Komentáře
Nalezeno 5047 záznamů
1.10.2010 | Článek | desmo69: "Nevím kdo s tím přišel, že je top speed skoro jako koeficient pro úspěšnost...každopádně by ale zasloužil facku" S tím přišli komentátoři a Rossiho přiznivci v roce 2007, kdy jednoznačně dominoval Casey Stoner. Tehdy se objevila ta písnička o nejsilnější Ducati, s refrénem "podívejte se na jeho maximálku!" Je zajímavé, že při letošních závodech většinou vyhrávali jezdci, jejichž maximálky byly v tabulce na chvostu. |
23.9.2010 | Článek | PityGPX: Myslím, že Valemu SBK až tak ukradené nejsou, když se na ně jezdí kouknout a vyjádřil se, že ho láká to zkusit. A válečná sekera je taky zakopaná už dávno, Vale i Max o sobě mluví s respektem, jen novináři to nechtějí zapomenout a žijí v dávném světě. |
21.9.2010 | Článek | Hehe, před časem jsem tu sázel na to, že Burgess půjde taky a že to má Rossi vyjednané předem, jinak by nikam nepřestoupil. A už je to tady |
15.9.2010 | Článek | Tak já si neodpustím rýpnutí: Kecá, aby nějak zdůvodnil ty slabší výsledky v letošní sezóně a měl na co svést, že ho Lorenzo od začátku pojížděl No a neš mi za to vyškrábete oči, tak si představte, že by se stejným zdůvodněním vyrukoval Stoner, Pedrosa nebo Lorenzo. Vsadím se, že by se našlo dost rossifanatiků, kteří by do komentářů napsali něco jako já |
11.9.2010 | Článek | SoulTrain21: Ještě jsi zapomněl napsat, že tu motorku jim postaví Rossi, jako Hondě a Yamaze |
8.9.2010 | Článek | Row Tomor: Hmotnost jsem si vygooglil, ve článku nebyla. Hledám, čím nahradit Virago, ale protože jsem občas nucen projet se i mimo asfalt, tak jsou třísetkilové obludy automaticky mimo hru - ty bych v terénu neukočíroval. |
7.9.2010 | Článek | Já to pochopil Ale Virago má plastové jen boční kryty (kapsy), jinak je to taky všechno poctivá plechařina. Proti Strykerovi má navíc těžký kardan, vpředu o kotouč víc, opěrku odlitou ze železného masívu... Nějak se mi nezdá, že by 200 kubíků a pár litrů vody navíc ospravedlňovalo skoro stokilovou přítěž. |
7.9.2010 | Článek | Ježíši, Virago má suchou hmotnost 221 kilo, o čtvrt století novější Stryker má o sto kilo víc. Co je to za chopper, když to váží víc než kdejaké cruisery? DMC.motobiker: "nejlepší kopie HD" je podle mě VN800... |
2.9.2010 | Článek | Já to vyřeším jednoduše - k televizi si přistavím notebook s USB TV tunerem a pustím si obojí naráz Ale jinak bych to řešil stejně jako PityGPX - superbajky živě, Moto2 ze záznamu. |
30.8.2010 | Článek | Pochybuju o tom já, vzhledem k tomu, že Ben a Colin měli skoro stejnou maximálku - a nejhorší z celého startovního pole. Předpokládám, že kdyby měl Spies továrnu, jelo by mu to rychleji a od Colina by se podstatně lišil. Jeho výkon přičítám spíše domácí trati. Uvidíme v dalších závodech, až zase pojede na okruhu, který nezná. |
27.8.2010 | Článek | Mad Max: To byla jen reakce na výrok, že Capirossi nikdy nebojoval o titul ani teoreticky. Tehdy o titul opravdu bojoval a o šance přišel ne zcela vlastní vinou. |
27.8.2010 | Článek | Mad_Max: Capirossi měl k titulu slušně našlápnuto v roce 2006, ale přišlo jeho sestřelení v Katalánsku a slabší výsledky kvůli zranění. Věřím, že nebýt toho incidentu, mohl Ducati k titulu dotáhnout už tehdy. |
17.8.2010 | Článek | Dvakrát - hned v prvním závodě na čtyřtaktu v Pacifiku a pak doma ve Valencii. Otázka je, jak by sezóna vypadala, kdyby Alex jel čtyřtakt od prvního závodu. Ale nesměl ho dostat, dokud neměl Rossi titul jistý. Takže ať nikdo netvrdí, že Valentino nebyl tak trochu protekční dítě |
17.8.2010 | Článek | Chenzi: Lepší motorky vyhrávaly jen díky Rossimu? Ale je zajímavé, že když dali na konci sezóny poprvé čtyřtaktní Hondu Barrosovi, tak Rossiho několikrát porazil. |
17.8.2010 | Článek | teoretik: Brivio je Rossiho člověk. Tady http://www.marimoto.cz/imgymoto/ymoto10.pdf si přečti podrobnější článek o významu Masao Furusawy, který přišel k týmu pár měsíců před Rossim. Ten M1 charakterizoval následovně: "Nikdy nebyly pochybnosti o rychlosti Yamahy, ale byla to její temperamentní povaha, která se podepsala pod sporadickými úspěchy. Nekompromisní osobnost motocyklu mohla být výhodou a stejně tak hendikepem. Dejte téhle motorce setup, jaký vyžaduje a máte z ní nedostižný bolid, ale trefte se jen trochu vedle a jezdci mohli v tu ránu zahodit veškeré naděje." Takže motorka sama o sobě byla dobrá, jen ji po Cobasově smrti neuměli nastavit, jak vyžadovala. To dokázal až Burgess, který měl potřebné zkušenosti. |