Komentáře
Nalezeno 215 záznamů
25.9.2010 | Článek | Fakt nářez |
15.9.2010 | Článek | Někdy na jaře jsem pro ni jel s jistotou že ji koupím, když byla poprvé slevněná na nějakých 9000,-. Bohužel ovšem na fotkách vypadá dobře a realita je bohužel vcelku špatná. Helma mi vcelku seděla na hlavě, ale byla dost těžká proti konkurenci a celkové zpracování rozhodně neodpovídalo tak vysoké ceně. A to bylo dost překvapením, obzvlášť pokud jsem měl možnost přímo na místě porovnat s vyklápěčkou taky od Schuberthu. Ta byla super, ale integrálka vypadala jako by ji vyrobila jiná firma kdesi v Číně, takže jsem nakonec nekoupil ani se slevou. -1 |
13.9.2010 | Článek | Řekl bych, že inspirace Triumphu u Hondy VTX 1800F byla jasná. Nicméně VTX bylo už zbytečný kladivo a o nějaké pohodlnosti nemohla být ani řeč. Takže pokud má Thunderbird lepší projev motoru a je pohodlnější tak proč ne. I když bych tomu pohodlí s tím stejným zadním pružením a nízkoprofilovou gumou tomu moc nevěřil. |
7.9.2010 | Článek | Osobně bych do terénu nechtěl ani jednu, ale na cestování jednoznačně BMW. Jinak asi je zepár kolegů motorkářů z těch laďáků krapet nahluchlých, já ve v těch videích rozuměl každýmu slovu, i když je fakt že kvalita zvuku nebyla nejlepší.. |
6.9.2010 | Článek | tady je detail, je to sileny: http://www.youtube.com/watch?v=dwAdq4mb4AU |
5.9.2010 | Článek | Dost jsem mu fandil aby byl v pohodě, stejně jako ostatní u těch všech škaredě vypadajících pádů. Ale už když jsem to viděl v přímém přenosu jak ho v té rychlosti přejel přes břicho, bylo to hodně škaredej pohled a hlavou mě prolítlo že je mrtvej. Je to jednoznačně tragédie a odporná smůla.. |
25.8.2010 | Článek | Hummer: vsadím se, že si nakonec koupíš BMW K1200S. |
25.8.2010 | Článek | Soudce: hele jak tak čtu příspěvky, tak už tu nepíšeš ale vyloženě zvracíš pi_oviny. Jako asi být tebou, tak bych se honem rychle svezl na BMW a nebo bych honem rychle ukončil tvou tvorbu nepodložených hovadin. Jak sleduju tak víš úplný ho_no a vesele to tu cpeš všem, napadlo tě že si někdo může myslet že jsi krapíček chudák... Toto je moje poslední reakce, rád si vyslechnu normální argumenty, ale bohužel nemám energii a chuť řešit úplný sr_čky. |
23.8.2010 | Článek | Ten výkon je poněkud menší na 1255ccm, asi je to spíš pohodová motorečka... |
18.8.2010 | Článek | Soudce-v-kápi: no ty seš ale velkej vtipálek s tím srovnáním. Sice nevím co má K1300S a VFR1200 společnýho s MotoGP a nebo WSBK, potažmo se zmiňovanou S1000 RR. Ale budiž, osobně si myslím pokud zvážím fakt, že jde o zcela první závodní superbike značky BMW, tak si zase tak špatně nevede. Samozřejmě jim chybí dlouholeté zkušenosti které mají jiné značky jako Honda. No a celosvětová prodejnost konkrétně této motorky mluví sama za sebe. |
18.8.2010 | Článek | Ani K1300S a K1300R a žádná jiná evropská K1200 omezovač v 250km/h na 100% nemají, mohu osobně potvrdit. Je ovšem možný že nějaké US verze ho mít bude. V TP je psáno nad 200km/h. Jinak i když si koupím holátko bez elektroniky, tak bude mít motorově i podvozkově neustále navrch, protože ten jejich systém zůstane zachován, jen ho nebudu nastavovat mačkáním čudlíku za jízdy ale klasickým cvakáním. Na takovým holátku jsem jel a kdybych se třepal o každou korunu, klidně bych si ho koupil, protože na českých silnicích mám stejně pořád nastavený comfort. |
17.8.2010 | Článek | carbone: BMW má celosvětovou záruku, jinak v ČR musí rešit (a dokonce už i řeší) záruční opravu i kdyby jsi koupil motorku v Číně. |
17.8.2010 | Článek | jack82: to co jsi napsal je realita, akorát to myslím byla zbytečně vynaložená energie... u BMW je problém cena a ochota čecháčků ji za motorku zaplatit, ale čím dál tím víc lidí to chápe, jak je čím dál tím víc dostupnější K1200. mimo ČR je jasně vidět převaha BMW, prostě si raději připlatí. u nás to bude časem stejný, zatím tu budou lidi srovnávat cenu a blekotat pindy o snobství. ti ostatní si raději z rozumu koupí motorku která díky elektronice a tím co nabízí navíc proti ostatní japonské konfekci, je o něco bezpečnější a pohodovější a i kdyby to bylo jen o fous, tak se to vyplatí... |
16.8.2010 | Článek | Soudce-v-kápi: to není jedna paní povídala, ale přímé srovnání člověka co jel na obou během jednoho dne. BMW má zcela jasně nižší spotřebu a to i když mu nakládáš. Má lepší těžiště. Proti Hondě v podstatě nemá vibrace a neklape mu hlučně tak kardan. Posaz lepší atd. Je toho dost, ale to i trotl pozná pokud se sveze. Už na pohled Honda působí levně jakou pouťová hračka. A hlavně Honda nikdy nebude BMW... acALIEN: máš pravdu |
16.8.2010 | Článek | Skoro mám strach si ten test přečíst, abych si nezkazil náladu. Nicméně kdo se sveze na obou motorkách chvilku po sobě jasně se rozhoduje pro BMW. Kupec mé K1300R chtěl původně VFR, ale vadilo mu tam mraky věcí, sedl na BMW a za deset minut přijel s úsměvem že ho kupuje. |