renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnnyBee

Offline: 24.11.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Amerika
Lokalita: Benešov Střed...
Poděkoval: 2x
Pomohl: 14x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 255x
Body komentářů: 16 / 24
ID uživatele: 71388
Registrace: 3.6.2008

Adresa profilu:http://johnnybee.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 73 záznamů

13.6.2019 Článek WobRetnuh: Zajímavé, ale podle mě je důležité, co je v TP potažmo v ORV, buď man nebo aut. Nic jiného policajta zajímat nebude.
idoktor: Taky mam Vespu, i když PX, takže řazení, žádnej úložnej prostor, strašný jízdní vlastnosti apod., ale vím, proč jsem si ji koupil, takže rozumím. Jenže tady jde o to, že Cub tady nemá tradici a je na rozdíl od Vespy hnusnej. Já to na úspěch nevidím.
Video test super, vyvážené emoce a data, radost se dívat.
12.6.2019 Článek Nepřehnali už jste to s těma nálepkama "motorkáři"? Tohle už vážně může změnit estetický dojem...
+1 
10.10.2018 Článek A nebo by se mohly pridat na motorku jeste dve kola a sedadlo aby se sedelo pohodlne, cely to oplechovat, k topeni vyuzivat teplo z motoru a k chlazeni pouzivat klimatizaci, co...?
+1 
7.2.2018 Článek Všichni brečí nad cenou, ale kdyby stála 150, tak si ji stejně nikdo z Vás nekoupí. Zrcadlo nastaví elektrická Vespa, která se má začít prodávat tenhle rok. Pak lze říct, jestli je Čezeta drahá nebo naopak. A řeči o ruční práci apod. bych do tohohle srovnání netahal...
9.11.2017 Článek Sim, JoskaH: no kdyz to hoši berete takhle obecne tak muj pohled je takovy, ze jdou s kladivem na komara. Na co je "ekologicky" skutr, kdyz ho kazdou chvili predjede SUV se ctyrlitrem pod kapotou a v nem sedi jen jeden clovek. A to nemluvim o letadlech a lodich jako nejvetsich znecistovatelych, tak proc resit motorky... ? Elektrika bude mit smysl az budou baterie + elektromotor stejne tezke jako spalovak s chlazenim, mazanim a plnou nadrzi a dojezd bude srovnatelny, na mestsky a primestsky provoz tak 150-200 km by melo stacit. Tim chci rict ze cesta k elektru by mela byt prirozena a nabizet neco navic ne jen furt ekologie a mraky nejistot a kompromisu. Kazdopadne pokud se nemylim tak mimo KTM s kroskama do toho jde Vespa jako prvni z renomovanych znacek... (Cinu nepocitam)
+1 
9.11.2017 Článek Dovolte mi pár dotazů na autora článku:
Kde jsou živé fotky z eicma? (Třeba prostor pod sedlem)
Píšete, že v režimu ECO jede max 30 km/hod a v POWER ukáže co v ní je a co v ní teda je? (Max rychost)
U toho X-ka píšete v perexu, že je to kombinace generatoru a elektromotoru, v článku se ale už hovoří o benzínovém pohonu, který nastoupí po vybití baterií!
20.4.2017 Článek Jako majitele MG a Aprilie, dlouholeteho obdivovatele Vespy a i jedno Piaggio jsem mel by me tato kniha velmi zajimala, ale 200 ecek??? Tohle by mel byt propagacni material v elektronicke podobe zdarma, v tistene za naklad.
3.1.2017 Článek Miláčku chceš Vespu? Ne, raději Kymko.
11.6.2015 Článek Je to přebrandovaná Gilera Nexus, tak jaké Aprilia geny a odkazy na RSV??? A tudíž není stará (design) 4 roky, ale více než 10.
+1 
24.4.2015 Článek Krásnej showroom, hodný prodeji italských strojů.
16.3.2015 Článek Myslím, že není třeba plakat nad designem starší generace (přesněji nad kukučem, protože vše ostatní kromě masky je víceméně stejné), Versys nikdy nebyl kultem a nikdy nebude, je to slušný parťák pro takovýto domácí motorkaření (i když já s ním tu Evropu s přimhouřením oka objel) a pro Kawasaki je určitě lepší zpráva, že si ji lidé pletou s jinými než když říkají, ta je hnusná, na to se nedá koukat...
16.1.2015 Článek K smlouvám...
K smíchu nebo možná spíš k pláči je i fakt, že smlouva může být uzavřena i ústně (nový občanský zákoník tuto formu dokonce posiluje) a je to závazný právní akt. Nicméně nechtěl bych toto vysvětlovat paní na přepážce odboru dopravně správních agend...
16.1.2015 Článek rouy: V zákonech netřeba hledat logiku
Podle mě to novelizujou zásadníma změnama nebo to dotáhnou a registrační značky už nebudou podle krajů, ale nic neříkající kombinace písmen a číslic, případně RZ na přání. Za rok převodů v tom bude totální chaos.
16.1.2015 Článek Polopřevod bylo legitimní a svým způsobem geniální řešení převodu práv a povinností (kromě tý blbosti s ORV - že musel být přítomen při odhlášení a ne při přihlášení). Problém s "trvalým" polopřevodem se dal řešit vymáháním pokut od kupujících nebo zrušení vozidla třeba k červnu 2015. Největší právní problém vidím v tom, že je za převod odpovědný prodávající (pod pokutou až 50k). Modelová situace - prodám motorku, podepíšeme s kupujícím smlouvu, čímž přechází vlastnická práva a už toho člověka nikdy neuvidím nebo se bude vymlouvat, že nemá čas nebo se na cestě domů vyseká, prostě bude převod sabotovat, takových lemplů je plno a já budu platit vysokou pokutu - tohle musí nějaký právník napadnout, to není možné...
+1 
16.10.2014 Článek Nobelovku za ty krátký výfuky pod motorem
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist