PROFIL UŽIVATELE

afro-r1

Offline: Včera v 14:53 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 16
Město: Svitavy
Lokalita: Svitavy Pardu...
Pomohl: 1x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 134x
Body komentářů: 514 / 1
ID uživatele: 65731
Registrace: 12.3.2008

Adresa profilu:http://afro-r1.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů

27.11.2013 Článek Nic jineho nez kompresor pri teto konfiguraci nejde na SERIOVE motorce udelat. Stavby jsou neco jineho, tam si muze kazdy kravit podle libosti.
Pokud chci udelat neco cestovniho pro bezneho strejdu v Goretexu, a nacpat tam vsechny homologacni ptakoviny, tak se s vyfukem tam a zpet do tohoto mista nedostanu.
+1 
27.11.2013 Článek To by ale vubec nedavalo smysl. Vzadu jsou klasicke Fallstorm kanaly s mistem na vsrikovaci trysky. Vpredu klasicky zahle vyfukove, navic ta kompletni priprava na svody, hluboka vana ke strane.
Pro slusne naladeny 500-700ccm motor na trhu turbina neni. To uz mame v Mnichove opravdu prozkoumane.
27.11.2013 Článek Jinak podle velikosti zapalovacich civek a jejich rozestupu bych tipoval na nejakych 600ccm
Podle predku a spodku motoru tipuji svody 4-2-1. Maly vyvazovaci hridel, tudiz klasicky screamer. Trochu masivni vystup kabelu z alternatoru, ale aspon odpadnou problemy s tesnenim.
27.11.2013 Článek Kazdopadne to co je na obrazku neni turbo, ale kompresor. Tudiz prvni Kawa s kompresorem. (Misto dekliku vstup, nahoru vystup. 3 uchyty motoru nejspis kvuli trubce skrz ram) Coz se divim. S kompresorem jsou pri vyvoji spis problemy (vyroba, tolerance..), to uz je jednodussi namontovat 10 turbin. No a turbiny maji problem s velikostmi. Nejmensi kterou delaji v Japonsku je stale 2x vetsi nez je potreba. A miliony do vyroby opravdu male turbiny zadny vyrobce turbin kvuli par motorkam neda.
26.11.2013 Článek Soudoba sportovni stavba. Kratky vysoky motor, prevodove hridele nad sebou, uzka hluboka olejova vana, aitbox nad motorem, vysoko polozena klika a spojka. Vodni pumpa na boku, samostatny olejovy chladic. Ram s relativne dlouhymi konzolemi k uchyceni motoru, hodne naklopena kyvka (anti-squat). Prostor pro mezitlumic vyfuku. Za me pochvala.
+3 
20.11.2013 Článek Premyslim, proc to ma naporove sani. Pod 200kmh-1 nema tento system skoro zadny efekt.
+1 -2
13.11.2013 Článek Pokud maji otestovano vsechno co chteli, nema smysl jen tak z pleziru krouzit po draze dalsi den.
+2 -1
11.11.2013 Článek Koukam, ze je to tu dnes samy personalista.
Stare zkusene praktiky vyhazet a nahradit mladymi absolventy...
+2 
17.10.2013 Článek Koukam, ze priplatkove koncovky prezentuji jeste jako prototypy s jinou trubkou a uchyty.
11.10.2013 Článek Skoda. 3cm zdvihu na predni vidlici a 5cm vysunuty retez do boku. (Duke ma urcite aspon 160-ku vzadu a problemy s mistem uvnitr ramu nema)
Jinak dobry.
11.9.2013 Článek A benzin snad vybouchnout neumi?
Myslim, ze ony zminene normy ISO 26262 a ECE R100 maji s bezpecnosti elektroprovozu hodne spolecneho.
11.9.2013 Článek Mala baterka pro palubni elektroinstalaci, velka pro pohon.
10.9.2013 Článek No a navic nekteri ziji i tady a pod prezdivkou freddy klidne pisi do diskuze pod clankem.
9.9.2013 Článek Ctvrtlitrova ZXR250R mela uz pred dvaceti lety v serii 45k, s vyfukem a tryskami okolo 52k.
Ale proc na to jit jednoduse...
+5 
30.8.2013 Článek Skoda, ze se ve vetsine serialu zvolil jednotny dodavatel pneumatik a tim padem zastavil vyvoj.
+1 

TOPlist