Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
30.1.2022 | Článek | Ahoj Milane, krásný výkon a jsi borec!!! |
18.7.2020 | Deník | Ok xtr |
18.1.2016 | Článek | Chtel bych pogratulovat mistru v jedne stope cesta necesta Stevo Svitkovy snad si to precte a kdyz ne nevadi preji mnoho stesti do dalsiho Dakaru! Klobouk dolu jsi frajer a skromnej chlap to se jen tak nevidi +1 |
18.6.2017 | Deník | zdar Sally, tak se chystam pustit xr a ted b lete. prejit na 2t me hodne laka... dej vedet po mejlu jak jezdis. cus |
28.11.2013 | Deník | Však se zjižeš Více foto z výjezdů alw vim neni čas |
30.6.2013 | Deník | Zavřené Ěčko s originál výfukem a karburátorem Mikuny je na tom o něc lépe něž S,výkonem, váhou atd by ti mělo sednout. |
28.6.2013 | Deník | Zkus se na tom Éčku projet, pokud bude šance opravdu to stojí za to. Pak mi dej vědět. Mě to taky stálo hodně peněz a úprav mé S. Do čeho půjdeš nyní? Už se těšim na test! +1 |
27.6.2013 | Deník | Píšeš to dobře o DRZ-S. Ovšem kdž si sednu já ze své DRZ-S na DRZ-E je to opravdu velký rozdíl. Pocotově lehčí lépe uzpůsobená i na HARD ježdění. V základu: motor s origo Keihinem FCR=traktor převod 14/49 zvedá se bez problému po vrknutí plynem stupačky široké plastová nádrž kratší sedlo méně serepetiček, prostě je z výroby do terén-žádnej DUAL Měl by jsi zkusit a mylsim, že budeš spokojen +1 |