Komentáře
Nalezeno 21 záznamů
24.3.2010 | Článek | to Nick: bylo to přesně jak popisuju v roku 1962. A bez srandy. |
12.3.2010 | Článek | Neda mi to a napisu,jak jsem prisel o technicak na 555 .Po zime jsem Pionyra vytahl z garaze provetrat a chytili me hned na prvni krizovatce v Havirove policajti - zkouska technickeho stavu. Zmacknete predni brzdu zavelili a zacali me tlacit.Samozrejme me roztlacili. Obloukem jsem se vratil a totez chteli, abych zabrzdil i zadni brzdu. Ac nastelovana, taktez nechytla. A 555 byla vyrizena. |
10.3.2010 | Článek | Velorex |
10.3.2010 | Článek | Nenašel jsem zatím odvahu pustit se tak na cesty sám. A navíc nemám cestovní motorku. Ale po podstatné, gratuluji .Pokusím se až bude trochu tepleji, vyjet si aspoň na kole pár stovek kiláků, sice už důchod mám , ale stále pracuji, abych si něco podobného mohl někdy dovolit. SUPER |
10.3.2010 | Článek | Chtěl jsem tuto verzi 50- sátky koupit, jen jsem si uvědomil, že to byl jeden z mých krásných dní, kdy jsem se zbavil jak J 555, tak i J 21. Uvolnilo se místo v garáži a uvažoval jsem tehdy nad simsonem, neboť jsem jej vyzkoušel a bylo to už trochu jiné kafe. Vystřídal jsem Kawasaki ZX10, Yamahu Virago 750, v poslední době jsem měl v merku Yamahu Tricker 250, ta se přestala vyrábět ( super ovladatelná) a teď mám WR 250R i když jsem uvažoval nad Babetou anebo něčím podobným, aspoň, aby to mělo motor a člověk so mohl provětrat v dnešním stres světě hlavu. |
13.12.2009 | Článek | Taktiež som bol na testovacej jazde. Na lepšej moto som ešte neišiel, prosto, KTM SM T u mňa zabodovala na 100%. Zistil som dve chyby, motorku už mám a táto KTM nie je moja .SAMOZREJME SOM NERIEšIL SPOTREBU, ALE JAZDNé VLASTNOSTI. GRATULUJEM MAJITELOVI! |
22.6.2009 | Článek | Koupil jsem raději WR 250R |
17.6.2009 | Článek | 100 lidí, 100 názorů, podle mne se projekt asi nepodaří, jsem natolik lenivý, abych měl vybavovat papíry, i na svou motorku jsem za poplatek nechal přihlásit, na nic pomalu není čas, např. STK mě otravují a lezou do peněz, pomalu bude nejlepší nemít žádnou motorku a auto, pokud to není nutné k jízdě do zaměstnání ap. Vždy jsem si přál, aby byl výrobce moto v Československu, bohužel i Jawa mě zatím nenadchla ničím, po čem bych toužil, na Blatu jsem čekal 3 roky, nevydržel jsem a natož čakat ještě na prototyp v daleké budoucnosti. Přesto držím nadšencům palce, snad bude víc optimistů než pesimistů, jako jsem já, kteří by měli o tuto skládačku zájem. |
30.4.2009 | Článek | Abych nezapoměl je nejlevnější a má nejníž sedlo. |
30.4.2009 | Článek | Cos se týče návštěv servisu z titulu amatéra ( výměna pístu, ojnice ) a finančních nákladů mi vyšla nejlépe motka GAs Gas ( pěi 60 km rychlosti mi vycházela výměna oleje po 1800 km a pístní sady po 6000 km. Bohužel jsem nikde nenašel v testu pocity jezdců podle výšky, mám okolo 170cm jako Gotwald a na mojí Y 250R si zatím stále jen zvykám, nasedám na moto s pomocí bočáku a v terénu se cítím zatím nesvůj. Takže i když se mi to moc nelíbí jako amatér bych zřejmě zvolil Gasgas |
17.4.2009 | Článek | Kawasaki nechci |
15.4.2009 | Článek | Pro výšku sedla a váhu osobně bych tuto motorku nechtěl ani zadarmo. |
9.4.2009 | Článek | Mne by zajímala především cena a pravidelnost servisu po MH, protože díru do světa už neudělám a kámoše minulý týdem chytili policajti a platil pokutu jen za to, že přejel 2 km z garáže na motokrosovou trať. to zn. že by byla tato motorka jako druhá v garáži jen na vyblbnutí. Abych nezapoměl, opravdu je čtyřtakt lenivější, bohužel. |
9.4.2009 | Článek | Musím se taky zapojit nebo mi to nedá. Jezdil jsem v repre motorových člunech a tak mohu zodpovědně posoudit jen lodní motory, na motorkách jsem úplný amatér. Ale podle mne dvojtakt je dvojtakt, to je jiné nářadí než čtyřtakt, akcelerace, jednoduchost konstrukce, nenákladné opravy, s přídavným mazáním nebyl vůbec problém se starat, kolik oleje do benzínu musím dát. To pro roberta i já jsem koupil enduro štyřtakt a to jen z úsporných důvodů, pro porovnání na závodech jsem měl spotřebu na dvojtaktu 20-25 l /hod., na štyřtaktě 5-6 lt/hod. a dvojtakt se nedal utáhnout z rodinného rozpočtu. A vůbec, motorka se dá do garáže vedle auta, pro loď byla potřebná další garáž atd. Ale je mi stejně po vodě smutno a tak motorka je pro mne aspoň malá náhrada. |
6.1.2009 | Článek | Tak jsem si WR 250R po dlouhém uvažování ji koupil a basta Rasťo |