renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Mike70

Offline: 19.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 53
Město: Dubá
Lokalita: Česká Lípa Li...
Poděkoval: 14x
Pomohl: 31x
Založil témat: 147x
Napsal příspěvků: 1973x
Body komentářů: 70 / -5
ID uživatele: 69611
Registrace: 7.5.2008

Adresa profilu:http://mike70.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 228 záznamů

4.11.2011 Článek Jedním slovem nádhera. Jenom si rejpnu - fotograf si měl před focením otřít přední vidle.
14.9.2011 Článek No to je ale hnus velebnosti... ta přední vidle, já myslel, že se vidím dvakrát A ten motor..., no snad se to v budoucnu doladí a nebudme jezdi na tomhle
22.6.2011 Článek Mně přijde 22 koní na třístovku dost málo. To mám já na dvaapůle se vzducháčem.
27.3.2011 Článek babajezi> ahá
27.3.2011 Článek Autor článku má v datech pěknou paseku:
CBR250 má vepředu třípístek
CBR125 má gumy 100 a 130 vzadu
25.3.2011 Článek babajezi> Nečekej na odbornej test, ale domluv si zkušební jízdu v Hondě. Já sem s eobjednal na 30.4. Chci si sám vyzkoušet jako to jede a ne jen číst od jiných...
19.3.2011 Článek Anti> Ono taky šlo o to, že léto v roce 2010 stálo ve střední Evropě zaprd, takže z původního plánu jet mimo dálnice a dva dny jsem musel upustit a valit to co nejrychlejc na jih. Až k Chorvatským hranicím to vypadalo každou chvíli na déšť, proto sem projel Rakousko a Slovinsko po dálnicích.
18.3.2011 Článek Ono to s tou spotřebou je asi takhle. Dá se jezdit za 3,5 litru, ale to bych musel jet do stovky. Když jí honím, tak mám celoročně spotřebu vždycky kolem 4 litrů. Taky je potřeba vzít v úvahu, že sem jel hornatejma zeměma a ve Slovinskej horách při cestě zpět děsně foukalo, že i auta jela sedmdesátkou. Obávám se že na CBF500 bych jel za 6, protože pchybuju, že bych jel pořád 120
18.3.2011 Článek Moriarti> mám Direct a nějakej asist plus, ale myslim, že pojištěná motorka nesmí bejt starší 5-ti let.

Petr.VF> po prvních 150 km v dešti byl řetěz totálně "vyčištěnej". Mazal jsem a mažu suchým Muc-Off a po cestě sem mazal jen jednou a pak až v cíli.

Moriarti> fakt je, že se člověk musí držet a nehnat jí v otáčkách u červenýho pole, to je možný jen krátkodobě při předjíždění. Já mám červený pole od 10 tisíc a normálně sem jel na 8500 a to sem měl na tacháči tak 120.
18.3.2011 Článek mtbuko> Ten vysílač je Slovinsko, hora "Pleša".
18.3.2011 Článek BlueEagle> opakuješ se Zkus příště vymyslet něco novýho
18.3.2011 Článek The Edge> No pravda je, že bych Chorvatsko asi znovu na dvaapůle nedal. Dálnici sem zvolil proto, že sem to chtěl dát na jeden zátah (1 den), ale tím, že se nedalo jet pořád aspoň 140, tak to hrozně dlouho trvalo. Zadní guma byla nová a po cestě měla trochu plošku, ale letošní sezónu ještě zvládne. Když sem jel tak bylo docela chladno, ale myslím, že pokud bych jel po dálnici v těch pařákách co byly 14 dnů předtím, tak jí fakt "upeču".
15.3.2011 Článek Co by mě od takovýhle motorky odrazovalo je palubka. Já těm digitálním otáčkoměrům na chuť prostě nikdy nepřijdu
14.3.2011 Článek Díy za pěkný a poučný čtení. Jen ty fotky příště míň komprimuj, je to hrozný
13.3.2011 Článek Zahraniční weby (např. Britskej) uváděj, že dvaapůla má výkon 19,42 kW. U nás jen 18,7 kW. Tak, kde je pravda? I když je to vlastně fuk...

TOPlist