PROFIL UŽIVATELE

tyaelk

Offline: 7.3.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Králův Dvůr
Lokalita: Beroun Středo...
Pomohl: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 108x
Body komentářů: 12 / 4
ID uživatele: 86588
Registrace: 2.2.2009

Adresa profilu:http://tyaelk.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

18.7.2012 Článek To je jednoduchý, od roku 2016 si už nekoupím žádnou fungl motorku ..
24.4.2012 Článek autor překladu tohoto článku se pravděpodobně nikdy nenaučí českou gramatiku
4.2.2012 Článek je to článek o Wankelu, tak se bavme o něm a ne nějaké turbíně. Pro normální provoz je používá Mazda, Mazdu mám konkrétně s Wankelovým motorem a jsem s ním nadmíru spokojen (krom spotřeby, ale pokud chce někdo vymáčknout 240PS z 1,3L atmosférický, tak je potřeba s tím počítat). Očividně jsi neslyšel její zvuk v 9200 otáčkách... Já se nechci zastávat Wankelu jako nejlepšího motoru světa, ale ten kdo o něm nic neví, nemá s ním žádné zkušenosti ani nezná celkovou koncepci, tak ať se zdržuje svojí kritiky na danou techniku, protože to jsou jen nesmyslné kecy někoho, kdo o tom vůbec, ale vůbec nic neví. Vím, že si teď každý řekne, že je logické, že budu chválit to, co mám v garáži, ale nadruhou stranu nebudu hanit stroje (a technologie) nějaké jiné značky, někoho jiného když o tom vůbec nic nevím.
4.2.2012 Článek AJS2: ne každý má zakoupenou licenci na Wankelův motor. Proto jich na závodech nejezdí spousta. Dnes jako jediná, která do motoru a jeho vývoje investuje a vyrábí sériová auta s Wankelem je společnost Mazda. (Zřejmě proto na závodní dráze potkáváme Wankely pouze s touto značkou ) Na závodní dráze motor sklízel úspěchy a například při 24h Le Mans v roce 1991 s ním Mazda 787B zvítězila! (bylo to první, ale také jediné vítězství jiného než klasického spalovacího pístového motoru v Le Mans)! Takže říkat, že ten kdo vyhraje 24h Le Mans, že vlastně nic nedokázal (přitom vyhrál nejprestižnější a nejnáročnější závod světa okruhových speciálů) je trochu mimo... Kolik tisíců km jsi najezdil s RX-8 nebo RX-7, že můžeš říkat a usuzovat, že nestojí za nic??? To samé se říkalo o dieselovým speciálu Audi v Le Mans a světe div se.. ono to vyhrává závody (stejně jako to v roce 91 dokázala Mazda s Wankelovým motorem).
3.2.2012 Článek kostis1: no věř nevěř se svým Scorpiem jezdím za tuto hodnotu dlouhodobě. Když mi bylo 18, tak jsem dal na plnou nádrž v rozmezí 450-550km maximálně! Dneska v nejhorším případě 900km a nejvíc na jednu nádrž jsem najel 1180km (nádrž 67L). Tak si to můžeš spočítat, kolik to vychází na sto.. Jinak riderhenry má naprostou pravdu! Rotačák chce častou kontrolu oleje ( v tom nevidím problém ), nemá rád krátké vyjížďky, proto je ani s ní neuskutečňuju. Před vypnutím musí být motor zahřátý a navíc se vytočit na cca 5 sec. do 4.000 rpm a v těchto otáčkách vypnout. Za těch pět let co jí mám, jsem tak učinil vždy a zatím se mi odvděčila spolehlivostí. V případě, že tak neučíníte, pravděpodobně už totiž nenastartujete kvůli uchcan.m svíčkám (oprava-20.000,-kč!).
3.2.2012 Článek Tak mne udivuje, proč se Wankel nepoužívá i dnes v motorkách??! Nevím, jaký je váhový rozdíl v dvoukomorovém wankelu 1308ccm a např. motorem z Busy? Protože rozměrově to bude přibližně nastejno, výkonově jednoznačně pro Wankel (a to nemluvím o 220 Nm u Wankelu). To, co tu někteří píšete o nespolehlivosti Wankelu je naprostá blbost (očividně jste RX-8 nevlastnili a ani nikdo ze známých) a ke gehenne-insovi: další blbost se spotřebou oleje. Ano, když jsem měl najeto od 0-10000km, tak si pápla oleje celkem dost (ale pořád mnohem méně, než má kamarád novou Audinu A4 2.0L benzín, r.v. 2010, která žere mezi 0,44-0,7L oleje na 1000km). A podle Audi je to v normě. Dnes když je hezky zajetá a motor si už tzv. sedl, tak spotřeba oleje je taková, že mezi jednotlivými servisními intervaly (po roce), jsem nedolil ani jedinou deckou - a to RX-8 používám výhradně pro víkendové vyjížďky a někdy i okruhy. Jinak jediná a to EXTRÉMNÍ nevýhoda Wankelu je spotřeba. Pohybuji se mezi 15-17l/100km v klidné jízdě a dvacet a víc při sportovním stylu jízdy. Na okruhu 35-45! Pro rýpavé, že mám těžkou nohu vlastním ještě Ford Scorpio 2.0 benzín a přesto, že má najeto 463tkm, tak se spotřebou se pohybuji kolem průměru 6l/100km. Někdy míň nekdy víc (jen pro srovnání s RX-8). Jinak samá pozitiva pro RX-8 a Wankel!! Průběh výkonu, zvuk motoru (absolutně zvláštní, v nízkých hluboký, ve vysokých ... no to musíte slyšet). Ve spojení se skvělými brzdami, podvozkem, nízkou váhou a rozložením hmotnosti 50:50 je to jedno z nejlepších sportovních aut, které jsem kdy řídil (a to má 4 dveře a 4 sedačky, i když je to kupé ). Také se těším na pokračování... hezký článek
31.1.2012 Článek To redaktor: původně jsem to psát nechtěl, ale když už po sté čtu stejnou chybu od profesionálního redaktora, tak mi to prostě nedalo. Slovo "konkurenceschopnost", "konkurenceschopní" se píše dohromady!
26.11.2011 Článek Nejhezčí GSX-R a zároveň pro mě nejhezčí supersport na trhu . Také proto jsem si koupil K9
+1 
23.10.2011 Článek Čest jeho památce. Přeji upřímnou soustrast všem jeho pozůstalým! Byl to skvělý a charismatický jezdec. Hrozná událost!
23.10.2011 Článek torckx: jediný, kdo je tady půlmozek .. jsi TY!
23.10.2011 Článek To si dělá srandu ... Ať odpočívá v pokoji
21.6.2011 Článek HanysRR: To asi jsem fakt naprostý antitalent... Já to vím! Brždění na okruhu, v pohodě, na to jsem většinu bral, akcelerace, tam není co zkazit, ale jakmile přišly zatáčky, tak tam ztrácím. Můj nej čas vzhledem k tomu, že jsem zatáčky bral tak, jak jsem psal (NIKDY JSEM NESJEL GUMU NA HRANU a NIKDY JSEM NEŠKRTL) byl v Brně 2:26:264 sec. Takže jsem zvědav, jak a zda se čas zlepší i po motoškole. Chtělo by to ale i další instruktáž v menším počtu, např. prospeed nebo taková agentura.
14.6.2011 Článek No řekl bych (i když jsem na této motoškole nebyl), že ano. Za jeden jediný den, se naučíš více, než za spoustu let ježdění. Protože každý jezdí pořád stejně. Nedostane se a nezná ani zdaleka limity motocyklu. Tady ti alespoň částečně nastíní, jakým způsobem se k tomu dopracovat, což sám asi těžko každý zjistí, nebo si spíše "troufne" zkoušet tyto manévry na silničním provozu.

