renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

TomasTT

Offline: 20.2.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Říčany
Lokalita: Praha-východ ...
Pomohl: 2x
Založil témat: 15x
Napsal příspěvků: 1322x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 58178
Registrace: 1.2.2008
Skype:tomaskocanda

Adresa profilu:http://tomastt.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 43 záznamů

23.9.2015 Akce Video z letošní akce - pozvánka na příští rok...

23.1.2015 Článek Nejsem asi úplně nestranný pozorovatel, protože s částí startovního pole se znám a s dalšími se znám trošku víc ale myslím si, že nikdo nemůže být arbitr o tom, jak to tam bylo nebo nebylo. Jestli mával že potřebuje pomoct nebo ne. Nemyslím si, že by Ondra nezastavil kdyby viděl, že je pomoc potřeba. Spíš mi připadá, že dokud jezdil Ondra vzadu a neposunul se do první třicítky, bylo všechno v pohodě, jakmile začal jezdit na pozici nejlepšího závodníka z ČR nebo na předních místech, tak se z kamaráda stal nepřítel. Ale jak říkám - je to z vnějšího pohledu. Nikdy jsem se neptal v žádném rozhovoru přímo, protože jsou věci, které si mají závodníci vyříkat mezi sebou a netahat to do médií, to je tady můj názor.
+8 
11.4.2013 Článek Není, video z toho co bylo předtím bohužel není.. Nicméně jel tu zatáčku nad rybníčkem (bažinou) a prý mu tam někdo skočil nebo co, každopádně to hodil doleva a na tom břehu už to neustál a žbluňknul tam. Motorka (celkem pochopitelně) nešla ani po celodenním snažení a sušení nastartovat. Tohle bylo ještě z prologu, v tomhle momentu se nejelo podle itineráře, takže nebylo potřeba nic sledovat v roadbooku apod. Holt smůla. Ale to video je vtipný a ta fotka jak je po krk ve vodě s motorkou proběhlo dokonce i na různých amerických webech.. takže je slavnej.
10.4.2013 Článek U videa je vtipná ta 01:40 - ... lanem mu pomožte... a pomohli mu pěkně se vykoupat :)
12.3.2013 Článek Nekopu za nikoho, kopu za výstavu, do které jsem vrazil SVOJE peníze. O nic jiného mi nejde.
Když si pak přečtu, že "v holešovicích je to vetešárna a prodává se tam turecký med", tak mě to pochopitelně štve, protože vím co ta naše expozice stála, jak složitý bylo dostat na jedno místo 8 letošních novinek a třeba i zařídit ten doprovodný program, který pochopitelně dělat nemusíme ale považuju ho tak nějak už za naší tradici a bonus pro lidi. Navíc v Holešovicích byly letos obě dakarský motorky, které za ČR startovaly, pro mě třeba další důvod. Pro toho, kdo vybírá 125ccm skůtr asi ne.
Navíc mě osobně se líbí custom motorky, pohyboval jsem se v tomhle oboru celkem dlouho a jedna stavba téhle kategorie mi stojí v garáži, tak vím, že to jsou měsíce a roky práce, než vznikne něco, co vypadá fakt dobře a letos jich tam na úrovni bylo docela hodně.
Každýmu je jasný, že kdyby se ty dvě výstavy spojily, bude to super ale logicky jedna i druhá chce tu druhou co nejvíc oslabit. S Inchebou nemám nic společného kromě zaplacené faktury za plochu, elektriku a stavbu stánku.
10.3.2013 Článek Cook: souhlasím s tím, že je to nejlepší výstaviště široko daleko ale bohužel takových lidí, kteří tam chtějí jet, není zase až tolik. Pokud vystavovatel neprodává na Slovensko, tak je mu taky prd platné, že tam přijede 30% návštěvníků ze Slovenska a z Polska. Ale mám dojem, že parking venku rozhodně nebyl za pár desítek korun ale v řádu stovek.

