renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

major

Offline: Dnes v 07:24 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 52
Město: Ústí nad Labem
Lokalita: Ústí nad Labe...
Napsal příspěvků: 3x
ID uživatele: 955
Registrace: 8.2.2008

Adresa profilu:http://major.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5 záznamů

5.1.2024 Článek Jo tak tohle mě fakt bere, starý dakarský speciály . Vláďo výbornej článek a moto ještě lepší . Nad podobnou stavbou už nějakou dobu přemýšlím. Konečně něco pro nás starý nostalgiky po záplavě současných, elektronikou
(často zbytečnou) přecpaných podivností, v čele s pokusy v oblasti elektro. Asi jsem už starej, ale tohle je prostě můj "cup of tea".
Jestlipak jste si všimli kolegové, jaká věková kategorie zde většinou tuto stavbu komentuje? Mladý tohle prostě už nezajímá, škoda....
21.1.2023 Článek Vážená redakce, auta zde? Prosím opravdu NE.
+1 -1
6.11.2019 Článek Za mě jednoznačně palec nahoru. Každý kdo se do něčeho podobného pustí má mé sympatie. A ano, tyto přestavby jsou zejména o vzhledu a retro stylu. A mě právě toto dává naopak velký smysl a je jedno o jaký základ(mašinu) se jedná. Hlavně, že to dotyčného baví, procvičí své technické znalosti a um (který se nám u mladší generace poněkud vytrácí), a z výsledku má radost. Mě zase třeba nedává příliš smysl současná moto produkce.
A přesně o něčem podobném, lehkém a maloobjemovém zrovna také přemýšlím na ukrácení zimní deprese.
Takže
20.9.2016 Článek Udělal jsi moc dobře, že jsi si ji nechal a zainvestoval. Mám na dnešní stroje a směr kterým se to ubírá naprosto stejný názor. Osobně vlastnín jednu R1100GS od roku 99 a prošel jsem si naprosto stejnou cestou výběru když jsem měl pocit, že bych měl již jít do něčeho novějšího. Nakonec to skončilo investicí do staré brambory.
7.7.2016 Článek Ahoj, měl jsem také možnost projet oba modely, jak na rozbitých okreskách, tak na lepší jedničce i na dálnici. Musím naprosto souhlasit se steve2. Roamer působí hodnotněji a pro vyšší jezdce (185cm) je jízdní poloha o dost příjemnější než na Bobberu.Rozdíl v pneu jsem při jízdě prakticky nepocítil. Stejný názor měl i kolega, který jel se mnou a moto jsme si navzájem prostřídali. Podvozek se chová u obou prakticky stejně, na horších silnicích s nekvalitním povrchem to není žádná sláva, ale dá se. Např. oproti HD 1200N je vyloženě komfortní . Co mne ale zcela uchvátilo je motor V9. Tak velkou porci krouťáku a výkonu, který má ještě sametový nástup a je naprosto bez děr, jsem opravdu nečekal. Zejména po přečtení tech. údajů. Motor působí jako podstatně silnější a výborně se zvedá z nižších otáček a menších rychlostí i na vyšší převodové stupně. Prostě stroj ideální pro ty kdo mají rádi klouzat se krajinou na "krouťáku" a moc neřadit. Co je také velice pěkné je zvukový projev motoru, díky dobře provedeným koncovkám. Krásné a neobtěžující bublání, tak jak to guzzi předvedlo již např. u 1200Sport. Kontrola trakce funguje dost účinně. Aby jste zahrabali na šotolině, je třeba ji zcela vypnout. Co se týče sedačky, tak ta je skutečně pohodlná přesně tak jak vypadá, tj. nic na dlouhé jízdy. Nicméně to ale od takovéto motorky ani nikdo nečeká. Kdo by chtěl na tomto stroji povozit svou přítelkyni, tak asi jedině za trest a to jak pro řidiče, tak zejména pro baťůžek. Pro větší chlapy je to opravdu jen jednosic. Brzdy jsou, jak bylo napsáno v článku, velice dobré. Někoho může překvapit tendence k rovnání motorky při brždění v zatáčkách, ale nic na co by se nedalo zvyknout. Jinak se jedná celkově o poměrně malou motorku, tudíž hřmotnější postavy na tom budou působit poněkud komicky, ale určitě se za řidítky složí a jízda nebude nepříjemná. Osobně jsem byl z motorky velmi mile překvapen a pro městkské jízdy a i pro ostřejší řádění na okolních okreskách je to výborná mašina. Kdo např. uvažuje o HD sportster, tak by si měl tuto krásku určitě také projet.

TOPlist