renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Mike70

Offline: 19.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 53
Město: Dubá
Lokalita: Česká Lípa Li...
Poděkoval: 14x
Pomohl: 31x
Založil témat: 147x
Napsal příspěvků: 1973x
Body komentářů: 70 / -5
ID uživatele: 69611
Registrace: 7.5.2008

Adresa profilu:http://mike70.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 228 záznamů

7.9.2012 Článek Milan_S> ta hranice výkonu pro řidičáky od ledna 2013 se posunula na 35kW. Takže by to taky mohla bejt 350ccm a bylo by...
7.9.2012 Článek Moc pěkná a ten výkon je taly pěknej, ale pro nás dědky to uz není
+1 
6.9.2012 Článek Ale abych jen nehanil, tak můžu říct že se mi líbí a jako první motorka bych jí určitě za ty prachy bral, vždyť nová CBF250 stála v roce 2004 119.900 Kč a CBF 500 179.900 Kč Chtěl jsme se na ní svézt v Hondě, ale chtěli 20.000 zálohu
6.9.2012 Článek Hazos> no právě, že ten motor v nejlepším utne ( i když by měl na víc). Už tady nějakej majitel psal, že jí koupil a už mu scházej koně. Taky by mě zajímalo, jak jede ve dvou. Moje CBF500 má sice jen 57 koní a 44 Nm krouťák, ale ve dvou jede pořád krásně i plně naložená.
6.9.2012 Článek Sorry, ale test mi přijde dost "plochej" a hódně strohej. Pro jasnější ředstavu o vlastnostech motorky v provozu mi nestačí jen otřepaná fráze, že si s ní užiju spoustu legrace. Chtěl bych vědět jaký je řazení, jaký vibrace a jak se vlastně tenhle motor chová v různejch jízdních režimech atd. Má tahle motorka taky nějaký slabiny?
15.8.2012 Článek I z těch fotek je vidět, že dílenský zpracování je otřesný. To radši ojetýho japonce než tohle nový. Já bych se na tom bál jezdit - je to prostě komunisticekj výrobek a jestli se na tom někdo zabije je číňanovi jedno...
14.8.2012 Článek Lulinak> si to propočítej a zjistíš, že se finančně nevyplatí mít jednu motorku a koupit skůtr a živit ho. Za SH125 dáš 70 táců a bay se ti cena vrátila, tak na něm budeš muset najet cca 60.000 km, než se ti zaplatí a to nepočítám pojištění, servis a údržbu. Ani motorka k auta se v domácnosti nevyplatí, ale protoře jsme motorkáři, tak jí máme
18.7.2012 Článek Superbenzin.cz (autor Kwoky):
Názor uživatele 1: 100 oktanů nemá smysl lít do aut a motorek které mají menší kompresní poměr než 11:1 (s výkonem to naprosto nehlo).
Názor uživatele 2: Obecně platí, že pro benzín do 90 – 91 okt. se používá kompresní poměr 8,5 – 8,8 : 1, pro 95 – 96 okt. do 10 – 10,5 : 1 a nad tuto hodnotu již palivo o okt. č. 98 – 101. Rozptyl oktanových čísel, je dán plusovými tolerancemi díky přidaným aditivům, Shell V-Power Racing má skutečnou oktanovou hodnotu vždy 100 a vyšší.
18.7.2012 Článek No tak sorry, omylem se mi tam dostala jednička
18.7.2012 Článek Enthropy> CB500 určitě ne, ale CBF500 má už 157 koní a koli jede nejvíc sem ještě nezkoušel...
18.7.2012 Článek rrss

rrss (88.103.221.xxx) napsal 18.07.12 v 08:07:
dewwil: vyšší OČ znamená taky pomalejší hoření, takže se víc ohřívají výfukové ventily a výfuk.

No právě, to jsem měl taky na mysli, jestli to nemůže taky škodit.
18.7.2012 Článek Mě by zajímalo, jestli je vhodný jezdit na 100 oktanovej benzín v mojí motorce s karburátory z roku 2004. Nenadělá to při spalování víc škody než užitku s ohledem na absenci snímače detonací apod?
7.6.2012 Článek Po faceliftu vypadá fakt dobře Předtím bych na ní ani nepomyslel, ale teď...
18.5.2012 Článek Mně přijde dost mladej na to odejít. Do roka do dne se vrátí...
4.5.2012 Článek Díky za přehled a radu. Doteď jsem myl nepřístupný místa hadrem namotaným na šroubovák

TOPlist