Komentáře
Nalezeno 14 záznamů
25.10.2023 | Článek | Konečně R9 Už to XSR s kapotama se mi moclíbilo https://www.motorkar...ro-xsr900-49407.html ale tohle je opravdu povedený a vyčnívá to vysoko při dnešním trendu kdy je v mnoha případech design buď sci-fi hnus, nebo trapný rádoby retro... Chci jí. |
23.9.2023 | Článek | Děkuji, děkuji, zatím asi nejzábavnější host a rozhovor! Tomáše Hajíčka a Krucipüsk jsem poprvé viděl cca v roce 94 na motosrazu MC První letka útočnejch čápů v Masečíně. Nářez muzika i sraz. Krucipüsk je nejvíc, přeji Tomášovi pevné zdraví a ať nás ještě dlouho baví! |
23.9.2023 | Článek | Sice jsi uvedl na pravou míru text, ale není to píseň od tří sester, nýbrž od Hagen Baden - takový vedlejší Fanánkův projekt, který pohříchu zůstal jen u dvou alb.... |
29.6.2023 | Článek | Speed se mi líbí, kam se hrabe nová Jawa 650 (myslím, že srovnávat to lze, výkon stejný, retro, jednobuch) A k výkonu se váže moje malinko jízlivá otázka: K čemu je potřeba na motorce s výkonem 40koní kontrola trakce? +1 |
13.6.2023 | Článek | Souhlas. Není to zas tak dávno, co žádný mobilní telefony neexistovaly, o navigaci nemluvě ... a taky jsme žili a jezdili. Je to fajn, když jedu někam do cizího města na komnkrétní adresu prvně v životě, ale i tak si rád potrénuju paměť a smysl pro orientaci, stačí si na pruh papíru napsat průjezdní body, odbočky a čísla silnic. Telefon je pod papírem s itinerářem v bezpečí v tankruksáčku pro případ nouze. Hlavně když jedu na motorce, tak si chci užívat jízdu a ne být neustále "na přijmu". Uplnej extrém závislosti na mobilu jsem na vlastní oči viděl v Praze na ulici... buchta jela na maxiskůtru a zatímco pravou rukou řídila, tak v levý ruce držela smartphone a něco na něm palcem šmidlala.... všechno má svoje meze, i využívání technologií. |
8.6.2023 | Článek | Moje první motorka byla Jawa a kdyby moje poslední motorka měla být tahle Jawa, tak bych to asi přežil... no naštěstí ještě nekončím Myslím si, že se to bude prodávat slušně, měli by s tímhle motorem nabídnout ten celokapotovaný retro Speciál. Já bych spíš sáhnul po verzi Sport a překabátil jí na Californian... když už retro, tak ten nejhezčí jawí model.... +3 |
7.6.2023 | Článek | Viděl jsem na vlastní oči a je to pěkná a působivá mašina. Před prací s karbonem smekám přilbu až na zem. |
31.5.2023 | Článek | Poslední dobou těm japonským designerům nějak nerozumím, ale tohle se povedlo: zase jednou Yamaha, na kterou se dá koukat. Stačilo málo a je z toho celkem pěkná motorka. +6 |
5.4.2023 | Článek | Ivane, neměl Katanu kdysi taky Pavel Ploc (reprezentant ve skocích/letech na lyžích)? |
5.4.2023 | Článek | Nevyšel tento článek (nebo jeho část) před lety v časopisu Motorjournal? Ale to nevadí, je skvělý, díky za něj! Díky přátelství s náčelníkovým synem jsem mohl na vlastní oči shlédnout některé jeho stroje a byl to úžasný zážitek, stejně jako návštěva AIW srazu. Přeji panu Peštálovi pevné zdraví, aby mohl ještě dlouho pokračovat v renovacích Indiánů. v dokonalé úctě Bledá tvář +1 |
30.3.2023 | Článek | Páni redaktoři, apríl je až v sobotu!! Nejvíc mě zaujal "třetí pilíř" ... jo, určitě chci, aby moje motorla posílala někam do coudu data kde, kdy,kam a jak rychle jsem jel. A prej v zájmu mojí bezpečnosti, hm. +2 |
