PROFIL UŽIVATELE

K167

Offline: Dnes v 22:06 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Hlinsko
Lokalita: Chrudim Pardu...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 1496 / 2148
ID uživatele: 387779
Registrace: 12.5.2020

Adresa profilu:http://k167.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2400 záznamů

3.10.2020 Článek Řídil i v terénu a vlastnil (BMW R1200GSA). R1250GS jsem měl na zkušební jízdu.
V současné době vlastním mimo jiných motorek dvě 125ky (na YBR125 jezdí dcera, na DT125 starší syn), třetí 125 zatím nepotřebuji, děkuji za nabídku, mladší syn na tom ještě nemá co dělat ani jako spolujezdec).
Odpověď na moji otázku je, že zapnutí ECO módu vždy ke snížení spotřeby paliva nevede. Je to poznatek z praxe, BMW není první, co na nějakém stroji volbu na ECO mód nabízí.
Proč sem ale motáš jízdu v terénu? Na to má BMW R1250 GS(A) režim Enduro a Enduro Pro.
A když máš na mě dotazy mimo téma, teď se zase zeptám já Tebe - kolik dětí jsi k motorkaření přivedl Ty?
2.10.2020 Článek Pokud chci ECO, otačím plynem pooomaaaliiičku. Zapínat jiný režim/mód na to nepotřebuju.
Kontrolní otázka, soudruzi: "Vede vždy zapnutí ECO módu ke snížení spotřeny paliva?"
2.10.2020 Článek
30.9.2020 Článek P.S.: I levou rukou (a v mnoha případech právě jí) jest možno dosáhnouti uspokojujících výsledků.
30.9.2020 Článek Nemělo by se zapomínat na způsob opravy, kdy se ze vzduchu nejprve vytvoří zcela nová díra, která se pak obalí materiálem požadovaných vlastností a s požadovaným závitem.
28.9.2020 Článek BikeRR: mobil mám 5 let starou šunku, wifinu za 300 Kč měsíčně (tedy také žádný zázrak), ale video mi běží bez problémů. Tak myslím, že problém na straně "motorkari.cz" nebude.
28.9.2020 Článek Baldric: tak už je to zase tady, už je tu borec, který přesně ví, že ten, kdo si to koupí, musí být hned pozér. BMW po mých osobních zkušenostech nemusím, ale zplať Pánbů za každou motorku, která vybočuje z řady - zde navíc ještě s klasickým vzhledem. A takové motorky nepřežijí bez nadšenců (podle Baldrica pozérů), kteří si je koupí.
+3 
28.9.2020 Článek ... na konci roku si budete moci R18 objednat místo námi testované kombinace 16 a 19palcového kola větší provedení, 18 palců vzadu a 21 palců vepředu!
... konečně zase jedna z mála motorek od BMW se správným průměrem kol do terénu
P.S.: Václavové, vše nejlepší k svátku!
23.9.2020 Článek alkaloid: povídej, odborníku. Co víš třeba o navyšování teploty výfukových plynů v rámci EAT?
22.9.2020 Článek Dvě poznámky:
1) Z praxe vím o velkých evropských výrobcích, kterým plnění EU emisních norem dělá sakra problémy.
2) Kecy o fašistech jsou zvratky, které tady nemají co dělat. Svět nebyl, není a nebude dokonalý, ale pokud sen někdo opakovaně chodí brečet a nadávat v podstatě na všechno, měl by se nejprve zamyslet sám nad sebou.
22.9.2020 Článek EU zákonodárcům je úplně jedno, že na to, aby se splnily přísnější emisní normy, je v praxi nutno spálit třeba o litr paliva na 100 km více.
20.9.2020 Článek BMW fakt nemusím, stroje dělá dobrý (ne dokonalý, ale dobrý), ale všechno kolem je navoněná bída (jen můj vlastní názor a moje vlastni zkušenost, měl jsem R1200GSA). Ale!!! Proč bych měl proboha předem kritizovat novou neokopírovanou mašinu, to nepochopím. Tedy samozřejmě za předpokladu, že ty válce nejsou baterie a ve vejfuku není reproduktor
18.9.2020 Článek puffybodie: ano, máš samozřejmě pravdu, díky za odkaz. Domnívám se, že ke zpracování toho článku mohla sloužit kniha Honda - Král motocyklů od Jiřího Janoše. Mám ji doma od roku 1991 a je v ní kapitola s názvem "Honda versus Jawa". Jawu ve sporech zastupoval Dr. Jan Schulmann a ta kapitola končí slovy: "Nelze se divit, že i Dr. Schulmanna dnes s odstupem let velmi mrzí, když vidí, kam od doby jeho londýnského jednání dospěla Honda a kde zůstala Jawa ..."
Svým dotazem jsem reagoval na "alkaloida" a zajímalo mě, co z něj vypadne. Zatím nic konkrétního. Možná těmi okopírovanými anglickými motory myslí Kawasaki W1 z roku 1963/BSA Star Twin, ovšem jestli se nepletu, tak to bylo tak, že Kawasaki převzala společnost Meguro, která měla na 500 ccm BSA A7 licenci. Pokud by někomu ta licence vadila, je potřeba si připomenout, že samotná Jawa vznikla tak, že pan Janeček koupil licenci na výrobu motocyklů Wanderer.
Můj názor je takový, že evropské značky, které skončily, prostě nestačily s Japonci držet krok. Pokud jde o anglické motory, tak se domnívám, že jejich problém byl spolehlivost. Ostatně když se podíváme na W1 a jeho nástupce W650 a W800, tak u nich už o spolehlivosti není pochyb. Japonci to prostě dotáhli. Dalším omylem, který se tu možná objeví je to, že Japonci likvidovali konkurenci cenou. Někdy možná ano, ale v mnoha případech byly jejich motocykly i o dost dražší a přesto se prodávaly lépe
17.9.2020 Článek pokud to chceš na motor, tak na stránkách Hondy, pokud na zbytek motorky, tak na strankach BMW
17.9.2020 Článek alkaloid: tak to mě zajímá. Napiš prosím z toho "ukradli, co mohli" nějaký konkrétní příklad z oblasti motocyklů.

TOPlist