wario: no asi záleží, kde člověk parkuje. Možná v parkingu v hotelu Expo by to bylo za litr :)
Kamarádi z Jihlavy dneska parkovali na P+R asi 400m od výstaviště za 20Kč a pravda, museli ujít 400m pěšky k výstavišti. Mám dojem, že z parkoviště v Letňanech to ke vchodu nebude kratší.
10.3.2013 Článek Corvus:
No možná vám to přijde divný ale byl jsem 3x na veletrhu NAB v Las Vegas jako vystavovatel a ve městě se konaly další paralelní výstavy v jiném výstavním centru a pořádala to jiná organizace a zajímavé je, že se domluvit dokázali a pouze ti, kdo měli registraci a vstupenku na tu levnější výstavu, si dokupovali nějakou "rozdílovou" na NAB. Ono tam asi nešlo o příjem ze vstupného, stejně to celé zaplatili vystavovatelé a ne návštěvníci, na kterých vydělávali jinak a šlo hlavně o to, aby přišli a bylo jich co nejvíc a klidně i zadarmo.
Incheba tuším rozdávala vstupenky 2-1, takže vstup vyšel na 60Kč. Nepřijde mi to jako tak zásadní částka. Ani stokoruna plného vstupného (když člověk napsal e-mail), nikoho asi nezruinuje a odfiltruje to davy lidí, kvůli kterým tam asi nikdo peníze za stánek a exponáty neutrácí. Viz autobusy důchodců na BVV v Brně, které tam vozili když jsme tam vystavovali naposledy. Stovka vstupné tam i tam jsou dvě stovky, které lidi určitě za dvojvýstavu dají.
Pochopitelně souhlasím s tím, že bez konkurence BVV by ty služby byly stejné jako před pěti roky. A je mi jasné, že kdyby tam byly importéři a obří stánky za miliony, tak na nějaké menší firmy kašlou a nejspíš bysme tam nebyli vůbec. Proto nám to vyhovuje a i když jsme malá firma, mohli jsme s tím rozpočtem, který nebyl v řádu milionů, udělat prezentaci na úrovni.
Ono to není zdaleka černobílé. A když se ještě vrátím k té cizině, třeba v jiných oborech je naprosto normální, že některé i docela velké firmy např. v elektronice, odmítají dávat peníze, které chtějí veletrhy a pořádají paralelní výstavy v jiných prostorách ve stejném městě nebo místě. Nikde asi nemají takhle natvrdo dvě motorkové výstavy v jednom okamžiku (pokud vím) ale že během veletrhu elektroniky probíhá na dalších x místech řada dalších výstav a prezentací, to je docela běžný. Kdo ví co bude dál.
10.3.2013 Článek Já teda nevím, jak to bylo nebo nebylo mezi SDA a ani netuším, jestli SDA pořádá tu výstavu nebo ne a jak to bylo historicky (před 19 lety nebo kdy to bylo v Praze poprvé).
My jsme tam byli poprvé v roce 2005 nebo 2006 a vždycky jsme jednali jen s manažerkou výstavy a potom, co vznikl Motosalon, tak nás ona sama kontaktovala a zase jsme jednali jen s ní. Pak odešla a přístup Incheby a BVV je od toho momentu neporovnatelný. A podotýkám, že v Holešovicích nejsme rozhodně zadarmo. Výstava nás objemově letos stojí víc než kdy stála ale máme skvělou plochu a když zvednu telefon, tak Incheba všechno řeší okamžitě. Žádné - zajděte si dolů do kanceláře, vyplňte objednávkový formulář a on někdo zítra dorazí a koberec přilepí. Všechno funguje tak, jak si představujeme. Je mi celkem jedno, kde výstava je, v Praze není ani jedno výstaviště na úrovni Brna ale byl bych rád, kdyby vstupenky z jedné výstavy platily na druhé a naopak a aby mezi výstavišti (když už jsou dvě v Praze) jezdila kyvadlová doprava autobusy. Pak si myslím, že by nikdo nemohl nadávat. Příští rok to bude Praha a Brno (asi), z našeho pohledu je to jasné, protože výstava v Brně byla komerčně nehorší ze všech, kde jsme kdy vystavovali. Milion lidí, obrovský "zájem" ale naprosto špatná cílová skupina.
+1 
9.3.2013 Článek Ještě jsem chtěl dodat že u Touratechu se "smí" sedat na všechny motorky - včetně nového vodníka BMW, jen ty na pódiích nemůžeme sundávat z centrálu, protože podium je dost malé a nechceme riskovat, že to někdo shodí. Stačí říct komukukoliv z lidí na stánku a rádi podrží věci, nafotí vás atd. Od toho tam jsme. Dneska jsme měli tak 100 lidí sedících jen na té 1200GS a nepočítám na ostatních. Všechny co jsou na zemi se dají vyzkoušet bez centrálu, jestli člověk došlápne apod. Pokud nemáte spolujezdkyni a chcete se s nějakou vyfotit, tak tam máme dvě mongolské a dvě české hostesky a stačí říct, rády se s vámi vyfotí na kterékoliv motorce.
Ono to jde, jen se musí chtít a dělat show pro lidi. Proto máme třetinu expozice s doprovodným programem, promítáním apod. Tak i když tady řada lidí na Holešovice nadává, tak se stavte u nás, zkusíme vám spravit náladu. Pochopitelně lidi, kteří mají rádi okruhy nebo naháče - ty asi moc nepotěšíme ale touring a cestovní endura snad ano.
+1 -1
8.3.2013 Článek Jinak kdo nadává na prodej cetek a lepidel apod - tak jste se měli podívat na IMOT v Mnichově před pár týdny. Byl jsem tam poprvé a nestačil se divit. Parkování nemožný, parkovalo se u Allianz arény asi půl hodiny autobusem, což je OK ale v principu je to jako zaparkovat na P&R třeba na Chodově a jet metrem, protože za parking jsem tam platil 7EUR. Výstava za tuším 15 nebo 18EUR a v každé hale kolem dokola všude prodej triček s kříži, řetězů, prstenů a pitomostí. Fakt kolem dokola. Pět let staré značkové helmy vedle chromovaných plastových kokosáků a oblečení pro kurvy na E55 vedle sebe... Výrobci tam byli asi všichni ale na většině stánků nebyly motorky vůbec vidět - stály na zemi a kolem davy, nebylo ani poznat co tam kde je za motorku a sedat se z těch nových modelů nesmělo vůbec na nic. U některých byly provazy. Podivujete se nad paletami na kterých stojí motorky - to tam bylo nejvíc "cool". Palety, hromady dřeva, rozebrané lavičky poházené na ploše a na tom motorka. To tam byl "styl" a ne že firma chtěla šetřit.
Zásadní byl prodej cetek a nechybělo nic z toho, co se prodávalo třeba i vloni na Motosalonu v BVV Brno - párky, sýry, lepidla, RC vrtulníčky, dámské kabelky... Mimochodem, právě loňské BVV je fakt perla, prodejna sýrů proti expozici dovozce motorek, paráda...
V Holešovicích beru tak nějak hadráře za kolorit ale letos to bylo rozhodně lepší než vloni, zmizely ty pákistánské a čínské prodejny na kolečkách.
-4
8.3.2013 Článek a) výstava Motosalon vznikla jako trucpodnik manažerky motorkové výstavy v Holešovicích. Odešla a spolu s BVV založila Motosalon. Mysleli asi, že tím pádem výstava motorek v Holešovicích skončila. Jenže neskončila a od toho momentu jsou výstavy dvě, protože vzniklo konkurenční prostředí a ačkoliv vystavovatelé chtěli lepší podmínky, ceny, jednání - tak nakonec ten, kdo se snaží, je právě Inecheba a funguje to tak, jak jsem si řadu let přál. Dokud neměli konkurenci, nebyl důvod. Kdyby byla výstava zase jen jedna (bez ohledu na to, která by to byla), bylo by to zase to samé a řada vystavovatelů by tam nebyla vůbec nebo by měli jen malý stánek aby se neřeklo...

