renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JaraX

Offline: 5.1.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Wolfsburg
Lokalita: Wolfsburg, Stadt
Poděkoval: 1x
Pomohl: 4x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 31x
Body komentářů: 5
ID uživatele: 47499
Registrace: 20.2.2008

Adresa profilu:http://jarax.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 15 záznamů

5.1.2019 Článek Tak posledni otazku jsem nejak nepochopil - ze se neda na historii MV nikde podivat???
Agusta ma v Galarate spicovy muzeum s historickyma motocyklama - ne ty novy co nemaji s puvodni MV nic spolecnyho, ale ty co opravdu vyhravaly a udelaly tech 270 vitezstvi...
Mistr Cathcart asi zapomnel...
Muzu jedine doporucit, kdo tam pojede tak bacha, maji o vikendu a jinak jen ut/st odpoledne.
https://www.museoagusta.it/moto-mv/
10.8.2018 Článek Rado: SKY to ma v Italii, v Nemecku ma od 2019 pravo na prenosy SERVUS TV, ktery to doted smel live vysilat jen pro Rakousko.
Live sly v DE na SERVUSe tusim WSBK a bylo to zadarmo. Eurosport to pry nedostal skrzeva to, ze neprenaseli vsechno (radsi tam mr*li tenis ci pumpickare), do zavodu prali spoustu reklamy apod. Na SERVUSE zatim reklama ve splitscreen, takze sice vidis prd ale nic ti neutece.
Tak se nechme prekvapit, snad to pojede zadarmo. Otazka je, jestli nebudou mit zase prava nejak omezeny
5.9.2017 Článek No nevim jak to delali s retizkem Japonci, ale Guzzi/Benelli to meli taky na svych "50 Cross" modelech v sedmdesatch letech . V sade byl pridavny kousek retezu s dalsi spojkou - v terenu se jim retez prodlouzil, na silnici si ho das do kapsy
Viz 66 na obr
7.7.2016 Článek No on ten úvod je částečně jak zprávy Rádia Jerevan, zřejmě převzato z nějakých vtipně přeložených tiskových materiálů. Co myslím já, bylo to asi takhle...

"Podmínka byla, aby motor najel alespoň 100 tisíc kilometrů do vyřazení stroje." - Nebylo to do vyřazení, ale do generální resp. první větší opravy. Po 100t se policejní stroje tuším nevařazovaly.

"Carcano tedy společně s konstruktérem Cantonim zvýšili obsah na 703 kubíků a předali svůj motor dvornímu MG staviteli Umbertu Todarovi, aby na jeho základě postavil motocykl V7-700." - Motocyklová V2 má s tím V2 motorem zamontovaným do pětikule, a s tím dalším taky jiným V2 zamontovaným do Mulo Mecanicco 3x3 společný asi tak to, že je to V2. Jinak skoro nic.

"V roce 1975 přišel na svět pod palcem De Tomasa motor V35, V50 a velmi inovovaný V65. Poté V75 následovaný obecně označovaným V7." - Smallblock V35/50 je oproti bigblocku podstatně jiný motor, hlavně lehčí levnější jednodušší, V65 nějak podle mě velmi inovovaný oproti 35/50 není, ale to je věc názoru. Pakliževá ovšem autor nemyslí první V65 se čtyřventilem, to by byla jiná
Novodobá V7 je smallblock, stará bigblock, to tam ale myslím někde stojí správně. Prostě marketing.

"Oproti původní V7 se zvýšil průměr vrtání na 84 mm (V7-80 mm). Pro zajištění vyššího kroutícího momentu v nižších otáčkách byl zvýšen i zdvih na 77 mm (V7-74 mm). Tím vzrostl zdvihový objem na 853 ccm a motor je výrazněji nadčvercový než byla V7." No podle mě 84/77 je jasný podčtverec, stejně jako 80/74, tak nevím...

"Snížením vůlí ve válcích se zvýšil kompresní poměr na 10,5:1 (V7-9,6:1)." - tak to bych chtěl vidět... snížením vůle čeho? Mrtvý prostor mezi dnem pístu a spalovacím prostorem jsem jako vůli ještě neslyšel.