16.3.2023 | Článek | Harley made in China? Konec světa se blíží... Koment k motorce jako takové: Je to typický zástupce expandující kategorie UČM (= Univerzální Čínský Motocykl) Jestli Vám to připomíná gastronomický pojem UHO (= Univerzální Hnědá Omáčka) tak je to správně. UČM a UHO mají totiž překvapivě podobné vlastnosti: - nabídka UČM/UHO brzy bude na trhu převažovat nad běžným poctivým produktem, ale stát bude totéž - na pohled to většinou vypadá jako běžný produkt, na který jste zvyklí - uspokojí to základní potřeby, ale nenadchne - není to nic na co byste dlouho vzpomínali a nehrozí, že po konzumaci nebudete už nikdy chtít ochutnat něco jiného - slabší povahy po konzumaci mohou mít i zažívací potíže +2 |
10.3.2023 | Článek | Já bych elektromotorky nezatracoval, jednou to posune motorkaření na vyšší úroveň (sorry, level). Jen si to zkuste představit: Je léto 2036. Celý týden jste šetřili kredity a vyrážíte na nasdíleném elektrobiku na výlet z Prahy do zatáček kolem Českého Šternberku. Na posledních pár ampérhodin vás appka dovede k nabíjecí stanici ve Vlašimi. Připojíte se k nabíječce a zjistíte, že máte minimálně dvě hodiny volného času. Víte co se toho dá za takovou dobu stihnout?? Tak prvně si uděláte selfie, napostujete a sčeknete, kolik jste obdrželi lajků a olajkujete lajky. Zajdete si za roh do barbershopu nechat si vyčesat z plnovousu mouchy, nagelovat a nažehlit bradku ... tou dobou jsou totiž integrální přilby již několik let zakázané, protože znemožňovaly kamerovým systémům identifikaci podle obličeje. Po hodině už máte hlad... naštěstí je vedle mekáč.... dáte si luxusní květákovo/řepový burger v amarounové bulce s recyklovanou hořčicí ... samozřejmě tu dobrotu napřed nafotíte a postnete. Zapijete to bukvicovým kafem latté z ovesného mléka (krávy jsou už jenom ve skanzenu) Za tu dobu už kolem vás podruhý projel nějakej důchodce na podivný motorce, která dělá hroznej kravál, kouří se z ní a dokokonce, fuj, smrdí!!! A ten dědek je celej vytlemenej a kyne vám levicí se vztyčeným prostředníčkem.... lidičky, co to gesto znamená? To jako, že jsem jednička, jak tam stojím vystajlovanej u nabíječky?? Ten důchodce, kamarádi, to jsem já. +5 |
8.2.2023 | Článek | Zase jednou důvod být hrdý na to, že jsem Čech. Mám radost, že taková ikona jako Praga nezmizela v propadlišti dějin a že to není jen recyklace značky. Design zajímavý, asi není pro každého, mě se teda mnohem víc líbí původní Praga BD, nízká dlouhá, kompaktní s úžasnou nádrží. Použité materiály, technická řešení a zpracování - vše top. Marketingově to určitě mají vymyšlené dobře - proč převzatý motor netřeba řešit - a určitě má větší šanci na úspěch prodat pár kusů exkluzivního stroje, než se snažit prodat tisíce kusů "lidovek" s čínským motorem tam, kde je trh přesycený. Cenu neřeším, nikdo mě přece nenutí si to koupit No a když se nakonec hodně zasním a odhlédnu od reality eurogreendealmafie, tak je jasný, že by tomu slušel vlastní motor, nejlépe brutální velkoobjemový jednoválec ... a nápad bych měl: Kdyby se spojili s pány Ratkouskými a Kamenickými a podařilo se dostat do seriové výroby jejich supermono 800, tak by to byla naprostá pecka a 100% Czechmade: https://www.motorkar...y-zavodak-47000.html +1 |