renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

motormichal

Offline: 8.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Poděkoval: 46x
Pomohl: 8x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 96x
Body komentářů: 21 / 8
ID uživatele: 43768
Registrace: 5.2.2008
ICQ:200379948
Skype:motormichal

Adresa profilu:http://motormichal.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 37 záznamů

16.8.2023 Článek Mám druhý komplet. První byl Halvarssons, teď mám Lindstrans (3vrstvý). Ať chtějí nebo ne, hážu je do jednoho pytle.
V Halvarssonu jsem měl tu čest i spadnout v poměrně vysoké rychlosti. 100+. Naštěstí jsem se jen praštil do hlavy a sklouznul po asfaltu. Neměl jsem jedinou oděrku a Hi-Art teda opravdu funguje, byť to na pohled vypadá jak frotý ručník... Bundu jsem vyhodil, neb byla na zádech trochu potrhaná (měl jsem i jejich páteřák a k němu se to ani neprodřelo), kalhoty mám dodnes a s jednou malou dírkou používám na blbnutí do lesa.
Mám trochu severskou postavu, takže nejsem úplně vysekaný se sixpackem, ale oblečení mi padne naprosto geniálně, 54 bunda a 56 kalhoty.
V jejich membráně jsem nezažil, že bych promokl. Voda se dostala spojem mezi kalhotami, ale jinak naprosto OK. Abych nemusel vozit pláštěnku, uvažuji do budoucna o laminu, protože jinak je nahovno když nasákne horní vrstva. To je pak každá vložka k ničemu. Oblečení je těžké a studí. Ale na rychlou přeháňku stačí, když má člověk u sebe, je to kvalitní membrána. Outlast bych nepřeceňoval, jen bych řekl, že asi díky němu může být ta teplá vložka o něco tenčí než u konkurence. Všichni ji mají většinou výrazně silnější.
Lindstrans dobře větrá a je lehký. První Halvarssons s všitou membránou byl trochu zápařka, ale taky to je základní Halvarssons vs. nejdražší Lindstrans.
Halvarssons jsem měl 3 roky než jsem spadl, Lindstrans mám 6. rok a sere mě, že na něm krom trochu vybledlé barvy (khaki) není nic, proč bych měl důvod ho vyměnit a obhájit si nákup něčeho, co vlastně nepotřebuji...
+1 
7.3.2016 Článek Největší překvapení výstavy. Bude rozdělovat fandy, ale to je jenom dobře. Stačilo poslouchat, jak se jen u pódia lidi hádají, jestli se jim ty kola líbí nebo ne... Nelíbí se mi nijak zvlášť, ale fandím tomu.
Každopádně si to nezaslouží Yamaha za ten jejich ultra malý ultra chudý stánek, kde se díky množství motorek a lidí nedalo na daném place pohnout. Značka, která prodá druhý největší počet motorek, by si mohla dovolit víc...
22.2.2016 Článek deluxa: Motorrad test na 50.000 km dopadl velmi dobře, nedávno na FB nějaký cestovatel dával fotky, že má najetých 50.000 mil... Asi jako každá jiná motorka...

