Komentáře
Nalezeno 32 záznamů
18.7.2012 | Článek | To je jednoduchý, od roku 2016 si už nekoupím žádnou fungl motorku .. |
24.4.2012 | Článek | autor překladu tohoto článku se pravděpodobně nikdy nenaučí českou gramatiku |
4.2.2012 | Článek | je to článek o Wankelu, tak se bavme o něm a ne nějaké turbíně. Pro normální provoz je používá Mazda, Mazdu mám konkrétně s Wankelovým motorem a jsem s ním nadmíru spokojen (krom spotřeby, ale pokud chce někdo vymáčknout 240PS z 1,3L atmosférický, tak je potřeba s tím počítat). Očividně jsi neslyšel její zvuk v 9200 otáčkách... Já se nechci zastávat Wankelu jako nejlepšího motoru světa, ale ten kdo o něm nic neví, nemá s ním žádné zkušenosti ani nezná celkovou koncepci, tak ať se zdržuje svojí kritiky na danou techniku, protože to jsou jen nesmyslné kecy někoho, kdo o tom vůbec, ale vůbec nic neví. Vím, že si teď každý řekne, že je logické, že budu chválit to, co mám v garáži, ale nadruhou stranu nebudu hanit stroje (a technologie) nějaké jiné značky, někoho jiného když o tom vůbec nic nevím. |
4.2.2012 | Článek | AJS2: ne každý má zakoupenou licenci na Wankelův motor. Proto jich na závodech nejezdí spousta. Dnes jako jediná, která do motoru a jeho vývoje investuje a vyrábí sériová auta s Wankelem je společnost Mazda. (Zřejmě proto na závodní dráze potkáváme Wankely pouze s touto značkou ) Na závodní dráze motor sklízel úspěchy a například při 24h Le Mans v roce 1991 s ním Mazda 787B zvítězila! (bylo to první, ale také jediné vítězství jiného než klasického spalovacího pístového motoru v Le Mans)! Takže říkat, že ten kdo vyhraje 24h Le Mans, že vlastně nic nedokázal (přitom vyhrál nejprestižnější a nejnáročnější závod světa okruhových speciálů) je trochu mimo... Kolik tisíců km jsi najezdil s RX-8 nebo RX-7, že můžeš říkat a usuzovat, že nestojí za nic??? To samé se říkalo o dieselovým speciálu Audi v Le Mans a světe div se.. ono to vyhrává závody (stejně jako to v roce 91 dokázala Mazda s Wankelovým motorem). |
3.2.2012 | Článek | kostis1: no věř nevěř se svým Scorpiem jezdím za tuto hodnotu dlouhodobě. Když mi bylo 18, tak jsem dal na plnou nádrž v rozmezí 450-550km maximálně! Dneska v nejhorším případě 900km a nejvíc na jednu nádrž jsem najel 1180km (nádrž 67L). Tak si to můžeš spočítat, kolik to vychází na sto.. Jinak riderhenry má naprostou pravdu! Rotačák chce častou kontrolu oleje ( v tom nevidím problém ), nemá rád krátké vyjížďky, proto je ani s ní neuskutečňuju. Před vypnutím musí být motor zahřátý a navíc se vytočit na cca 5 sec. do 4.000 rpm a v těchto otáčkách vypnout. Za těch pět let co jí mám, jsem tak učinil vždy a zatím se mi odvděčila spolehlivostí. V případě, že tak neučíníte, pravděpodobně už totiž nenastartujete kvůli uchcan.m svíčkám (oprava-20.000,-kč!). |
3.2.2012 | Článek | Tak mne udivuje, proč se Wankel nepoužívá i dnes v motorkách??! Nevím, jaký je váhový rozdíl v dvoukomorovém wankelu 1308ccm a např. motorem z Busy? Protože rozměrově to bude přibližně nastejno, výkonově jednoznačně pro Wankel (a to nemluvím o 220 Nm u Wankelu). To, co tu někteří píšete o nespolehlivosti Wankelu je naprostá blbost (očividně jste RX-8 nevlastnili a ani nikdo ze známých) a ke gehenne-insovi: další blbost se spotřebou oleje. Ano, když jsem měl najeto od 0-10000km, tak si pápla oleje celkem dost (ale pořád mnohem méně, než má kamarád novou Audinu A4 2.0L benzín, r.v. 2010, která žere mezi 0,44-0,7L oleje na 1000km). A podle Audi je to v normě. Dnes když je hezky zajetá a motor si už tzv. sedl, tak spotřeba oleje je taková, že mezi jednotlivými servisními intervaly (po roce), jsem nedolil ani jedinou deckou - a to RX-8 používám výhradně pro víkendové vyjížďky a někdy i okruhy. Jinak jediná a to EXTRÉMNÍ nevýhoda Wankelu je spotřeba. Pohybuji se mezi 15-17l/100km v klidné jízdě a dvacet a víc při sportovním stylu jízdy. Na okruhu 35-45! Pro rýpavé, že mám těžkou nohu vlastním ještě Ford Scorpio 2.0 benzín a přesto, že má najeto 463tkm, tak se spotřebou se pohybuji kolem průměru 6l/100km. Někdy míň nekdy víc (jen pro srovnání s RX-8). Jinak samá pozitiva pro RX-8 a Wankel!! Průběh výkonu, zvuk motoru (absolutně zvláštní, v nízkých hluboký, ve vysokých ... no to musíte slyšet). Ve spojení se skvělými brzdami, podvozkem, nízkou váhou a rozložením hmotnosti 50:50 je to jedno z nejlepších sportovních aut, které jsem kdy řídil (a to má 4 dveře a 4 sedačky, i když je to kupé ). Také se těším na pokračování... hezký článek |
