renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

1100Virago

Offline: Včera v 20:59 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Ostrava-Jih
Lokalita: Ostrava Morav...
Komentářů: 3x
Pomohl: 246x
Založil témat: 16x
Napsal příspěvků: 23414x
Body komentářů: 3057 / 60
ID uživatele: 495
Registrace: 3.2.2008
ICQ:PMR 5:05

Adresa profilu:http://1100virago.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 5035 záznamů

10.3.2008 Článek Podle mého skromného názoru Rossimu a Haydenovi nejvíce uškodilo snížení kubatury na 800 a přebytek elektroniky v motorkách. Oba dva jsou hlavně krotitelé divokých strojů a mistři driftů. Jejich síla je v tom, že dokázali nejpřesněji odhadnout, co si ještě můžou dovolit a co už je příliš. Jakmile se jezdí jako po kolejích, je jejich bývalá převaha pryč a ve výhodě jsou naopak ti, kteří na tomhle stylu vyrůstali. Je škoda, že už se nenajde v MotoGP místo pro Biaggiho, protože tomu by to teoreticky mohlo vyhovovat. Bylo by zajímavé sledovat, jak by jejich souboje s Rossim vypadaly dneska
7.4.2011 Článek Závěr druhého videa je víc než vypovídající, a potvrzuje, co řekl Stoner: Že po pár metrech tlačení zjistil, že ho tlačí jediný traťák a že na roztlačení MotoGP bajku jedna osoba opravdu nestačí. Což připomínám speciálně pro Kubáta, který se zřejmě domnívá, že do té motorky stačí drcnout jako do dvoutaktu za blahých časů pětistovek.
Závodní incident samotný se podle mě projednávat nebude, to je jen běžná jezdecká chyba se smůlovatými důsledky. Ale že traťáci naprosto zjevně ovlivnili závod tím, že nejdříve cpali na trať Rossiho kterému přitom běžel motor a pak nebyli schopní roztlačit Stonera - o tom snad není pochyb a projednání je na místě.
7.4.2011 Článek Frki: Melandri v MotoGP neexceloval? Takže skončit v celkovém pořadí druhý je ostuda? Nebo jsi myslel jen minulou sezónu?
10.12.2004 Článek Přidělávat kameru pomocí šroubů víčka nádrže taky není úplně původní myšlenka a jde to i bez přísavky:<br />
http://www.street-racer.de/tipps_und_tricks/bike_cam/bikecam.htm<br />
Teoretizování o nákupu minikamer a flash disků je hezké, ale normální člověk si nekupuje kameru jen pro natáčení z motorky. Malou digikameru má kdekdo, speciální výbavu pro natáčení z mašiny snad jen ti, kteří si tím vydělávají.<br />
JardaM: Hezký rozbor, vytknul bych jen pár drobností - automatické ostření je v takovém případě na houby, pravděpodobně by brzy zaostřilo na palubu a tím by to skončilo. Lepší je nastavit ručně kompromis mezi čitelností budíků a ostrostí výhledu. A pokud skončíš s notebookem na zádech v batohu, nepotřebuješ USB disky a podobné blbiny, můžeš data ze snímače tahat rovnou na disk notebooku, takže pár tisíc odečti Ale souhlas, tudy cesta nevede.<br />
Původní článek jsem bral opravdu v duchu &quot;jak jednoduše a účinně připevnit kameru (kterou už mám) na mašinu&quot; a ne &quot;jak natočit z motorky co nejlepší video, ať to stojí cokoli&quot;.
9.12.2004 Článek Asher: Kvalitní webkameru, harddisk, atd... To jsou prachy navíc. A to, co používá Ghost Rider, je těžce profi zařízení za statisíce, takže když s tím flákneš, je to mnohem větší rána, než kamera &quot;jen&quot; za dvacet tisíc.<br />
Tazzi: Tvoje řešení samozřejmě funguje, ale je proti tomu v článku silně jednorázové. Na mašiny bez leteckého uzávěru (a těch je dost!) to nepřiděláš a podle mě se to nedá nastavovat, leda přihýbáním plechu (nebo jsem něco přehlédl). A když to přimontuješ na jinou mašinu, bude to koukat bůvíkam Navíc přísavkové zařízení můžeš chytit i na zadní kapotáž a obrátit dozadu.
9.12.2004 Článek Když jsem kdysi viděl tenhle držák od Motraxu<br />
http://www.motrax.co.uk/Accessories/Bikecam.html<br />
taky jsem uvažoval o náhradě z Merkura. Akorát by to na ty šrouby chtělo křídlové matky, ať se to dá přestavovat bez nářadí.<br />
Mikrofon natočený dopředu ve směru jízdy bude mít asi vždycky potíže. Možná by bylo zajímavé připojit ke kameře externí mikrofon a obrátit jej dozadu - a nejlépe uchytit poblíž motoru, o jiný zvuk stejně nejde
7.12.2004 Článek Generále, nic ve zlém, ale tvá argumentace začíná být trochu pod úroveň.<br />
Ve fóru jsi mi neodpověděl, jestli je ta citace z manuálu k Intruderu z české, nebo originální verze. I v originále to může být právnické &quot;odmazání&quot; z případného poškození motoru, pokud nějaký maník nechá kohout otevřený a kvůli vadné membráně mu přetečou karburátory. Ukázka z manuálu Aprilie je toho jasným příkladem. A pokud si myslíš, že v tom nemá pravdu, tak přeji dobrou chuť při pojídání gumových dílů z Aprilky Samotný fakt, že je to hovadina, ještě nemusí znamenat, že to není pravdivé.<br />
<br />
Vypínání motoru vyklopením bočáku a následné startování se zařazeným kvaltem praktikuju úspěšně už léta, ale jen u teplého motoru, kdy mám jistotu, že spojka půjde snadno &quot;utrhnout&quot;. Se studeným motorem dostává u Viraga největší pecku volnoběžka startéru, která je sama o sobě dost poddimenzovaná, takže ji nehodlám zbytečně trápit ještě víc. Ale to je problém jednoho konkrétního modelu jedné konkrétní značky.<br />
<br />
A pro Glidera: Dotyčná by při zařazeném neutrálu neposkočila, ale poskočila by v momentě, kdy by tam zarvala jedničku - a zbývající sénář by byl podobný.
22.10.2015 Video Za prvé: Nejúspěšnějším jezdcem F1 současnosti je Vettel.
Za druhé: Edice věnovaná Hamiltonovi by měla mít černou barvu Nebo aspoň sračkově hnědou.
+4 -2
20.10.2013 Video Vzhledem k tomu, jak blízko je to očím, bude to namáhat zrak kvůli nutnosti přeostřování. Tohle je slušná výzva pro Reevu - mohli by polopropustný displej umístit na výstup jejich přilby s integrovaným zpětným zrcátkem. Pak by byly údaje vidět při koukání dozadu a byly by od očí dál.
15.11.2010 Deník Hezké čtení, ale ty pravopisné chyby jsou ostuda
Předchozí
1... 332 333 334 335 336
Následující

TOPlist