Komentáře
Nalezeno 32 záznamů
15.11.2021 | Článek | Tak a po cca 23 letech se přestanu koukat na MotoGP. I pro mně se změnila jedna životní etapa. Již budu mít mnohem volnější něděle a výlety nebudu plánovat podle toho, zda se o víkendu jede GP nebo ne. Když jsem se ženy včera ptal, co teď budu po 23 letech koukání na GP o nedělích dělat (za tu dobu jsem neviděl živě max. 5-6 závodů), tak mi řekla, no ty si za něj v roštu najdeš náhradu. Jenže já vím, že ne. Stejně to měli asi o 30 let starší diváci, kteří koukali a fandili Agostinimu. Prostě už naše legenda skončila a tak nemám potřebu se na GP dál dívat. Snad jej ještě uvidíme zazářit v nějakém jiném motorsportu. +6 -4 |
27.11.2020 | Článek | Přesně... Je nesmysl sčítat body 5 motorek Ducati vs. 2 motorek Suzuki. Měli by pro pohár konstruktérů brát body jen továrních týmů a tím by to bylo naprosto fér. |
10.1.2020 | Článek | přesně !! To fakt sedí... :) |
29.7.2015 | Článek | Bubrak-ZX10R> "po tretine clanku sem si pripadal jak na koncerte Krystofu a zavrel desky, diky ale ne e ..." Měl jsem to naprosto stejně při čtení tohoto článku... Nešlo to dočíst do konce |
28.7.2015 | Článek | Dolph-Cz - ano máš pravdu, na to jsem trpěl asi nejvíc... |
28.7.2015 | Článek | Článek opravdu o ničem! Nicméně jsem s Panigale 1299 už jel a absolutně zklamala mé očekávání ... Ve srovnání s GSX-R 1000 K9 nemá 205PS ani zdaleka (alespoň pocitově ani náhodou). Jediný opravdový rozdíl oproti GSX-R jsou brzdy. To musím uznat... Vzhledově je ale opravdu moc pěkná ... |
2.3.2014 | Článek | Hlavně by měli vyměnit De Punieta za nějakého Espargara. Myslím, že zrovna Aleix a Suzuki by byla dobrá volba pro obě strany. +1 -1 |
27.2.2014 | Článek | Tak já nevím, proč se tak pozastavujete všichni nad výkony Aleixe..? Dobře, taky bych nečekal, že bude první z testovací listiny, ale vloni o něm nikdo ani nepípnul, když už tak jen Polovi, ale přitom byl s ART na světelné roky vzdálen všem ostatním CRT! Schválně se podívejte na jeho a Randyho rozdíly se stejnými motocykly. Anebo Abrahám, který čekal, že když Espargaro jezdí na ART pravidelně okolo 9.,10. místa, tak on bude mít s přestupem na ART určitě taky znatelný progres. Já jsem vždycky nechápal to, co Aleix předváděl už vloni a předloni. A hlavně jsem nechápal to, že o tom nikdo nemluví, ať média, či samotní čtenáři. A najednou v roce 2014 byl objeven "nový" talent! Přitom tu krouží už několik let, ale všichni měli zřejmě nasazený černý brýle.. nebo, nechápu to. Hlavně vedení určitých týmů, kteří neustále hledají nové talenty z nižších tříd, případně z WSBK, a přitom nikdo z nich neangažoval Aleixe (místo např. Pedrosi, Smithe, apod.). Co víc čekali..? Že s ART bude dojíždět v top 5? Už loňské a předloňské výkony byly až až senzační. Doufám, že si vybojuje lepší moto do budoucna. +7 -5 |
3.12.2013 | Článek | Po designový stránce (z mýho pohledu) hrůza. Technicky už to je zajímavější. Zlatej design K9, L0..! +1 -1 |
31.1.2013 | Článek | Jelikož toto odpružení má táta ve svým voze, a reklamoval to už nejmíň 6x v ofiko servise (kdy si s ním nikdy nevěděli rady), že jo, už ví, čím to bylo a tak furt dokola a přitom se závada vyskytla opět po několika týdnech/dnech, tak jsem zásadně proti tomuto systému a elektronice obecně (pouze ABS u aut). |
16.10.2012 | Článek | To RomanSS: Nevím, zda je R6 větší než GSX-R 600, ale předpokládám, že ne. Co vím ale jistě je, že litr GSX-R je největší ze všech supersportů (proto jsem si ho taky koupil se svou výškou 193cm). |
3.10.2012 | Článek | To ferda.66: to je jasný, že je to litr. 600 a 750 mají jinou masku. Ale ta červená, to je hnus velebnosti +2 |
31.8.2012 | Článek | Zazi: super!! +3 |
23.8.2012 | Článek | mamba54 napsal 23.08.12 v 21:39: VIZI: Já jsem si právě kvůli tomu dnes koupil lístek... |
13.8.2012 | Článek | Ze dvou důvodů jsem si koupil právě GSX-R 1000. Kvůli absenci elektronických pomocníků a kvůli designu +2 |