Komentáře
Nalezeno 215 záznamů
3.1.2024 | Článek | O tom jsem se chtěl zmínit, ale protože neznám detaily, tak jsem to zavrhnul. Nicméně jen navážu na tvoji myšlenku. Možnost být offline a nenucen k využívání elektronické komunikace, úložišť... jsem zaregistroval jako snahu o právní úpravu v ČR, snad dokonce v ústavě... |
2.1.2024 | Článek | Tohle tě na tý malý lokomotivě musí chytit za koule https://www.youtube.com/watch?v=uSlbkxT7-ws |
2.1.2024 | Článek | Proti tomu, žes ji prodal žádnej rozpor. I ta moje má jiného majitele, šikovnější kluk než já, spoustu toho dovedl udělat svépomocí. A ta poslední narážka na koupi nové vychází taky z mé zkušenosti. Výsledný dojem z koupě, servisu a reklamace závady bych popsal jednou větou: "Při placení se usmívejte". |
2.1.2024 | Článek | Možná to zní moc osobně, ale takhle jsem to nemyslel. Sám jsem měl podobnou Nevadu, což je stejný technický základ s Brevou a vím o čem píšeš. Je to starý, ojetý, má to koeficient tachometru = 3... S tím se musí počítat. |
2.1.2024 | Článek | článek jsem jen tak prolétl a utkvěly mi 3 závady: 1. elektroinstalace - většina motorek má konektory bez profilových těsnění a neutěsněné ze strany vodičů. No co to asi může udělat časem??? 2. palivová soustava - benzín s etanolem, co dodat??? 3. výměna gufera na kardanu - stane se Po odstranění těchto závad bys měl funkční motorku s "elektronikou" ve formě drátů, pojistek a relé. Tedy opravitelnou vlastními silami. Pravda ještě by zbývala loterka, kdy odejde tachometr Jó, a jestli někdo věří na novou motorku, závady kryté zárukou a bezstarostné ježdění....good luck +2 |
1.1.2024 | Článek | V téhle kategorii podélně uložený Véčko s kardanem, vyrobené v Evropě s historií značky a autentičností. Guca V7, 200k Kč... +11 |
25.12.2023 | Článek | Jen jsem to pustil a uviděl Buryho, hned jsem věděl čí to bude aranžmá. Pohádky k Vánocům patří. Díky za kluci za test a celé redakci, kromě obligátního, chuť a sílu do nového roku +4 |
11.12.2023 | Článek | Nejhorší je, když si "někdo na něco hraje". Na silnici je to zdechlý, v terénu tuhý a bez zdvihů. Mě by nevadila čínská kopírka, kdyby fungovala. Jednadvacítka je vpředu akorát na dojem, stejně jako zbytek mašiny. Aneb, když pejsek s kočičkou ... +2 -1 |
4.12.2023 | Článek | Dominik to s tím vzhledem vystihl přesně. Ta pomyslná kompaktní stavby pyramidy nevypadá vůbec špatně a blatníček s SPZ dotváří celek (jakože to jindy nemusím...). Přední hranatý světlomet je v dnešní produkci japonských naháčů jeden z těch hezčích a celkem k tomu ladí. Díky za test. Ostatní nedostatky si každý ohodnotí individuálně. |
30.11.2023 | Článek | Bral bych to ve verzi Adventure, kdy by to mělo poháněný 2 zadní (pořád řiditelný) kola. Když kriplkára, tak se vším všudy. +1 |
29.11.2023 | Článek | Vystihl jsi to naprosto přesně. Všichni fňukáme a vůbec si nepřipustíme, že jediní kdo s tím můžou něco udělat jsme právě my! A to ty procenta příměsí jsou jen kapka mezi absorditami, které nikdo nechce. |
10.11.2023 | Článek | Vidím tam nutnost kloubu, jakou měl městský Ikarus. Bez toho to nechci +1 |
30.10.2023 | Článek | Teda nelíbí se mi ani jedna, ale ta nalakovaná prokopnutá krabice s dírou na chladič je jen pro silné nátury +1 |
12.10.2023 | Článek | Zprvu, když na mě ve videu vykouklo to panoptikum příšer jsem se málem lekl. Postupně si člověk zvykne na všechno, zvlášť když něco dobře funguje - dá se odpustit. Za mě asi jízdně dle testu Sůza, škoda vibrací... Naštěstí už mám tuto kategorii ošéfovanou Šivříkem s echt Véčkem a mokrou hmotností 230 kg (reál ne prospekt...). Je to těžká ludra s malým rejdem, ale nevyměním... |
10.10.2023 | Článek | Je to mimo mě a tak jsem to ani nečetl. Na fotkách jsem viděl nějakou jebku s jeklem a obyč. Nissinama. Tož jen tolik letmo k tomu hyperbajku +1 |