aka Sršeň) v Autosalon 36/2013 (epizoda byla ex-post zcenzurována), kdy tyhle negativa o Hondě řekl a druhý den byl na dlažbě. Další díl Autosalónu se točil s Mírou Lisým. A aby Sršeň Hondu trochu uklidnil, tak v roce 2015 musel natočit "opravný test" Crosstourera, kde bylo už všechno sluníčkové.
Pokud někdo chce nezávislé a z praxe plynoucí rady, je lepší se oprostit od Českého ďolíčku a zabrousit na specializované servery, jako třeba [url=http://www.advrider.com]www.advrider.com[/url]

A souhlasím s Prochym. Pokud si vezmeš motorku na testování, musíš se k ní chovat tak, jako že to prostě není tvoje motorka. Nemůžeš s ní mlátit o zem a zkoušet co vydrží. Motorku je potřeba vrátit v pořádku nazpátek distributorovi.
2.3.2018 Článek Asi možná budu proti proudu místních znalců, ale mě na motorce nepřijde nic špatně. Naopak, i v určitých detailech mi přijde že se kluci snažili. Lepší brzdy, posílený podvozek, neodfláknutý vzhled a pro spoustu lidí přiměřená cena za adekvátní produkt.
A tady, jako by byla móda na Jawu a priori nadávat, bez jakékoliv konkrétní příčiny na předmětném stroji.
Na druhou stranu, je tŕeba říci, Jawo, že tyhle nálady veřejnosti sis svým letitým mlžením a nicneděláním vykoledovala oprávněně.
+13 
3.10.2017 Článek To je tak když si Honda podřezává pod sebou vlastní větev. Už takhle jsou ty jejich produkty dost nezáživný. Dodělat autonomní řízení a jako stroj pro zábavu si to už nekoupí vůbec nikdo.
+1 -2
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 125
Následující

TOPlist