Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů
18.5.2014 | Článek | Tak ono prohlaseni "skoro zadny grip" na urovni MGP ma trosku jiny obsah nez to same od hobika na agenture. Tady jde o tech par poslednich procet, ktere rozhoduji o uspechu nebo prohre, ne ze to klouze pri sebemensim pridani plynu. |
14.5.2014 | Článek | Nejefektivnejsi paket pro sportovni jizdu jsou dnes tovarni Honda a Yamaha. Vsechna ostatni reseni jsou vynuceny kompromis. +1 |
13.5.2014 | Článek | Ne ne, ja bych rekl, ze puvodni myslenka Miguela Galluzziho byla urcite: „Vše co opravdu potřebujete k jízdě je ABS, TC, tri jizdni mody, barevny TFT display a poradny vodni chladic vpredu..." : o ) +12 |
6.5.2014 | Článek | Jo, jo. Motorka se opet musi napasovavat na jednotnou (a stale se menici) pneumatiku. A zmena pravidla v nedohlednu... +3 -1 |
29.4.2014 | Článek | Treba se to ujme i v MGP - extra body po osmi a sestnacti kolech... : o ) |
18.4.2014 | Článek | Treba si najdou u Kalexu trochu casu... |
20.3.2014 | Článek | Chtelo by to po letech opet nejakou konkurenci, at se nam ten vyvoj pohne trochu dopredu. Takto bude stale polovina trati neresitelny problem a "neskutecna vyzva"... +3 |
20.3.2014 | Článek | Kupodivu se minimalne jeden clovek uz par let snazi o co nejvetsi ceskou stopu v konstrukci jistych nemeckych motocyklu. Ciste teoreticky v dnesnim globalizovanem svete - cesky, italsky, cinsky - neni to nakonec jedno? Kolik procent ceho je v ktere motorce? Je treba Benelli italska nebo cinska znacka? A Ducati italska nebo nemecka? A co Husqvarna? Co Triumph z Indie nebo treba Honda z Italie. Co Ohlins vidlice vyrabene u Marzzochi? |
18.3.2014 | Článek | Ted uz jen vidli + brzdy z R6 a motor z FZR250... +1 |
28.2.2014 | Článek | Papir snese vsechno. Bez chladice jim to moc fungovat nebude a dole se jim vejde maximalne maly trojuhelnicek. A ta elektronika pod bocnimi kapotami se bude muset nekam smysluplne presunout. (nenapada me kam) +1 |
27.2.2014 | Článek | Na druhou stranu, kdo si zvykl v Mnichove na Intermot (oficialni vystava vyrobcu), toho uz Imot (prodejni vystava prodejcu) zas az tak neoslovuje. |
17.2.2014 | Článek | Ramair je do 150-ti tak maximalne na ozdobu. Tu osklivou diru v kapote si mohli odpustit. 15 koni to ma ted a vic to mit stejne nesmi. Jestli to kapotou konci, tak je to smesny, jestli delali i komplikovany pruchod krkem rizeni, tak mohli radsi ty vyhozeny prachy investovat do budiku s rafickou nebo nastavitelnych stupacek... +4 |
17.12.2013 | Článek | Tak to dopada, kdyz je nekde monopolni dodavatel. Kdyby byl ve hre Michelin a Dunlop, letely by specialni gumy jeste rano pred zavodem smer Australie. Jinak vyjadreni sefa BS po patem roce monopolu bylo ve stylu: mohu potvrdit, ze letosni gumy nebyly horsi nez ty pred peti lety. +1 |
11.12.2013 | Článek | Na starsich stavbach s jednoduchymi motory to bylo pekne. Tady uz je to trochu krec. Durbahn byl dotazenejsi. -1 |
28.11.2013 | Článek | Myslim, ze tento clanek z minuleho tydne lecos objasni... http://www.motorcycle-usa.com/630/17479/Motorcycle-Article/Kawasaki-Supercharged-Inline-Four-at-Tokyo.aspx Zastance nazoru, ze jde o turbinu moc nepotesi: its supercharger is powered via the engine crankshaft “through a chain or a train of gears.” |