Ale jízdní dojmy zase popsaný pěkně, to je důležitý a to musím pochválit
+3 
10.3.2016 Článek Takova ceska zajimavost - u nas je Roamer o 10t drazsi nez bobrik a v jinych zemich (IT, DE, FR) je to presne naopak a drazsi je bobr. Hm...

Jinak clanek by si zaslouzil asi trosku mene krkolomny preklad, ktery zni vic cesky a taky treba "speciálně kalibrovanou klikovou hřídel pro živější charakter a lepší brzdný účinek" vypada divne, kdyz z puvodniho textu vypadnou "setrvacne hmoty". "Kalibrovana hridel" je pro me spis prumer nez "hridel s optimalizovanymi setrvacnymi hmotami pro..."

Ale co uz , hlavne ze se pise o Guzzi a tyhle jsou obe moooc pekny
21.9.2015 Článek kubacech+seikos: seikos sorry, nikdy jsem to nedelal, ale tusim jsi chtel zrovna i kontrolovat vule ventilu. Na svicky se podle vseho dostanes uz po sundani toho ozdobneho vicka, takze jen 4 srouby, takze minuta jedna samozrejme na hlavu
Asi si nedovedu predstavit jednodussi pristup. Krome teda starsich guzzi kde staci shodit fajfku
20.5.2015 Článek Toz nevim, pokud si to dobre pamatuju, tak Mad Max jezdil vyhradne autem. Motorku (supersport) mel z polucajtu jen Goose nebo jak se jmenoval...
+1 
16.4.2013 Článek No je to pekny, ale uz teda udelali sami podstatne hezci kousky. Musi ale delat i neco novyho...
Za me:
+hezky udelany ten drzak zadniho blatniku
+zajimavy vyfuk, i kdyz asi naprd
-budiky naklopeny od jezdce??
-ten drzak zadniho trmenu vypada strasne
-kozeny tasticky tam nepasujou, zlaty trojuhelnikovy dekliky
-rekl bych ze za ucelem foceni vyhodil baterku, ma byt podelne pod sedlem, tady je prd, ani pod prevodovku ju nedal, pac tam ma vyfuk.