Já jezdím více než osm let na okruzích a nikdy jsem nemohl ať jsem to klopil jak chtěl, škrtnout kolenem o zem. I přesto, že zde na jednoho instruktora připadalo šílených 15 "žáků", tak jsem se díky tomu zlepšil v průjezdu zatáčkou tak o 50%. Poprvé jsem i v životě škrtnul kolínkem.

Takže ano, já to chápu a věřím tomu, že se za jediný den dá naučit více, než za patnáct let běžného monotónního ježdění.
6.6.2011 Článek Durex: A nesype se snad?!!! Já začínal na simsonu, pak po roce jsem měl funglovku Aprilii RS 125 2T a to, co jsem na této motorce zažil, nikterak nevyrovnalo pocity z jízdy. Měl jsem jí dva roky a co týden, to problém. Když jsem si začal myslet, že je to fakt mnou, tak jsem to půjčil mnohem zkušenějšímu kamarádovi (závodníkovi crossu) a ten jí 2x tlačil domu a říkal, že je to ta největší mr.ka, kterou kdy řídil (tím jak se srala)!! V A-spiritu z nás obou udělali debily, že neumíme ani tento stroj řídit a tak jsme jim řekli, ať nám to po opravě přivezou domu (cca 45km). Ani k nám nedojeli! Takže mi neřikej jakej byl Aprilia RS 125 2T skvělej stroj, když víc byl v servisu (a přitom zbytečně, protože nikdy nevěděli, proč nejede. Dokonce se po 4000km zadřela, atd. atd.). Od mých zkušeností s RS 125 mám k této značce takovou averzi, že bych si nekoupil ani žádný jiný model této značky!! Mám 11 let starou R6 a za 45.000km (z toho tak 4000km na okruhu) jsem měl jen problém s napínákem.
Pokud se zastáváte 2T, tak to je Váš názor, ale ten můj nikdo nezmění.
11.9.2009 Článek Nechápu, co to tady říkáte za nesmysly. Stejně do toho tady nikdo z nás nevídí. Ve zkratce: Rossi je nejlepším jezdcem všech dob, počínaje titulama od 125, 250, 500 a teď v královské kubatuře. Nikdo jinej, než-li on sám ty tituli pro něj nezískal. Já jsem mu zhruba před nějakými 5, 6 leti vůbec nefandil. Bylo to za doby Seteho, ale jak jsem viděl jak ten kluk skvěle a ladně jezdí, jak se dokáže radovat z vítězství (je fórky po závodech), tak mu teď přeju, aby na konci jeho kariéry získal co nejvíce dalších titulů a vítězství, což myslím, že chce i on sám. Počkejte jak budete všichni plakat, až odejde "do důchodu". Už vidím, jak budete koukat na nudné souboje mezi Pedrosou a Jorjem, či Stonerem. Zatím je to skvělá podívaná, která ale než se nadějem brzy skončí.

TOPlist