Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
22.9.2023 | Článek | Pěkný Predátor. |
15.9.2023 | Článek | Přesně! Panu Benzovi taky v době páry říkali, že benzín je nebezpečný a že je to nemá smysl. |
27.4.2023 | Článek | @panTerek: protože tohle auto má najeto necelých 40k a prodělal bych. Jo a je to automat, koupený nový a Oktávka to není. |
27.4.2023 | Článek | Mě se líbí, jak skoro nikdo není schopný akceptovat, že to zatím není mainstream, ale svoje zákazníky si to najde. Pro některé lidi a nadšenců do elektra na odpolední nebo víkendové svezení bude. Ne každý potřebuje vykuchané výfuky a smrad benzínu a je dost lidí, pro které cenovka není problém. Kdyby na to nebyla cílová skupina, tak by se to nevyrábělo. Stejné hejty byly na Afriku s automatem - a podívejte - prodává se. Navíc aktuální generaci Z skoro nezajímají technické věci. Když si jdou koupit auto, zajímá je aby to jelo, aby se o to nemuseli starat a aby to nesmrdělo a jak jde připojit mobil. Tyhle debaty jsou jako když si v hospodě Pepa s Frantou po 5. pivu notují, že by si nekoupili auto s automatickou převodovkou. Ani jeden na to nemá, ani jeden s tím v životě nejel a Pepa nemá řidičák. A elektro auta jsou taky na hovno a nikdo si to nekoupí, to taky Pepa říkal. Pro jistotu píšu, že mám 1290 SAR (protože jezdím do té Albánie), jezdím naftou (kterou bych hned vyměnil za elektriku) a v létě jezdím do práce na elektrokoloběžce (protože je to nejrychlejší, nejlevnější, nejpohodlnější a ještě si to, když je pěkně užiju čumendou). A teď klidně do mě. +5 |
30.3.2023 | Článek | Já si Adventure motorku koupil na ježdění v terénu a ne na ježdění na kafe na Shellku. |
2.12.2021 | Článek | Nedělají se ty "pilky" díky špatným, nebo špatně nastaveným tlumičům? |
18.11.2020 | Článek | Zajímavé je, že na německém webu už ceny mají |
6.11.2020 | Článek | Kdyby se všichni vývojáři řídili pindama lidí ve fórech, tak asi všichni pořád používáme tlačítkové telefony ala Nokia 5110 a Apple by byl pořád v garáži. Vývoj nezastavíš. Fabrika prodává to, co trh žádá a každá změna má svoje opodstatnění. Je jasný, že zákazník, který není cílovou skupinou shodu nenajde. Otestujme, udělejme si vlastní úsudek a pak suďme. +2 -1 |
16.8.2019 | Článek | Vážně mě baví, jak se všude řeší, jestli T700 nebo 790R. Ta cenovka za holotu mi přijde fakt mimo, ale trh si žádá, trh to dostane. Navíc udělejte pořádné PR a motorka se prodá. Stejně většina majitelů (a tím se vůbec nechci nikoho dotknout) sjede tak maximálně na polňačku a proto, aby si "odskočili". Pokud se podívám na fakt cestovatele, kteří objíždějí celý svět cestou necestou, tak se podívejte, na čem většina jede. Fakt mě baví Noraly z www.itchyboots.com. https://www.youtube.com/channel/UCEIs9nkveW9WmYtsOcJBwTg Koupila si v Indii za poloviční cenu než stojí u nás Royal Enfield Himalayan (u nás za 119 tyček) a objíždí na něm svět. A objede ho stejně jako na GS1250 za 750.000 v plný palbě. A jako benefit má to, že jí to se šroubovákem, 5 klíči a kladivem opraví v každé chýši. Nebude čekat na řídící jednotku, čidlo toho a toho, jako jsme to viděli v prvních dílech, kdy jel Liška, Révai a Kulhánek s Ptáčkovou Moto cestou necestou. Nechci tím v žádném případě hanit BMW, ale ukázat jenom na to, že na skutečný zážitek nemusí člověk mít poslední výkřik (někdy i výstřik) techniky za čtvrt nebo třičtvrtě bambiliónu. Z vás, co jste na T700 jeli - přijde mi to nebo je motor neuvěřitelně vysoko (výfuk pod motorem). To mi jako technický zázrak nepřijde. Budu se muset ke Kabourkům vypravit na průzkum. |