31.1.2012 | Článek | To redaktor: původně jsem to psát nechtěl, ale když už po sté čtu stejnou chybu od profesionálního redaktora, tak mi to prostě nedalo. Slovo "konkurenceschopnost", "konkurenceschopní" se píše dohromady! |
26.11.2011 | Článek | Nejhezčí GSX-R a zároveň pro mě nejhezčí supersport na trhu . Také proto jsem si koupil K9 +1 |
23.10.2011 | Článek | Čest jeho památce. Přeji upřímnou soustrast všem jeho pozůstalým! Byl to skvělý a charismatický jezdec. Hrozná událost! |
23.10.2011 | Článek | torckx: jediný, kdo je tady půlmozek .. jsi TY! |
23.10.2011 | Článek | To si dělá srandu ... Ať odpočívá v pokoji |
21.6.2011 | Článek | HanysRR: To asi jsem fakt naprostý antitalent... Já to vím! Brždění na okruhu, v pohodě, na to jsem většinu bral, akcelerace, tam není co zkazit, ale jakmile přišly zatáčky, tak tam ztrácím. Můj nej čas vzhledem k tomu, že jsem zatáčky bral tak, jak jsem psal (NIKDY JSEM NESJEL GUMU NA HRANU a NIKDY JSEM NEŠKRTL) byl v Brně 2:26:264 sec. Takže jsem zvědav, jak a zda se čas zlepší i po motoškole. Chtělo by to ale i další instruktáž v menším počtu, např. prospeed nebo taková agentura. |
14.6.2011 | Článek | No řekl bych (i když jsem na této motoškole nebyl), že ano. Za jeden jediný den, se naučíš více, než za spoustu let ježdění. Protože každý jezdí pořád stejně. Nedostane se a nezná ani zdaleka limity motocyklu. Tady ti alespoň částečně nastíní, jakým způsobem se k tomu dopracovat, což sám asi těžko každý zjistí, nebo si spíše "troufne" zkoušet tyto manévry na silničním provozu. Já jezdím více než osm let na okruzích a nikdy jsem nemohl ať jsem to klopil jak chtěl, škrtnout kolenem o zem. I přesto, že zde na jednoho instruktora připadalo šílených 15 "žáků", tak jsem se díky tomu zlepšil v průjezdu zatáčkou tak o 50%. Poprvé jsem i v životě škrtnul kolínkem. Takže ano, já to chápu a věřím tomu, že se za jediný den dá naučit více, než za patnáct let běžného monotónního ježdění. |
6.6.2011 | Článek | Durex: A nesype se snad?!!! Já začínal na simsonu, pak po roce jsem měl funglovku Aprilii RS 125 2T a to, co jsem na této motorce zažil, nikterak nevyrovnalo pocity z jízdy. Měl jsem jí dva roky a co týden, to problém. Když jsem si začal myslet, že je to fakt mnou, tak jsem to půjčil mnohem zkušenějšímu kamarádovi (závodníkovi crossu) a ten jí 2x tlačil domu a říkal, že je to ta největší mr.ka, kterou kdy řídil (tím jak se srala)!! V A-spiritu z nás obou udělali debily, že neumíme ani tento stroj řídit a tak jsme jim řekli, ať nám to po opravě přivezou domu (cca 45km). Ani k nám nedojeli! Takže mi neřikej jakej byl Aprilia RS 125 2T skvělej stroj, když víc byl v servisu (a přitom zbytečně, protože nikdy nevěděli, proč nejede. Dokonce se po 4000km zadřela, atd. atd.). Od mých zkušeností s RS 125 mám k této značce takovou averzi, že bych si nekoupil ani žádný jiný model této značky!! Mám 11 let starou R6 a za 45.000km (z toho tak 4000km na okruhu) jsem měl jen problém s napínákem. Pokud se zastáváte 2T, tak to je Váš názor, ale ten můj nikdo nezmění. |
11.9.2009 | Článek | Nechápu, co to tady říkáte za nesmysly. Stejně do toho tady nikdo z nás nevídí. Ve zkratce: Rossi je nejlepším jezdcem všech dob, počínaje titulama od 125, 250, 500 a teď v královské kubatuře. Nikdo jinej, než-li on sám ty tituli pro něj nezískal. Já jsem mu zhruba před nějakými 5, 6 leti vůbec nefandil. Bylo to za doby Seteho, ale jak jsem viděl jak ten kluk skvěle a ladně jezdí, jak se dokáže radovat z vítězství (je fórky po závodech), tak mu teď přeju, aby na konci jeho kariéry získal co nejvíce dalších titulů a vítězství, což myslím, že chce i on sám. Počkejte jak budete všichni plakat, až odejde "do důchodu". Už vidím, jak budete koukat na nudné souboje mezi Pedrosou a Jorjem, či Stonerem. Zatím je to skvělá podívaná, která ale než se nadějem brzy skončí. |