Komentáře
Nalezeno 253 záznamů
25.6.2012 | Článek | Mlhovky jsou od toho, aby podsvítili mlhu, toliko jejich účel. Takže má stráťa vlastně pravdu. |
23.6.2012 | Článek | Mně to oslovuje. Ale s tim kopírovánim designu BMW RT to trochu přepískly. Ještě že to u motorek není jako u mobilů (Samsung vs. Apple), to by bylo žalob . A ta šířka je samozřejmě účel. Cesťák musí bejt kus, aby se naň bylo možno pohodlně složiti. |
12.6.2012 | Článek | Jestli máš nějakou závažnější chorobu atd., tak proč ne. Třeba to nějakou všímavější sestru trkne a dá to ve volnej chvíli do kompu a než kontaktujou rodinu, třeba to v něčem pomůže. Tu volnou chvíli zdůrazňuju, při akutnim příjmu, když si v bezvědomí a rozšlehanej, není s prominutim ,,na blbosti,, čas. Jestli si někdo myslí, že se ti tam kouknou na krevní skupinu a podle toho ti daj infuzi, tak by se měl míň koukat na televizi |
11.6.2012 | Článek | Co to sundávání přilby? Bez ohledu na hlídání krční páteře kolegou, se zásadně musí tahat za řemínky směrem od sebe, kvůli uvolnění lícnic a pak klopně k sobě nahoru. Šetrnější způsob nikdo nevymyslel (nepočítám-li safety čepec). |
1.6.2012 | Článek | Pro WP bych taky prosil +1 |
30.5.2012 | Článek | Co jezdim v reflexně žlutej přilbě, tak musim uznat, že si mě ostatní řidiči opravdu víc všímají a ,,neposílaj,, to tam z vedlejší tak jako dřív. Další vrstvu oblečení na bundu ale nechci. Chci mít takovou rovnou bundu a to je u nás sakra problém koupit. Jak už jsem tu mnohokrát psal, krátkou žlutou bundu tu prodává snad jen BMW (za pěknou pálku), zbytek jsou dlouhý endurovky a těch moc taky není. To je oblast, kam bych naše výrobce nasměroval. |
27.3.2012 | Článek | LukasHRC: A ta samá přilba s designem BMW o hvězdičku víc : http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/bmw-system-6 Ještě těm podvodníkům věříš? |
27.2.2012 | Článek | Tak si kup SR1 Já bych do svojí C3 uvítal i o dost tmavší plexi, dávaj tam jen takovou ,,kouřovku,, a přímo proti slunci to je málo... |
17.2.2012 | Článek | Mnou očekávaná krátká žlutá reflexka zase chybí Přitom v designu Drift by byla bezkonkurenční a to doslova, protože takovou bundu v ČR prostě neseženete, všechno dlouhý endurovky |
20.1.2012 | Článek | Většina z ceny benzínu je o daních, takže jediný možný řešení jsou volby. Jedna strana, která nechce okrádat pracující lidi na úkor nepracujících a přežranýho státu, tady přece je (Svobodní). Kdyby si všichni lidi vzali tužku, papír, kalkulačku a spočítali si, že je tahle současná eurosocialistická sranda připravuje o 70% procent platu, hned by se to v dobré obrátilo |
10.11.2011 | Článek | 20l nádrž jefakt blbej vtip, 25l na cesťáku považuju za minimum, ale jinak pecka |
20.9.2011 | Článek | Moto s řetězem už bych nechtěl, navíc takhle výkonnou. Snad na řemenu ještě zapracují, germáni budou kupovat a pak třeba i nějaká ojetina půjde dotáhnout k nám |
8.9.2011 | Článek | 1100Virago: Já už pár přileb ,,rozšrotoval,, a nemůžu souhlasit. 80% jsou tvrdý jak beton a pohlcujou prd. Nejvíc mě podržela sklolaminátovka Shark RS2 (ještě Fr. kvalita), díky ní jsem měl otřes mozku, místo epidurálu nebo třeba i subdurálu, hodně velká pecka. O krční páteři žádná, což o to, ale většina lidí si podobnej konstrukt stejně nikdy nepořídí. Takže by se měl nejdřív řešit problém číslo 1 a pak teprve další... |
8.9.2011 | Článek | Ono by to hlavně chtělo přilby, co pořádně tlumí a ne odráží náraz. Lidskej mozek vydrží hov.o a všechny homolog. normy současnosti by se měly spláchnout do hajzlu, aby se nemusely vymějšlet takovýhle konstrukční zhovadilosti. |
19.8.2011 | Článek | O mrtvých jen dobře... Ale není to ten samej člověk, co osobně zaříznul ČZ Strakonice, zrovna když byla na vzestupu? |