PROFIL UŽIVATELE

afro-r1

Offline: Dnes v 19:10 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 16
Město: Svitavy
Lokalita: Svitavy Pardu...
Pomohl: 1x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 134x
Body komentářů: 514 / 1
ID uživatele: 65731
Registrace: 12.3.2008

Adresa profilu:http://afro-r1.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů

18.5.2014 Článek Tak ono prohlaseni "skoro zadny grip" na urovni MGP ma trosku jiny obsah nez to same od hobika na agenture. Tady jde o tech par poslednich procet, ktere rozhoduji o uspechu nebo prohre, ne ze to klouze pri sebemensim pridani plynu.
14.5.2014 Článek Nejefektivnejsi paket pro sportovni jizdu jsou dnes tovarni Honda a Yamaha. Vsechna ostatni reseni jsou vynuceny kompromis.
+1 
13.5.2014 Článek Ne ne, ja bych rekl, ze puvodni myslenka Miguela Galluzziho byla urcite: „Vše co opravdu potřebujete k jízdě je ABS, TC, tri jizdni mody, barevny TFT display a poradny vodni chladic vpredu..."

: o )
+12 
6.5.2014 Článek Jo, jo. Motorka se opet musi napasovavat na jednotnou (a stale se menici) pneumatiku. A zmena pravidla v nedohlednu...
+3 -1
29.4.2014 Článek Treba se to ujme i v MGP - extra body po osmi a sestnacti kolech...
: o )
18.4.2014 Článek Treba si najdou u Kalexu trochu casu...
20.3.2014 Článek Chtelo by to po letech opet nejakou konkurenci, at se nam ten vyvoj pohne trochu dopredu.
Takto bude stale polovina trati neresitelny problem a "neskutecna vyzva"...
+3 
20.3.2014 Článek Kupodivu se minimalne jeden clovek uz par let snazi o co nejvetsi ceskou stopu v konstrukci jistych nemeckych motocyklu.

Ciste teoreticky v dnesnim globalizovanem svete - cesky, italsky, cinsky - neni to nakonec jedno? Kolik procent ceho je v ktere motorce? Je treba Benelli italska nebo cinska znacka? A Ducati italska nebo nemecka? A co Husqvarna? Co Triumph z Indie nebo treba Honda z Italie. Co Ohlins vidlice vyrabene u Marzzochi?
18.3.2014 Článek Ted uz jen vidli + brzdy z R6 a motor z FZR250...
+1 
28.2.2014 Článek Papir snese vsechno. Bez chladice jim to moc fungovat nebude a dole se jim vejde maximalne maly trojuhelnicek. A ta elektronika pod bocnimi kapotami se bude muset nekam smysluplne presunout. (nenapada me kam)
+1 
27.2.2014 Článek Na druhou stranu, kdo si zvykl v Mnichove na Intermot (oficialni vystava vyrobcu), toho uz Imot (prodejni vystava prodejcu) zas az tak neoslovuje.
17.2.2014 Článek Ramair je do 150-ti tak maximalne na ozdobu.
Tu osklivou diru v kapote si mohli odpustit. 15 koni to ma ted a vic to mit stejne nesmi.
Jestli to kapotou konci, tak je to smesny, jestli delali i komplikovany pruchod krkem rizeni, tak mohli radsi ty vyhozeny prachy investovat do budiku s rafickou nebo nastavitelnych stupacek...
+4 
17.12.2013 Článek Tak to dopada, kdyz je nekde monopolni dodavatel. Kdyby byl ve hre Michelin a Dunlop, letely by specialni gumy jeste rano pred zavodem smer Australie.

Jinak vyjadreni sefa BS po patem roce monopolu bylo ve stylu: mohu potvrdit, ze letosni gumy nebyly horsi nez ty pred peti lety.
+1 
11.12.2013 Článek Na starsich stavbach s jednoduchymi motory to bylo pekne. Tady uz je to trochu krec. Durbahn byl dotazenejsi.
-1
28.11.2013 Článek Myslim, ze tento clanek z minuleho tydne lecos objasni...
http://www.motorcycle-usa.com/630/17479/Motorcycle-Article/Kawasaki-Supercharged-Inline-Four-at-Tokyo.aspx

Zastance nazoru, ze jde o turbinu moc nepotesi:

its supercharger is powered via the engine crankshaft “through a chain or a train of gears.”

TOPlist