b) kdo byl u nás na stánku v Holešovicích a zajímá se o cestovní endura, tak si myslím nemůže stěžovat. Přivezli jsme všechno, co se dalo sehnat a modelů 2013 jsme měli víc než na stánku mateřské firmy v Mnichově před 14 dny! Triumph Explorer, Worldcrosser, vodník BMW R1200GS, obě malé BMW (F800, F700GS), Versys, Sertao... Na všechny motorky se dá sednout a vyzkoušet je, kromě těch na podiích se dají motorky shodit po domluvě z centrálu a zkusit výšku a dneska to zkoušelo během dne tak odhadem sto lidí. Přes uličku promítání a doprovodný program, katalog 1800 stran zadarmo ... Víc už na výstavě udělat prostě neumíme. Lidi by chtěli, aby si mohli ty vystavený motorky asi i půjčovat nebo nevím co ještě nabídnout aby byla spokojenost.
Bohužel řada lidí vůbec to pravé křídlo neprošla celé nebo si nevšimli, že tam nemáme jen BMW a přitom Explorera i Worldcrossera jsme dali taky na pódia aby to bylo zdálky vidět.
+5 -7
8.1.2013 Článek Alamo: nevím jestli majitelé G450X vozí na kufru loga Dakaru ale hodnotit výrobce podle toho, jak se chová závodní stroj v extrémních podmínkách je pitomost. Mimochodem, dneska v dunách odešly minimálně dvě Yamahy a to včetně Fretigneho, který by měl mít to nejlepší, co Yamaha dokáže vyrobit.
+2 -2
16.9.2011 Článek Nějaké informace o tom V-Stromu Touratech URBAN X-OVER:

