renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

K167

Offline: Dnes v 20:56 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Hlinsko
Lokalita: Chrudim Pardu...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 1472 / 2125
ID uživatele: 387779
Registrace: 12.5.2020

Adresa profilu:http://k167.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2378 záznamů

28.9.2020 Článek ... na konci roku si budete moci R18 objednat místo námi testované kombinace 16 a 19palcového kola větší provedení, 18 palců vzadu a 21 palců vepředu!
... konečně zase jedna z mála motorek od BMW se správným průměrem kol do terénu
P.S.: Václavové, vše nejlepší k svátku!
23.9.2020 Článek alkaloid: povídej, odborníku. Co víš třeba o navyšování teploty výfukových plynů v rámci EAT?
22.9.2020 Článek Dvě poznámky:
1) Z praxe vím o velkých evropských výrobcích, kterým plnění EU emisních norem dělá sakra problémy.
2) Kecy o fašistech jsou zvratky, které tady nemají co dělat. Svět nebyl, není a nebude dokonalý, ale pokud sen někdo opakovaně chodí brečet a nadávat v podstatě na všechno, měl by se nejprve zamyslet sám nad sebou.
22.9.2020 Článek EU zákonodárcům je úplně jedno, že na to, aby se splnily přísnější emisní normy, je v praxi nutno spálit třeba o litr paliva na 100 km více.
20.9.2020 Článek BMW fakt nemusím, stroje dělá dobrý (ne dokonalý, ale dobrý), ale všechno kolem je navoněná bída (jen můj vlastní názor a moje vlastni zkušenost, měl jsem R1200GSA). Ale!!! Proč bych měl proboha předem kritizovat novou neokopírovanou mašinu, to nepochopím. Tedy samozřejmě za předpokladu, že ty válce nejsou baterie a ve vejfuku není reproduktor
18.9.2020 Článek puffybodie: ano, máš samozřejmě pravdu, díky za odkaz. Domnívám se, že ke zpracování toho článku mohla sloužit kniha Honda - Král motocyklů od Jiřího Janoše. Mám ji doma od roku 1991 a je v ní kapitola s názvem "Honda versus Jawa". Jawu ve sporech zastupoval Dr. Jan Schulmann a ta kapitola končí slovy: "Nelze se divit, že i Dr. Schulmanna dnes s odstupem let velmi mrzí, když vidí, kam od doby jeho londýnského jednání dospěla Honda a kde zůstala Jawa ..."
Svým dotazem jsem reagoval na "alkaloida" a zajímalo mě, co z něj vypadne. Zatím nic konkrétního. Možná těmi okopírovanými anglickými motory myslí Kawasaki W1 z roku 1963/BSA Star Twin, ovšem jestli se nepletu, tak to bylo tak, že Kawasaki převzala společnost Meguro, která měla na 500 ccm BSA A7 licenci. Pokud by někomu ta licence vadila, je potřeba si připomenout, že samotná Jawa vznikla tak, že pan Janeček koupil licenci na výrobu motocyklů Wanderer.
Můj názor je takový, že evropské značky, které skončily, prostě nestačily s Japonci držet krok. Pokud jde o anglické motory, tak se domnívám, že jejich problém byl spolehlivost. Ostatně když se podíváme na W1 a jeho nástupce W650 a W800, tak u nich už o spolehlivosti není pochyb. Japonci to prostě dotáhli. Dalším omylem, který se tu možná objeví je to, že Japonci likvidovali konkurenci cenou. Někdy možná ano, ale v mnoha případech byly jejich motocykly i o dost dražší a přesto se prodávaly lépe
17.9.2020 Článek pokud to chceš na motor, tak na stránkách Hondy, pokud na zbytek motorky, tak na strankach BMW
17.9.2020 Článek alkaloid: tak to mě zajímá. Napiš prosím z toho "ukradli, co mohli" nějaký konkrétní příklad z oblasti motocyklů.
11.9.2020 Článek papiboy: To je motorka v "jiným stavu"?
10.9.2020 Článek Alkaloid: jseš si opravdu jistý tím, že mezi rozetou a řetězem nic z maziva kvůli tlaku nevydrží? Proč se tedy mažou třeba kuličková ložiska? Vždyť tam je to zatížení v místě/budě, kde jede kulička po kroužku, také ohromné (možná, ještě větší než u řetězu). Jednou jsem byl na nějaké přednášce ohledně maziv, údržby a diagnostiky ložisek a tam nějaký pán připodobňoval strukturu oleje - jeho molekuly - ke špagetám a přísady ke kečupu. Říkal, že v místě největšího zatížení se sice ty "špagety" skutečně roztáhnou od sebe (tedy nevydrží tam, jak tvrdíš), ale pak je tam právě důležitý ještě ten "kečup". Neřekl bych, že je tedy mazat zbytečné. Jen můj laický názor.
10.9.2020 Článek Papiboy: myslíš tenhle citát? "No jó, mužský, ti nestárnou. Šediny je zdobí, brýle jim svědčí, vrásky jsou sexy. Žádné křečové žíly. Žádná celulitida. Žádné klimakterium. Ale pak najednou… zdechnou." No jo, máš pravdu.
10.9.2020 Článek Tak jsem se podíval, co o tom řetězu píšou na stránkách BMW v angličtině a němčině a dospěl jsem k závěru, že u Reginy vyvinuli řetěz s takovou povrchovou úpravou, že z pohledu materiálů použitých na řetězu, není tento řetěz potřeba mazat a protože si věří tak, že prohlašují, že nebude docházet k jeho opotřebení/vytahání, ani nebude tento řetěz nutné dopínat. Ale pozor, opět z pohledu řetězu. Podle mého názoru by se tomu potud dalo i věřit. Jenže se domnívám, že se toho pak bohužel chopilo propagační oddělení BMW, pro jehož pracovníky se rovná to, že když se řetěz jako takový nevytahá, není už řetěz nutné dopínat vůbec - nějak prostě pozapomněli na to, že ten řetěz se po něčem pohybuje.
Tak mi to připadá, jako kdyby se chtěl nějaký pracovník PR oddělení BMW pověsit za tanga do průvanu, zjistil, že se mu při tom přetrhnou, tak by si koupil tanga tak odolná, že se nepřetrhnou a zapomněl, že se mu potom zaříznou do prdele.
+6 
10.9.2020 Článek ... a pak nebudou mít co žrát.
10.9.2020 Článek Domnívám se, že když tu zprávu od BMW čtou lidé od Reginy, kteří na tom řetězu pracovali, tak jim vstávají vlasy na hlavě.
+1 
7.9.2020 Článek Pro zajímavost ještě úvodní "Slovo redakce" z katalogu motocyklů z roku 1990. Myslím, že to k tématu také je.

TOPlist