Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
8.11.2018 | Článek | 2Mig ofiko, "katalogová" cena 1090R je 373.990,- (nemíchat s cenou "za kolik se dá sehnat") a "katalogová" cenovka 790R, klidně může být (jen) o těch 35t nižšší... |
6.11.2018 | Článek | 2Mig.: 690ka, není v EXC rámu, ale v "páteřové přihradě", je to komplet HUSQ701 jen pozměněné plasty... a nečekám že tam bude skříň, nebo cokoliv jiného, ňák pozměněno... A i z fotek je vidět, že spodní část nádrže u 790ky, je překryta dalším (padacím) plastem, který bude snadno výměnný a dalších rámů netřeba!!! +1 |
5.11.2018 | Článek | Na F.B. je copy zálohové faktury z Francie s cenou 9.595,- Euro |
9.10.2018 | Článek | Samo, "zelený dráp" by jako titulární sponzor na MX závodech nejraděj zakázal reklamu všech konkurenčních energeťáků... ale nemá na to páky... v případě F federace je ale jedním z jejich sponzorů a ten tlak tam je ... A perlička: v době kdy jsem jezdil s MX BonverTeam, měl Bonver i vlastní energeťáky a na MS byl jasný příkaz, nesmíte je rozdávat, mimo vlastní kamión+stan! |
8.10.2018 | Článek | Závody krásné, naši (v relaci úrovně Českého MX) velmi pěkně Holanďané nehorázná forma a bohužel, i nehorázná smůla od US boys se čekalo podstatně víc, jmenovitě od ET3 ke kterému Amerika "vzhlížela" a aktuálně se na US-fórech píše, o jeho emigraci, někam na Ukrainu A k účasti/neúčasti MM25 se šušká, cosi o politickém protitlaku titulárního sponzora MOnX, na Francouzské federaci... |
5.9.2018 | Článek | Gratulace mám velkou radost, GP18 bude (snad) konkurence schopná a teď se Karle ukaž! +1 |
16.1.2018 | Článek | Jenom ať to u DUCATI nefunguje jako "dva kohouti na jednom smetišti" co si navzájem berou body ... jestli on ten Hondí koncept (Top pilot + druhý nekonfliktní a neohrožující) není nakonec správný... +1 |
11.1.2018 | Článek | Na sousedním webu, jsou dva zajímavé články. V jednom Zarco radikálně prohlašuje, že chce pro r.2019 tovární bike a bude zvažovat všechny nabídky a možnost... A ve druhem, J.Rea vyslovuje jasnou touhu, po sedačce v MotoGP... Oba budou, určitě taky zajímavým koření, do přestupového guláše +1 |
11.1.2018 | Článek | Letos uzavírání nových smluv a těch (možných) přestupů, bude povícero... a notně, s tím kolotočem určitě zamíchá KTM, kde touha po úspěchu je obrovská (=nutnost "urvat" někoho z TOP pilotů a Dovi mezi ně určitě patří) a kasička RedBullu se zdá být bezedná Tak se nechme překvapit... +2 |
1.12.2017 | Článek | Vláďo, omluva a "sypu si popel na hlavu" tvé vyjádření k PDS/přepáčko v textu je, takže děkuji |
1.12.2017 | Článek | 2IvanDvoutakťák oddělené mazání má druhým rokem BETA a nově KTM+HUSQ, ostatní značky, klasicky mixují benzín+oil. |
1.12.2017 | Článek | Vláďo super, velké díky musela být fuška, tohle zkoordinovat a dát do kupy perfektní je i hodnocení od pilotů různých úrovní , ne jen redaktora Prosím, teď od tebe ještě "očekávám" již dříve dotazované, srovnání pocitů ze zadního zavěšení KTM/HUSQ Mám-li hledat mouchy tak pokud je v tabulce "pořizovací cena" tak jako protiargument, bych čekal "prodejnost ojetiny" kde KTM by musela mít 10b a taková TM 0b... tady 100% platí, uváděné hesla tvého kámoše . A přivítal bych objektivní zvážení komplet moto bez paliva, ty údaje výrobců, jsou mnohdy spíš "zbožné přání konstruktéra" než realita |
24.7.2017 | Článek | Vláďo dík za príma report , nedávno jsi testoval i KTM2T/2018 prosím můžeš napsat pár vlastních pocitů a dojmů a "přilít do ohně", ke srovnání zad.opružení těchto moto "přepákování/PDS???" Jinak u motorky do bláta, házení po lese, koupání v potoce a praní wapkou, mě notně znervózňuje foto č.78 kolik (v porovnání s karbecovkou) zranitelných komponentů na moto přibylo... a což teprve až si jako třeba pětiletou ojetinu, tyhle motorky budou kupovat "kluci" s hlubší kapsou |
27.6.2017 | Článek | Kdo zná historii, ví že DUCATI V4 už tu jednou byla, v roce 1964 a tedy dávno před Aprilkou, nebo Hondou VF(R) Ale za mě, DUCATI s V4 ???... hmmm, svět už nebude, jako dřív... +4 |
26.6.2017 | Článek | 20let je obrovský kus života BYG gratulace https://www.youtube.com/watch?v=eH_OaYSwmds +4 |