Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
26.7.2023 | Článek | Toto jsou boty mé dcery a já jel v naprosto stejných. Krosové jsem nechal doma, protože na tak dlouhou cestu jsem potřeboval něco pohodlnějšího a univerzálnějšího (chození po městě apod.). Platí přímá úměra, že čím je bota (i ost. výstroj) bytelnější, tím je bezpečnější. Ale platí též nepřímá: nepohodlná výstroj po určité době odvádí pozornost od jízdy. V mém případě by mi ani okované krosové boty nepomohly, ty poslouží dobře při kopnutí do stromu či patníku, ale součtová rychlost min. 160 km/h by byla i na ně moc - viz další obrázek. Dávám ho pod link a upozorňuji, že není pro slabší povahy. https://photos.app.goo.gl/wadSW5gUkU1CkeaG6 Foto je krátce před operací po oloupání zbytku boty. A to většinu síly nárazu zachytila stupačka! Bota by musela mýt bota podrážku z desítky plechu, případně moto mít delší stupačku - ale tam bych se bál jejího zlomení. Takže opravdové bezpečí je jezdit v tanku. pozn. k dřívějšímu dotazu: možná na skútru mně nebudou zdravit motorkáři, zato už teď se zdravím na ulici s vozíčkáři a berlaři... +1 |
20.7.2023 | Článek | Děkuji za vlídné a zároveň velice trefné a výstižné komentáře! Už jsem z nejhoršího venku (kotník mi patrně zůstane), ale teď se mi udělalo ještě lépe. A na všem zlém vždy něco dobré - mám konečně spoustu času a klidu a tak jsem se začal učit francouzštinu pro samouky, abych při příští návštěvě západní Afriky lépe splynul s okolím. +2 |
17.1.2023 | Článek | Dobrý večer, děkuji za komentáře a dotazy. vaypor - ano, je to na zimu v Alpách apod. Klasické blastry kryjí jen prsty, já ale potřebuji odvést déšť a sníh až na rukáv za manžetu. Na jihu či proti písku to význam nemá, jen jsem si na to zvykl a už kryty ani nesundavám. Světlas - manželka je ta nejdůležitější osoba na světě jets - popis vjezdu je v kapitole "informace", zde ještě doplním, že s vyplněním onoho registračního formuláře mi pomohl jeden děda v civilu za 10 EUR. Já bych se s tím ve francouzštině lopotil nejméně hodinu a navíc se ta malá písmena skoro nedala přečíst. Stařík to tam za minutu namrskal v arabštině a poslepu a hned běžel k dalšímu klientovi. Celníci to po něm vůbec nekontrolovali. Podle mně to byl bývalý zaměstnanec, možná šéfko. Celkově mi tak vjezd do Tuniska zabral asi 10 minut (ovšem z trajektu jsem vystřelil jako první) a veškerá příprava na poloplánovanou zajížďku do Tuniska spočívala v tom, že jsem si vzal velký tech. průkaz. Nutný sice nebyl, ale děda to kvitoval, bravůrně se v něm orientoval. Takže vjezd snadný, ale tvůj dotaz chápu, já sám měl protichůdné informace a vylodil jsem se s tím, že to nějak dopadne - buď dobře, nebo špatně. +1 |