http://touratech-cz.blogspot.com/2011/09/crossover-projekt-touratech-suzuki.html
7.3.2011 Článek Jako vystavovatel musím říct, že služby v PVA (pod hlavičkou BVV) tedy na Motosalonu, byly pochopitelně horší než v Brně vloni. To je logický. Výstaviště PVA nemá s opravdovým výstavištěm nic společného. Přístup k halám mizérie, úzké uličky zacpané auty, parking i pro vystavovatele za stejnou cenu jako pro návštěvníky (oněch 150Kč), dost nepříjemné uazvírání hal večer před výstavou atd. Brno je v tomhle fakt o 10 let vpředu. Nejde to srovnávat s Německem (Intermot nebo právě ve stejném termínu probíhající Dortmund) ale je to na fakt solidní úrovni. Holešovice byly příšerný, jsem rád, že tam už vystavovat nemusíme. To je úroveň 70. let. Opravdu děsný. Zejména poslední dva ročníky, kdy jsme byli v montované hale před výstavištěm nebo na místě vyhořelého křídla. Záchody - tragédie.
Jinak lidí v Brně bylo víc ale návštěvníci v Letňanech byli podle mě mnohem fundovanější a k čemu je výstava, kde se nedá ke stánku ani protlačit, jak to bylo v sobotu vloni? Lidi to jen naštve. Letos to bylo docela rozložené - i první dva dny byly dobré a i v neděli chodili lidi, kteří se o motorky fakt zajímají, ne jen tatínci s dětmi cestou na Matějskou. Kdyby ještě nebyl kolizní termín s veletrhem v Dortmundu, tak se podařilo dovézt nějaké novinky, o které jsme takhle prostě přišli...
7.3.2011 Článek Hmm, sice jsme měli 50m2 stánek JEN s doplňky a na polovině stánku měli docela nabitý doprovodný program s hosty (např. Fanánkovo promítání v pátek), tak si toho na portálu nevšimli.. :(
Hlavně že někdo přišel nabízet inzerci...
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist