Komentáře
Nalezeno 115 záznamů
30.3.2020 | Článek | Zkusil jsem si dva víkendy v alpách na ročníku 2018 a tuhle motorku dělá prostě motor.. I se seriovým laufem to má super zvuk, kor když se to tahá od spoda.. Rakousko/italský pasy, kdy to člověk háže z jedný strany na druhou se na tomhle dá ujet nejednomu SS... Jinak u videa jsem se smál při představě natáčení... Ve stylu: pojd udělat ještě pár jízdních záběrů, pojedu před tebou autem.. Tvl to zase mám jet proti slunci??? Druhá a mnohem horší věc, je cenová politika BMW... Je to mazec... |
18.10.2018 | Článek | Sirr : viz tvůj poslední bod, to je právě to, co mi moc nešmakuje.. Při onroad ježdění ve stupačkách přešlápnu, ale offroad, když mi to skáče pod rukama/nohama, představa přenesení váhy na jednu nohu (nedej bože do toho chtít podřazovat), z toho mám fakt strach.. Radši si do toho sednu i když je to v danou chvíli i nepohodlný.. Spíš si zkusim ješte pohrát s pozicí brzdy, možná jí mám jen pod špatným úhlem... Na silnici v sedě na ní v podstatě nešáhnu, takže že se mi na ní blbě šlape řešim vždy až ve stupačkách.. |
17.10.2018 | Článek | No čekal jsem trochu víc a to ve spojitosti s pozicí ve stupačce.. Dost se peru se zadní brzdou na SM na asfaltu, nedokážu si představit v terénu..Pokud stojím ve stupačkách a stupačky mám cca v polovině boty, špičkou nedosáhnu na brzdu a musím přešlapovat, to samý řazení.. Abych došáhl, musím stoupnout do pat (zarazit stupačku o patku) ale to nesu všechno v kotníkách a není to na dlouhý stání.. Bude k tomu ještě nějaký vysvětlení třeba u řazení nebo jak?? +1 |
9.12.2013 | Článek | boze kdy tyhle elektricky pytchoviny opusti hlavy vyvojaru... +1 |
15.10.2013 | Článek | clanek jsem necet a po videu ani nebudu.. naprosto dostacujici recenze pro bezneho uzivatele, fakt super videotest, chvalim jinak motka pro 195/95kg asi nebude ta spravna volba.. |
27.9.2013 | Článek | kurvitko navic.. ne, dekuji... +2 |
10.9.2013 | Článek | me by teda stacilo bohate to eRko z prvniho vykresu.. s tim dratenym vypletem, bilym pruhem na sprcce a hnedo bilou kombinaci je to nadhera... Jinak zajimavy by by lo uvest rozpeti, kylovka je v zavetri (nefunkcni), otazka jak by fungovala vyskovka a posledni to nejzabavnejsi, reseni vlivu negativnich G +1 |
2.9.2013 | Článek | ja teda nevim, kolik je podle Tomase "jezdec stredniho vzrustu" cm vysky, ale podle fotky c.11 to bude znacnej cahoun.. A protoze svy predstavy o Tomasove "strednim vzrustu" mam z jinych recenzi, pak si na tyhle aguste nedokazu predstavit nekoho s mymi 194cm... Resp i fotka by byla zajimava.. Sice (kor v ty modry) pekny, ale delany spis pro italsky spratky.. |
20.8.2013 | Článek | u nas vsechny tyto nehody spadaji do kategorie "neprizpusobeni jizdy stavu vozovky, povetrnostnim podminkam ci vlastnim schopnostem".. Rozbiju sebe, motku a jeste dostanu flastra.. je to proste zupa.. +3 |
27.6.2013 | Článek | report super, dlouho jsem necet celej clanek s usmevem na rtu.. Dorazil me prechod z planu A na B Snad to nebyl posledni clanek o vyvoji jak na trati, tak v depu a s mekánikem |
27.6.2013 | Článek | a k cemu ze je to dobry? +2 |
26.6.2013 | Článek | ja bych to bral hned.. na google glass se uz chystam taky.. |
12.6.2013 | Článek | ty budiky bych od much cistit nechtel... +2 -1 |
5.6.2013 | Článek | boze to je nadhera... v ty cerny |
5.6.2013 | Článek | btw z fotky 11 mi prijde, ze je to jen podsedlak, tudiz tim spis mi prijde predni svetlo jako zbytecny naznak.. |