journeyman_brezen



PROFIL UŽIVATELE

afro-r1

Offline: Včera v 23:10 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Svitavy
Lokalita: Svitavy Pardu...
Pomohl: 1x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 134x
Body komentářů: 186
ID uživatele: 65731
Registrace: 12.3.2008

Adresa profilu:http://afro-r1.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 617 záznamů

Včera Článek CR500 - a ted si predstav, ze BMW dnes predstavil OHV-cko s jeste horsimi vykonovymi parametry..
; o )
Včera Článek ´dyt je to fuk, Cina nebo Thajsko, jak by rekli u Triumphu.
: o )
Včera Článek Krasne vzprimene posazy v nejlepsi gentlemanske tradici.
; o )
2.4.2020 Článek 3cm delsi zdvihy perovani a byl by to primy konkurent S1000XR.
; o )
30.3.2020 Článek Pochvala za peknou fotku!
: o )
27.3.2020 Článek media, reklama - penize promoterovi
20.3.2020 Článek Nadhera! Uz jsem myslel, ze se niceho podobneho uz nedoziji.
Ted uz to jen soupnout do SSP300 mezi ty mestske trakturky.
; o )
+1 
19.3.2020 Článek Nejspis trochu neobratne napsane, ze trat je po dlouhodobych testech v jizdni stope nadstandardne pogumovana a tudiz ma lepsi prilnavost, nez obvykle miva.
5.3.2020 Článek Ho, ho, hooooo
29.2.2020 Článek He? A botu k nim dostanes jak?
29.2.2020 Článek Jak by si Jorge Lorenzo spolu s klasikem povzdechl: Ergonomii nicim nenahradis...

Pritom by se nabizel treba koncept R26 s jednim, ci dvema valci - kdyz uz tedy neco z historickeho prorfolia. A ze tento koncept podelneho radaku funguje, ukazuje treba Triumph Rocket.
21.2.2020 Článek Technickych zapalencu bylo malo v kazde dobe, i za skveleho Leonarda z Vince. Schopnych univerzalu je malo, vetsina lidi se pohodlne zabydli v nejakem svem koutku. Pritom synergicky efekt ma v pohledu na reseni jednotlivych komponentu obrovsky vliv. Plus samozrejme i netechnicke znalosti - vedeni projektu, shaneni podkladu, obhajoba vysledku, navazovani kontaktu, odhady hodin, nejake jazyky a znalosti lokalnich prostredi. Pokud je clovek pri tom vsem sto jeste nakreslit libovolny dil z ruznych materialu a zpusobu vyroby, pak ma v dane situaci slusnou vychozi pozici.

btw - BMW jelo sice jen WSBK, ale "sedet" par let hned vedle tovarnich motorek cloveka take obohatilo.
20.2.2020 Článek Tak z odvedene prace by mel mit clovek nejake benefity. Bud penize nebo nove znalosti, pripadne zajimave zazitky. Ja se tehdy rozhodnul pro prvni dva body a byl spokojeny. Nejake 2000 mesicne navic se hodily a motorky ma uz clovek v maliku. Takhle si aspon osvojil uplne nove znalosti. Je vetsinou smutne pravidlo, ze motorar nenakresli kus kapoty, interierista nezakotuje diru na lozisko a u vykonove elektroniky nebo vodiku jsou v koncich skoro vsichni.
Jinak proti Praze nebo Boleslavi je Mattighofen samozrejme lepsi volba a jsem rad, ze jsi tam spokojeny.
; o )
20.2.2020 Článek Trochu bych ti oponoval. O pozici vyvojare seniora jsme se s KTM bavili. Kdyz ovsem nabidli mzdu na urovni zacatecnika po skole v Mnichove, zustal jsem radeji tam a vyvijel pro zmenu palivove clanky.
A poloha neni take lakadlo. 200km po dalnici, spousta vlaku a autobusu, versus male mestecko v Innviertel.
17.2.2020 Článek Tak uvidime, kam to pokroci. Ma predpoved 2030: Novy Superduke 2300 ma jiz ve 2500 otackach 250Nm. Pro mene zkusene je tu ve stredni tride radak Duke 1400 a pro zacatecniky jednovalcovy Duke 1200...
: o )
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 42
Následující

intercars_shark_metro
Objednat reklamu
TOPlist