PROFIL UŽIVATELE

rousini

Offline: 27.10.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Tábor
Lokalita: Tábor Jihočes...
Pomohl: 9x
Napsal příspěvků: 59x
Body komentářů: 2 / 2
ID uživatele: 360933
Registrace: 11.4.2019

Adresa profilu:http://rousini.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 31 záznamů

22.10.2020 Článek Právě v kontextu toho to píšu. Ne, že by vždycky muselo být kolínko, ale trošku toho drajvu mi tam chybí. Díky za odpověď.
22.10.2020 Článek Video mě velice zklamalo. Sice tam zazněla většina důležitých údajů (ergonomie, brzdy, motor...), ale ten způsob prezentace.... Aspoň jednou chci vidět jak se to rozletí, jak se tam napáskují kvalty a pak odřatí před zatáčkou, párkrát překlopí. No nic.
Hrozně vyklidněná prezentace odpovídající posledně testovanému Indiánu. Tam jsem to zklousl ...
20.10.2020 Článek Tento dravý vzhled se hodí u naháče, u takovýho divocha, rozvery. K advíkovi mě to vůbec nejde. Motorka je od slova motor. Ten zazdily jakýmisi cecky nádrže - jo je to funkčí, ale hnusný. Vokapotovaný kola jsou taky funkční...
5.10.2020 Článek Mě se Tracer pohledem zepředu (UFO) nelíbí. Kritika funkčního a přehledného analogového otáčkoměru a záliba ve štelování pléga za jízdy mi přijdou out. Funkční plégo se nemusí štelovat!
Loni jsem se rozhodoval mezi těmito a na obou jsem se s odstupem několika dní svezl. Jediné smysluplné PLUS má Tracer za motor. Vše ostatní jen chrastítko a rozpočtovka.
Brzdy, spojka, tlumení to nešlo vůbec srovnávat. Pohled na výfuk - ble.
Na Versysu si chce udělat čas nanastavení podvozku (minimálně přitvrdit zadek) a pak je to výrazně sportovnější přičemž komfort přejezdu nerovností je furt dost na vysoké úrovni.
"Co říkáš miláčku?" - že sem si vybral dobře
Edit: Na Versysu je fakt otravný ten ucukaný plyn (on/off). To, co chvíli vypadá zábavně může otrávit celodenní výlet. Takže sportovní Tracer na to nemá brzdy a cestovní Versys nemá uhlazený chod, aby neobtěžoval. Zcela náhodou se mi to podařilo eliminovat zvětšenou vůlí na řetězu a je to o hodně lepší.
+1 
7.9.2020 Článek Souhlas kyvka krásy nepobrala. Ale zapomněl jsem na nádrž. Pěknej kus nábytku.
7.9.2020 Článek No tak vzhledově je to bez debat a tím nemyslím chybějící facelift se světly ve formě nějakých LED pásků...
Hezký světlomet, přiznaný rám a vidle jako mamutí kly. V tomto směru není vočem.
13.7.2020 Článek Kluci, pěknej test, pěkný a příjemný video. No mezi řádky z toho čtu, že jakákoliv informace o BMW je hned konfrontována s Kawou a u ní řeč pokračuje o tom, že tak je to správně, tak to má byt
30.6.2020 Článek Problém těchto zbytečných kktin je ten, že technologičtí lídři si postupem času vylobují povinnost téhle výbavy na všech moto v EU prostoru, aby nutily levné, začínající firmy to nakupovat a ztrácet přitom výhodu levného motocyklu. Takhle se odrovnává konkurence.
To, že se to časem doku*ví a je to celé k ho*nu je bez debat. Komu to chybí, ať si koupí lístek na vlak...
+3 -1
25.6.2020 Článek Pěkný zpracovaný test. Když to tak čtu, lituji, že jsem si ji greendays nepůjčil, ale Zed 900 taky pobavil...
19.6.2020 Článek Ještě jedna praktická pro fotografa. Každý začínající si rád hraje s hloubkou ostrosti a přijde mu na focení nejdůležitější, ale přečtěte si, jak se fotí produktová fotografie (pokud nemáte vystudováno...) a co je jejím cílem.
Něco jiného je osvěžení jedné z deseti nebo odfiltrování nevhodného pozadí a něco jiného je polovina každého snímku mimo DOF. Produktovka musí ukázat výrobek zaostřený celoplošně a ne jen část, o které si autor snímku myslí, že bude zajímavá pro každého!!!
+1 
18.6.2020 Článek Nahatá lowcost houkačka vystavená na obdiv, zezadu hnusná koncovka výfuku a monochromatický displej. Podsedlovka jako ze skůtru a přední blatník, který je mimo dizajnový jazyk celku. Aspoň z fotek to tak působí.
Třeba se to někomu líbí...
+1 
27.5.2020 Článek Až po krk řízení je to pěkný. Dále "inspired by box of shoes", jak psáno v prospektu.
25.5.2020 Článek Nemyslím si... Určitě máš nějaké kandidáty. Pokud je najdeš na této akci, tak je vyzkoušíš a za 3/4 hodiny si uděláš nějaký názor. Vytřídíš zrno od plev. A pak si už od místního dealera půjčíš motku třeba na víkend, abys nabral jistotu správné volby. Vyzkoušet motorky v jednom dni je nejlepší varianta, protože jen přímým přesednutím vnímáš rozdíly mnohem intenzivněji. Hlavně ty ergonomické, řidítka- sedlo-stupačky.

Za mě je to dobrá akce, dobrý nápad a kéž by to vydrželo do dalších ročníků.
14.5.2020 Článek Kohlstein: ten motor je stejný, jen jiný SW. Malinko jinde P a Mk. Nevím jak zpřevodování, ale asi tam taky rozdíly nebudou nebo nebudou takový, aby se na daným kvaltu posunuly otáčky o 500 a více. Versys je o 30 kg těžší (to je jen poznámka bez souvislosti).
Jen jsem chtěl naznačit, že pochybuju, že by ten motor desetiletí vyráběnej nedovedli odladit už na tom Versysovi.
14.5.2020 Článek Zajímalo by mě a nechci rozporovat napsané, jak fakt ten motor schroupne 5.q po městě. Mám Versys 650 (2017) a po městě je vhodná III. Čtyřka ještě tak na velice jemné šolichání rychlostí 55 km/h jinak to má tendenci cukat do řetězu. Prostě nemá kulatý chod, který je v závislosti na zařazené rychlosti a jemné práci s plynem tak nad 3300-4000. Je to dvouvál a tak při 3000 rpm má stejný počet zážehů, jako čtyřválec při 1500.
Jako čistý, hladký chod lze označit +5000 rpm, kde člověk s technickým citem nemá pocit, že se to stroji nelíbí a nebojí se tomu nakládat.
Kawa má pěkný moderní dizajn, proporčně vyladěný a motorky působí kompaktně

Možná by už nastal čas v testech zvolit metodiku a dávat body motoru, podvozku, tlumení, brzdám, ovladatelnosti, ergonomii...
+2 
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist