Komentáře
Nalezeno 152 záznamů
18.10.2017 | Článek | Souhlasím se Sleeperem: kdyby v tom byli až tak nevině, podali by odvolání proti rozhodnutí technické komise. Sice to stojí celkem dost peněz (1320EUR), ale 25 bodů nebo nula, to je pro závodníka i team hodně velký rozdíl a 1000EUR je v rozpočtu teamu zanedbatelná položka! Obvykle jsou první tři motorky po dojetí závodu nějaký čas v uzavřeném prostoru pod dohledem technických komisařů, aby se na nich nemohly dělat žádné úpravy, kvůli technickým kontrolám a eventuálním technickým protestům. K nim může technický ředitel závodu vybrat další libovolné motorky, které se zúčastnily daného závodu. Kontrolují se hlavně hmotnost, složení benzínu, složení oleje a hluk. Podle pravidel FIM musí každý dodavatel oleje mít své produkty certifikované laboratoří FIM/Dorna a při čtvrteční technické přejímce dodat čísla testů olejů, které budou pro závod používat. je zajímavé, že je zakázáno vyměnit třeba i filtr oleje... Chyba tedy velmi pravděpodobně byla v tom, že ve čtvrtek nahlásili něco jiného, než potom použili v neděli při závodě. Diskvalifikace je krutá, ale technická kontrola po dojetí do cíle, je procedura, která se opakuje při každém závodu, takže to musí všichni znát a dodržovat... |
20.9.2017 | Článek | Co odlišuje šampiony od ostatních závodníků? Je to touha po úspěchu bez ohledu na možné následky. Ano, mohou se při tom ostatním jevit jako bezohlední, hazardéři nebo intrikáni, ale je zajímá jedině vítězství a to, někdy bohužel, za jakoukoliv cenu... Osobně bych rád viděl, jak si VDM povede v sedle speciálu MotoGP, ale zároveň jsem schopen pochopit i VR, že chce využít každou šanci, která by ho mohla posunout k historickému desátému titulu, byť by to byla šance teoretická a velmi nepravděpodobná. +2 |
12.9.2017 | Článek | Myslím, že svezení na HD je pro každého, kdo má motorky rád, trochu speciálním zážitkem. Karen je velká sympaťanda, a to jak se rodina Davidsonů stále, už v několikáté generaci, angažuje ve výrobě a "vývoji" motorek svědčí o obrovské lásce k motorkám, která je téhle rodině vrozená. Na oslavy 115 výročí se opravdu těším, ačkoliv nejsem nijak skalním fanouškem HD. +4 |
7.9.2017 | Článek | pro "karf" : stačí vložit jedno ozubené kolečko navíc někam mezi kliku a malé řetězové kolečko a je to... Ale jak přesně to mají vyřešené, to nevím +1 |
7.9.2017 | Článek | Zní moc pěkně, už se těším na svezení... |
29.8.2017 | Článek | Pokud si to jezdci mezi sebou vyříkali, je to v pořádku, ale prezentovaný postoj AI se mi vůbec nelíbí. Při závodech vždy platilo a platí, že kdo jede první, volí stopu. Zavírání stopy v zatáčce je regulérní způsob, jak udržet soupeře za sebou. Když upadnu, protože jsem přebrzdil, je to jednoznačně moje chyba. Proto nemůžu souhlasit s tím, že za to AI nemohl. I při odkrveném mozku nasypaném testosteronem je jasné, že mohl AI počítat s tím, že mu to DP zavře, když byl dlouhý... Jenže jsou to závody a ne jízda gentlemanů. Tady platí, že kdo nevyužije každou šanci, jede vzadu a pro AI to asi chvíli vypadalo, že DP bude ještě delší, než nakonec byl, a tak mu to tam zkusil pustit. DP to ubrzdil dřív a vracel se do původní stopy. Zbytek popsal AI celkem jasně. Pád je jednoznačně z viny AI, ale jedná se o běžný závodní incident, kdy se z toho nevyvozují žádné důsledky nebo penalizace, protože se to prostě při snaze předjet soupeře, který udělal chybu v závodech stává často... Je třeba si uvědomit, jak málo času na rozhodnutí, zda využít soupeřovy chyby, či nikoliv, při těch rychlostech závodníci mají a když už se rozhodnou, nezbývá vůbec žádný čas na: "Jé, Karle, já se spletla! Zkusíme to znovu." Bylo by mi mnohem sympatičtější, kdyby AI řekl: "Byla to moje chyba, ale vyplynula ze situace, kterou způsobil DP. Vyříkali jsme si to a jedeme dál..." Tvrzení, že to není chyba AI je nesprávné a působí dost nafoukaně. +3 |
22.8.2017 | Článek | Gratulace! Bojovat se musí až do konce a chce to i trochu risku. Parádní představení! |
23.5.2017 | Článek | Že všichni jednou umřeme je jedna z nejjistějších jistot na světě. Jen je mi vždycky hodně smutno, když se to stane tak brzy. Často si vzpomenu na Ivoše, Pavla, Ondru a další kamarády, kteří odešli příliš brzy... V srdcích lidí, kteří je měli rádi, však žijí dál ve vzpomínkách jací byli a co dokázali. +3 |
22.5.2017 | Článek | Kamil je král! Hodně štěstí na TT!!! +1 |
5.5.2017 | Článek | Veliká gratulace!!! |
4.5.2017 | Článek | "To by se babičce nelíbilo!" V. Parus na dotaz "Pane Parus pojedete?" položený v Hořicích asi 8 let nazpět... Byl to velký závodník a milý a vtipný pán. Bude nám chybět +1 |
26.4.2017 | Článek | Tak z celého seriálu se mi nejvíc líbí ta úplně poslední věta o servisu... |
21.4.2017 | Článek | Asi bych vynechal ty mřížky přez světla, ale jinak mne už od dob John Player Special vždycky dostane ta kombinace barev! A krásná práce s detaily!!! |
19.4.2017 | Článek | Při loňském testu (http://www.motocykl-online.cz/testy/23475-yamaha-mt-03-floutek-a-suveren) jsem si stěžoval na to, že je MT-03 i pro mne docela "malá" pro jízdu "v leže", jinak je to opravdu velmi zábavný model, pokud se motor drží trošku "u huby"... |
11.4.2017 | Článek | V jednoduchosti je síla! +2 |