Komentáře
Nalezeno 228 záznamů
7.9.2012 | Článek | Milan_S> ta hranice výkonu pro řidičáky od ledna 2013 se posunula na 35kW. Takže by to taky mohla bejt 350ccm a bylo by... |
7.9.2012 | Článek | Moc pěkná a ten výkon je taly pěknej, ale pro nás dědky to uz není +1 |
6.9.2012 | Článek | Ale abych jen nehanil, tak můžu říct že se mi líbí a jako první motorka bych jí určitě za ty prachy bral, vždyť nová CBF250 stála v roce 2004 119.900 Kč a CBF 500 179.900 Kč Chtěl jsme se na ní svézt v Hondě, ale chtěli 20.000 zálohu |
6.9.2012 | Článek | Hazos> no právě, že ten motor v nejlepším utne ( i když by měl na víc). Už tady nějakej majitel psal, že jí koupil a už mu scházej koně. Taky by mě zajímalo, jak jede ve dvou. Moje CBF500 má sice jen 57 koní a 44 Nm krouťák, ale ve dvou jede pořád krásně i plně naložená. |
6.9.2012 | Článek | Sorry, ale test mi přijde dost "plochej" a hódně strohej. Pro jasnější ředstavu o vlastnostech motorky v provozu mi nestačí jen otřepaná fráze, že si s ní užiju spoustu legrace. Chtěl bych vědět jaký je řazení, jaký vibrace a jak se vlastně tenhle motor chová v různejch jízdních režimech atd. Má tahle motorka taky nějaký slabiny? |
15.8.2012 | Článek | I z těch fotek je vidět, že dílenský zpracování je otřesný. To radši ojetýho japonce než tohle nový. Já bych se na tom bál jezdit - je to prostě komunisticekj výrobek a jestli se na tom někdo zabije je číňanovi jedno... |
14.8.2012 | Článek | Lulinak> si to propočítej a zjistíš, že se finančně nevyplatí mít jednu motorku a koupit skůtr a živit ho. Za SH125 dáš 70 táců a bay se ti cena vrátila, tak na něm budeš muset najet cca 60.000 km, než se ti zaplatí a to nepočítám pojištění, servis a údržbu. Ani motorka k auta se v domácnosti nevyplatí, ale protoře jsme motorkáři, tak jí máme |
18.7.2012 | Článek | Superbenzin.cz (autor Kwoky): Názor uživatele 1: 100 oktanů nemá smysl lít do aut a motorek které mají menší kompresní poměr než 11:1 (s výkonem to naprosto nehlo). Názor uživatele 2: Obecně platí, že pro benzín do 90 – 91 okt. se používá kompresní poměr 8,5 – 8,8 : 1, pro 95 – 96 okt. do 10 – 10,5 : 1 a nad tuto hodnotu již palivo o okt. č. 98 – 101. Rozptyl oktanových čísel, je dán plusovými tolerancemi díky přidaným aditivům, Shell V-Power Racing má skutečnou oktanovou hodnotu vždy 100 a vyšší. |
18.7.2012 | Článek | No tak sorry, omylem se mi tam dostala jednička |
18.7.2012 | Článek | Enthropy> CB500 určitě ne, ale CBF500 má už 157 koní a koli jede nejvíc sem ještě nezkoušel... |
18.7.2012 | Článek | rrss rrss (88.103.221.xxx) napsal 18.07.12 v 08:07: dewwil: vyšší OČ znamená taky pomalejší hoření, takže se víc ohřívají výfukové ventily a výfuk. No právě, to jsem měl taky na mysli, jestli to nemůže taky škodit. |
18.7.2012 | Článek | Mě by zajímalo, jestli je vhodný jezdit na 100 oktanovej benzín v mojí motorce s karburátory z roku 2004. Nenadělá to při spalování víc škody než užitku s ohledem na absenci snímače detonací apod? |
7.6.2012 | Článek | Po faceliftu vypadá fakt dobře Předtím bych na ní ani nepomyslel, ale teď... |
18.5.2012 | Článek | Mně přijde dost mladej na to odejít. Do roka do dne se vrátí... |
4.5.2012 | Článek | Díky za přehled a radu. Doteď jsem myl nepřístupný místa hadrem namotaným na šroubovák |