K clanku:
- trmeny meneny nebyly, jen zadni drzak
- Borrani byly na T3 v serii
- zmeneno uchyceni motoru? copak asi na tech dvou dlouhych sroubech zmenili - nejde spis jen o lakovani motoru?
22.2.2013 Článek tak pozor pani - u nas je to za hubicku, v Nemecku stoji tato zakladni verze 3.060 EUR
21.2.2013 Článek Myslenka to neni zla... taky pan Kastan neni prvni kdo s ni prisel... davno predtim existoval a existuje pracovni ROKON 2 s nahonem na obe kola a hromadou prislusenstvi, ktery ale stoji kolem 7.000 USD.
Toto se spis podoba uz nevyrabenemu stroji DIRTBUG nebo DOODLEBUG DB30 od Baja Motorsports, ktery mel v zakladu prakticky obdobne "nevybaveni" , ale mel slabsi 97ccm motor s jedinym retezem primo na kolo. Nekde jsem cetl ze to bylo slaby... ALE, prodavalo se to za 400 USD!! Pravda ze to vypadalo ne tak bytelny, ale totok je rozdil jako blazen.
Nechapu jak k te cene dospeli, ten motor se da koupit za 12.000 Kc, puvodni odhady ceny znely na 30.000, tech 60 tycek je snad jen opravdu nejaka "dotovana cena"
A za ty prachy to nema ani jedinou blbou odrazku nebo reflexni prvek - korunova polozka a jiste by uchranila par stroju od prejeti bagrem nebo Tatrou. Na stavbach se nemaka jen za plneho svetla ...
18.2.2013 Článek shadow 7pade: no nevim, nechtel bych ti kazit radost, ale "Ace of Spades" jsou tusim Motörhead. Od Ironu to neznam.
Na stroje takove vahy by elektricka zpatecka mela byt snad v serii, v te cene uz by se to schovalo...
21.6.2012 Článek V clanku me upoutal tucny text , ze klikovka ma opacny smer otaceni, poprve u serioveho motocyklu. Opacny jak? Vysvetleni nula. Schvalne jsem to tu hledal ve starsich clancich o F3 a nenasel nic... Primo MV z toho dela velkou slavu na svych strankach - motor se toci opacne nez kola, takze jeho gyroskopicky moment pusobi proti gyromomentu kol a moto se tak lip sklapi do zatacek. Mozna by vazena redakce stalo zato tuhle vec na niz si MV tak zaklada tu uvest. Jezdi to tak pry mj. Yamaha v MotoGP. Ale neni to poprve se klika toci opacne nez kola - takovy Stadion to ma taky. Jen pravda ty tocky a vaha kliky tam asi nemaji takovy efekt
19.6.2012 Článek tak koukam, ze A-Spirit prelepuje na starteru tu peknou ceckatou vlcici od Agipu vlastni plpkou s Kastrólem
Schvalne ji asi udelali vetsi, aby jim to vyslo...
Guzzi zije z mytu V2 podel+kardan, pri tech kusech co vyrobi tezko budou od teto koncepce odchazet. Jedine tak k V8
+1 
30.8.2011 Článek Nejsu zadny zaryty jawista, ale podle me jen dobre, ze se jim takovy stroj podari nekde prodat. Hodne lidi tu sr..o, ze je to min 20let stary srot, nevsiml jsem si ze by nekdo sr.l do Royal Enfieldu, coz je totez - jen to uz delaji dele. Jsu zvedavej, jestli pokud se za dalsich 20let bude jeste prodavat, budou porad lidi nadavat proc to delaji. Aspon si Jawa vydela na nejaky "dalsi vyvoj". Lidi co vi kolik stoji jakakoliv zmena formy na sebevetsi hovadinu se asi nedivi, ze Jawa vyuziva vsechny mozne dily co uz kdy vyrobila (viz treba 660ka). Pri tech kusech co prodaji...
Co me zaujalo ze to ma elektricky starter a hlavne bezplatna opce zarucnich oprav svepomoci - poslou zadarmo dily a majitel si je sam namontuje, treba pokud to ma daleko a nechce se mu jezdit do servisu
20.1.2011 Článek Jako většina tady samozřejmě oceňuju, že se ten projekt podařilo dotáhnout do konce. Myslím že hlášky jako, otáčkoměr, blinkry, kyvka apod. jsou vcelku předčasný, pokud se to bude vůbec vyrábět, bude jistě každý kus stejně stavba podle přání kunčofta a každý bude trochu jiný. Že se vzhled něčemu podobá je v dnešní době snad normální, těžko vymyslet něco zcela novýho, ale motor se ničemu nepodobá
Jen bych byl opatrný s tím "největší motor v motocyklu na světě", dokud nevyjede aspoň malá série, furt je to prototyp a těch je jistě po světě víc i s větším objemem - třeba ta německá prasečina s motorem z tanku
Jistě bych se jich pár prodalo, Muench Mammut s motorem z NSU Prinz taky přece někdo kupoval...
Co se mi nelíbí je ta wasserpumpa a šlauch od ní, je to pěkně vidět na té fotce zepředu. Na to že ten motor je nový vývoj pro ten motocykl (jak jsem pochopil), je strašně vystrčená a nic ji nechrání. Pokud to nedejbože lehne vpravo , jistě zařve. Chtělo by ji to trochu schovat.
Ať ať ale plkáme cokoli, hlavní účel to už splnilo - někdo si splnil sen a vzbudilo to pozornost.
Rozhodně mi jsou milejší takhle investovaný daně, než na sjezdovky na loukách kde za celou zimu napadne normálně 1cm sněhu nebo podobná kokotina.
PS. Článek je slušně řečeno hnus, ale aspoň se to tu rozproudilo.

TOPlist