P.S. najedu max 70/30 asfalt/šotolina, les, začátkem léta chystáme Ukrajinu... Nejsem žádný motokrosař, motorka zvládá naprosto všechno, jediným omezením jsem evidentně já... O motorce to vůbec není, ta evidentně zvládne s obutím to, na co já nemám koule nebo ruky...
28.4.2015 Článek Trošku hysterické, ale ok.
V zásadě jsem nikdy instalací ať již bavlněného (K&N) či molitanového (Pipercross) filtru zásadnější změnu nepoznal (krom zvukové), ať s výfukem nebo bez. Nemyslím si třeba, že Ducati při koupi laďáků s jednotkou a otevřeným boxem s bavlněným filtrem by záměrně tak zásadně snižovala životnost motoru. V Multistradě 1100 je originálně např. filtr molitanový.
Žádný můj motor, ať již karburátorový nebo vstřikový, neměl s takovým filtrem žádný problém. Ani negativní vlivy v podobě zvýšené spotřeby, nedejbože střílení motoru, dušení, cukání, jsem nezaznamenal.
Souhlasím s autorem, že instalace je v zásadě zbytečná, nicméně tolik zásadních nevýhod od finančních až po ty motordevastující, objektivně smýšlející člověk nemůže nalézt, některé údaje jsou poněkud nadhodnocené. Každý si hájí svoji pravdu, ale pokud chci objektivně veřejně obohacovat národ, měl bych psát poněkud vyváženěji.
+2 -2
21.12.2014 Článek Prodloužil jsi mi život Díky
15.10.2014 Článek Steve, variabilní časování není zrovna nový vynález, u aut se používá roky, systém je dle videa prakticky stejný a zrovna kvůli variabilnímu časování, které je poměrně jednoduché, se motory nesypou a to u žádných výrobců.
+1 
28.5.2014 Článek Tenhle ála Diavel design mě bohužel moc nebere. Sedí se na tom jak na hajzlu, chybí mi tam nádobka kapaliny na spojku (a na Hyperstradě stála ta gumová spojka celkem za hovno, takže se dá předpokládat, že tady to nebude lepší - holt zvyk je zvyk), je to taková ta nová generace Ducati "pojďme se zalíbit všem a ať to moc nestojí", vsaďme na design, který jednou zabral, takže tady budeme mít podobně jako u Audi jeden design v pěti velikostech. Prachy nepustí, to je jasné, ale Ducati se odklání od "svých" a dle mého názoru cesta masovosti za nemravnou cenu dlouhodobě nebude fungovat ani s tou správnou značkou na kapotě (nádrži).
+6 -1
14.1.2014 Článek Takže vlastně každý jenom trošku osobitější stroj Přitom většina z nich vypadá v reálu na rozdíl od fotografií dobře, minimálně vzbuzují emoce, což by motorka měla, lidé se otáčejí, diskutují a hádají se, každá má své příznivce a odpůrce... Co je to za život, mít motorku, která se líbí každému!?
+2 -1
29.5.2013 Článek Jestli litr nebo 1200 nehraje až takovou roli. Svoje zákazníky mít bude, pokud při tom všem nabídne, jak je pro suzuki typické, extra výhodnou cenu.
+1 
3.4.2013 Článek to rrss: neber to osobně, já myslím, že je to k článku dost aktuální příspěvek. Kdo hledá, ten najde. Píši, že na skútra a 20km cestu do práce nemusíš jezdit v Rukka nebo Halvarssons. Vycházím i ze zkušenosti, kdy si brácha teď sháněl ke skútru oblečení a byl limitovaný prostředky. Koupil ve výprodeji či akci bundu Richa - 2200,-, všechny chrániče a na zádech aspoň pěnový, nějaká membrána a tepelná vložka, větrací otvory na ramenou a zádech, polyester 600D, žádná hitparáda, ale na skútra dobré a vypadá taky hezky. Vyklápěčka LS2 se clonou a 4 hvězdama v Sharp testech za 2900, rukavice Richa kombinace textil-kůže za 800,- což je tak běžná cena za kombinované rukavice s měkkýma protektorama, boty Diadora doprodej za 1500,-. Když se chce, tak to jde i s malým rozpočtem za použitelné vybavení. Kalhoty má objednané neb chce jezdit i kousek dál. Pro většinu skútristů stačí.
+2 
3.4.2013 Článek Každého věc jak pojede. V dnešní době se dá rozumná bunda s chrániči, membránou, vložkou a větráním sehnat v akci nebo výprodeji za 2500, rozumná výklopná přilba za 3000, nízké boty za 1500 a rukavice za 800. Rozumný člověk s tím k ceně skútru prostě počítá. Na skútr do práce nemusí kupovat zrovna Rukku, ale jezdit "holý"? I ten skútr má, vzhledem k tomu, že není zadarmo, nějakou návratnost, tímto se o nějaký měsíc prodlouží. Není to investice na sezonu a při rozumném starání se vydrží to samé co ten skútr. Mluvit v dnešní době o investici ve výši poloviny skútru je nesmysl, stejně jako že je tím pádem po úspoře Podle mě sletět v 70km/h na skútru je stejné jak sletět v 70km/h z velké motorky, nebo se pletu? A to nemluvím o tom, že jede až 120...
+6 
12.11.2012 Článek to Shagrad: a vidím, že jsem trefil na komoru... trochu nadhledu chlape do některých věcí prostě musíš dorůst a to jsou třeba některé designové skvosty - např. Multistrada až ji uvidíš naživo, krásnou, naleštěnou, budeš trhat techničák od yamahy
6.11.2012 Článek Raději vidět u krajnice opravovat Benelli než Diversion hyzdit cestu a zaposlouchat se tak akorát do zvuku svistu řetězu...
+4 
2.7.2012 Článek Osobně tohle také tipuji na novou generaci HM. Ale to předchozí špionážní foto dle mne zachycovalo jiný model motorky. Jednoduše, podle mě Ducati připravuje více nových modelů. Nový HM, malou MTS.
18.5.2012 Článek Podívám-li se na rám, pseudoplato za sedlem atd., tak jsem si na 99,9% jistý, že půjde o maskovanou malou Multistradu nebo nový fun-cestovní model někde mezi HM a MTS, takový přímý konkurent pro KTM SM-T, které má také jednodílné sedlo... Kdo se vsadí?
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist