Komentáře
Nalezeno 228 záznamů
4.11.2011 | Článek | Jedním slovem nádhera. Jenom si rejpnu - fotograf si měl před focením otřít přední vidle. |
14.9.2011 | Článek | No to je ale hnus velebnosti... ta přední vidle, já myslel, že se vidím dvakrát A ten motor..., no snad se to v budoucnu doladí a nebudme jezdi na tomhle |
22.6.2011 | Článek | Mně přijde 22 koní na třístovku dost málo. To mám já na dvaapůle se vzducháčem. |
27.3.2011 | Článek | babajezi> ahá |
27.3.2011 | Článek | Autor článku má v datech pěknou paseku: CBR250 má vepředu třípístek CBR125 má gumy 100 a 130 vzadu |
25.3.2011 | Článek | babajezi> Nečekej na odbornej test, ale domluv si zkušební jízdu v Hondě. Já sem s eobjednal na 30.4. Chci si sám vyzkoušet jako to jede a ne jen číst od jiných... |
19.3.2011 | Článek | Anti> Ono taky šlo o to, že léto v roce 2010 stálo ve střední Evropě zaprd, takže z původního plánu jet mimo dálnice a dva dny jsem musel upustit a valit to co nejrychlejc na jih. Až k Chorvatským hranicím to vypadalo každou chvíli na déšť, proto sem projel Rakousko a Slovinsko po dálnicích. |
18.3.2011 | Článek | Ono to s tou spotřebou je asi takhle. Dá se jezdit za 3,5 litru, ale to bych musel jet do stovky. Když jí honím, tak mám celoročně spotřebu vždycky kolem 4 litrů. Taky je potřeba vzít v úvahu, že sem jel hornatejma zeměma a ve Slovinskej horách při cestě zpět děsně foukalo, že i auta jela sedmdesátkou. Obávám se že na CBF500 bych jel za 6, protože pchybuju, že bych jel pořád 120 |
18.3.2011 | Článek | Moriarti> mám Direct a nějakej asist plus, ale myslim, že pojištěná motorka nesmí bejt starší 5-ti let. Petr.VF> po prvních 150 km v dešti byl řetěz totálně "vyčištěnej". Mazal jsem a mažu suchým Muc-Off a po cestě sem mazal jen jednou a pak až v cíli. Moriarti> fakt je, že se člověk musí držet a nehnat jí v otáčkách u červenýho pole, to je možný jen krátkodobě při předjíždění. Já mám červený pole od 10 tisíc a normálně sem jel na 8500 a to sem měl na tacháči tak 120. |
18.3.2011 | Článek | mtbuko> Ten vysílač je Slovinsko, hora "Pleša". |
18.3.2011 | Článek | BlueEagle> opakuješ se Zkus příště vymyslet něco novýho |
18.3.2011 | Článek | The Edge> No pravda je, že bych Chorvatsko asi znovu na dvaapůle nedal. Dálnici sem zvolil proto, že sem to chtěl dát na jeden zátah (1 den), ale tím, že se nedalo jet pořád aspoň 140, tak to hrozně dlouho trvalo. Zadní guma byla nová a po cestě měla trochu plošku, ale letošní sezónu ještě zvládne. Když sem jel tak bylo docela chladno, ale myslím, že pokud bych jel po dálnici v těch pařákách co byly 14 dnů předtím, tak jí fakt "upeču". |
15.3.2011 | Článek | Co by mě od takovýhle motorky odrazovalo je palubka. Já těm digitálním otáčkoměrům na chuť prostě nikdy nepřijdu |
14.3.2011 | Článek | Díy za pěkný a poučný čtení. Jen ty fotky příště míň komprimuj, je to hrozný |
13.3.2011 | Článek | Zahraniční weby (např. Britskej) uváděj, že dvaapůla má výkon 19,42 kW. U nás jen 18,7 kW. Tak, kde je pravda? I když je to vlastně fuk... |