renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

rasto

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 76
Město: Bratislava
Lokalita: Bratislava I ...
Napsal příspěvků: 2x
ID uživatele: 62442
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://rasto.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 21 záznamů

24.3.2010 Článek to Nick: bylo to přesně jak popisuju v roku 1962. A bez srandy.
12.3.2010 Článek Neda mi to a napisu,jak jsem prisel o technicak na 555 .Po zime jsem Pionyra vytahl z garaze provetrat a chytili me hned na prvni krizovatce v Havirove policajti - zkouska technickeho stavu. Zmacknete predni brzdu zavelili a zacali me tlacit.Samozrejme me roztlacili. Obloukem jsem se vratil a totez chteli, abych zabrzdil i zadni brzdu. Ac nastelovana, taktez nechytla. A 555 byla vyrizena.
10.3.2010 Článek Velorex
10.3.2010 Článek Nenašel jsem zatím odvahu pustit se tak na cesty sám. A navíc nemám cestovní motorku. Ale po podstatné, gratuluji .Pokusím se až bude trochu tepleji, vyjet si aspoň na kole pár stovek kiláků, sice už důchod mám , ale stále pracuji, abych si něco podobného mohl někdy dovolit. SUPER
10.3.2010 Článek Chtěl jsem tuto verzi 50- sátky koupit, jen jsem si uvědomil, že to byl jeden z mých krásných dní, kdy jsem se zbavil jak J 555, tak i J 21. Uvolnilo se místo v garáži a uvažoval jsem tehdy nad simsonem, neboť jsem jej vyzkoušel a bylo to už trochu jiné kafe. Vystřídal jsem Kawasaki ZX10, Yamahu Virago 750, v poslední době jsem měl v merku Yamahu Tricker 250, ta se přestala vyrábět ( super ovladatelná) a teď mám WR 250R i když jsem uvažoval nad Babetou anebo něčím podobným, aspoň, aby to mělo motor a člověk so mohl provětrat v dnešním stres světě hlavu.
13.12.2009 Článek Taktiež som bol na testovacej jazde. Na lepšej moto som ešte neišiel, prosto, KTM SM T u mňa zabodovala na 100%. Zistil som dve chyby, motorku už mám a táto KTM nie je moja .SAMOZREJME SOM NERIEšIL SPOTREBU, ALE JAZDNé VLASTNOSTI. GRATULUJEM MAJITELOVI!
22.6.2009 Článek Koupil jsem raději WR 250R
17.6.2009 Článek 100 lidí, 100 názorů, podle mne se projekt asi nepodaří, jsem natolik lenivý, abych měl vybavovat papíry, i na svou motorku jsem za poplatek nechal přihlásit, na nic pomalu není čas, např. STK mě otravují a lezou do peněz, pomalu bude nejlepší nemít žádnou motorku a auto, pokud to není nutné k jízdě do zaměstnání ap.
Vždy jsem si přál, aby byl výrobce moto v Československu, bohužel i Jawa mě zatím nenadchla ničím, po čem bych toužil, na Blatu jsem čekal 3 roky, nevydržel jsem a natož čakat ještě na prototyp v daleké budoucnosti.
Přesto držím nadšencům palce, snad bude víc optimistů než pesimistů, jako jsem já, kteří by měli o tuto skládačku zájem.
30.4.2009 Článek Abych nezapoměl je nejlevnější a má nejníž sedlo.
30.4.2009 Článek Cos se týče návštěv servisu z titulu amatéra ( výměna pístu, ojnice ) a finančních nákladů mi vyšla nejlépe motka GAs Gas ( pěi 60 km rychlosti mi vycházela výměna oleje po 1800 km a pístní sady po 6000 km. Bohužel jsem nikde nenašel v testu pocity jezdců podle výšky, mám okolo 170cm jako Gotwald a na mojí Y 250R si zatím stále jen zvykám, nasedám na moto s pomocí bočáku a v terénu se cítím zatím nesvůj. Takže i když se mi to moc nelíbí jako amatér bych zřejmě zvolil Gasgas
17.4.2009 Článek Kawasaki nechci
15.4.2009 Článek Pro výšku sedla a váhu osobně bych tuto motorku nechtěl ani zadarmo.
9.4.2009 Článek Mne by zajímala především cena a pravidelnost servisu po MH, protože díru do světa už neudělám a kámoše minulý týdem chytili policajti a platil pokutu jen za to, že přejel 2 km z garáže na motokrosovou trať. to zn. že by byla tato motorka jako druhá v garáži jen na vyblbnutí.
Abych nezapoměl, opravdu je čtyřtakt lenivější, bohužel.
9.4.2009 Článek Musím se taky zapojit nebo mi to nedá. Jezdil jsem v repre motorových člunech a tak mohu zodpovědně posoudit jen lodní motory, na motorkách jsem úplný amatér. Ale podle mne dvojtakt je dvojtakt, to je jiné nářadí než čtyřtakt, akcelerace, jednoduchost konstrukce, nenákladné opravy, s přídavným mazáním nebyl vůbec problém se starat, kolik oleje do benzínu musím dát.
To pro roberta i já jsem koupil enduro štyřtakt a to jen z úsporných důvodů, pro porovnání na závodech jsem měl spotřebu na dvojtaktu 20-25 l /hod., na štyřtaktě 5-6 lt/hod. a dvojtakt se nedal utáhnout z rodinného rozpočtu.
A vůbec, motorka se dá do garáže vedle auta, pro loď byla potřebná další garáž atd. Ale je mi stejně po vodě smutno a tak motorka je pro mne aspoň malá náhrada.
6.1.2009 Článek Tak jsem si WR 250R po dlouhém uvažování ji koupil a basta Rasťo
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist