Komentáře
Nalezeno 13 záznamů
12.4.2021 | Deník | Tak spoustu dalších spokojených kilometrů se starou vránou a moc rád se s tebou potkám i mimo tradiční Kanadu |
27.4.2020 | Akce | Opravdu se to bude v uvedeném termínu konat ? |
4.5.2019 | Akce | Bylo to zase super. Díky za zorganizování a za rok zase ahoj |
3.5.2015 | Akce | Díky moc za krásný setkání a za rok zase AHOJ ! |
20.9.2014 | Akce | V kolik hodin je odjezd z místa srazu ? |
3.5.2014 | Akce | Díky všem, kteří dnešní akci připravili A pokud by měl někdo nějaké fotky nebo videa, prosím o odkaz kde se dají zhlédnout. Tak hodně pohodových kilometrů kolama dolů |
20.4.2014 | Akce | Také bych se rád podíval na případné fotky nebo dokonce videjko |
19.4.2014 | Akce | Bylo to super . Díky všem organizátorům a za rok zase ahoj |
8.4.2013 | Akce | A můžeme přijet, i když máme "jen" (maxi)skútry? |
29.3.2013 | Akce | Na trička (jeko před dvěma roky) to zítra asi nebude, tak holt budem zase chodit v helmách a rukavicích jako loni. Hlavně aby nepršelo nebo dokonce nesněžilo - zimase vydržet dá. |
29.3.2013 | Akce | Podle předpovědi to v neděli ani celý příští týden lepší nebude . Vzhledem k tomu, že pojedu z ČK, tak bych potřeboval vědět, zda to bude nebo ne tak do 11 hodin . |
11.6.2019 | Článek | Tuhle čtyřstovku jsem si vyzkoušel v rámci letošní BMW Roadshow. Design stroje hodnotit nebudu, protože každý může mít jiný vkus (mně osobně tedy nijak extra neoslovil), ale co mi hodně vadilo byl nedostatečný výkon, jehož absence se projevila hlavně při předjíždění. Panem redaktorem zmiňovaných tachometrových 150 km/h jsem nedosáhl ani při jízdě z mírného kopce. Také co se týká komfortu si asi představujeme každý něco jiného, protože vlnění stroje a cloumání náporem čelního větru při rychlosti nad 100 km/h nic příjemného rozhodně není. Mezi plusy bych zařadil účinné brzdy, slušnou ovladatelnost a celkem dobré držení stopy při průjezdu zatáčkami. Jakékoliv rozhodování zda pořídit nebo ne za mne vyřešil pohled do ceníku. Stejná kubatura (výkon) se dá pořídit podstatně levněji, nebo si přidat pár tisícovek a dostat podstatně výkonnější stroj . Ale je to jen můj názor, který může být ovlivněný všemi návyky co jsem získal najetím cca 150 tis. v sedlech různých skútrů +1 |
23.9.2014 | Článek | Nápad , ale volba pohonu . Když už si dali takovou práci s konstrukcí repliky (a podle fotek dost povedené), tak tam měli dát nějaký motor - třeba 250 by mohlo být zajímavý - výkon by vzrostl, takže by mohla zůstak plechová kastle , cena by se tak snížila a tím by se našlo i víc kupců . Elektropohon má být v něčem futuristickém, v retru určitě ne |