Komentáře
Nalezeno 14 záznamů
7.3.2023 | Článek | Naprostý propadák, z premiovek skoro nic, většina 2.liga, chápu že pořadatel si řekne raketu za stánek apod., ale sakra kde jinde a kdy jindy než 1xročně možnost prezentace importérů na 1.místě a pro nás skutečně motorkáře, kde máme srovnání všech modelů a vidět vše in natura ?! Prostě pro mě jednoznačně zklamání. +1 |
15.2.2022 | Článek | Také jsem ve frontě čekajících, doufám že nás na ostrovech slyší |
17.8.2021 | Článek | Já nedoufám trochu, ale moc, motor ze Speeda do Tigera, to bude jízda |
28.7.2021 | Článek | Připojuji se s radostí na to samé kolegové, TT Sport skvělý, ale s motorem ze Speeda a doufám konečně quickshifterem to bude přesně pro mě, cena za XR je nesmysl. |
26.11.2010 | Článek | Tak to jsem na Káčku ještě nedal |
19.8.2010 | Článek | Jack82: vše o servisu bohužel sedí, Invelt katastrofa, jezdím do Regensburgu (samozřejmě ne na olej a jiné drobnosti) bo po cestě mám kamaráda s penzionem a tak to spojím s neporovnatelnou projížďkou po Bavorsku na 2dny, kulance funguje, navíc proti podpisu ?? Ti půjčí nový model 13-ky, RR nebo GS, prostě přístup i ceny pro majitele, nikdy se Tě neptaj kde jsi BMW koupil, protože jsi "členem rodiny", v tomto ohledu je VFR a servisní síť Hondy na špičce, ale snad se tady nepobijeme chlapi...každý dle svého gusta a financí, pro mě je Káčko prostě nejvýš |
18.8.2010 | Článek | kizak: mam US verzi a také žádný omezovač není, jinak koukám kam až dojde diskuze 2 skvělých motek jen malá poznámka, objektivně mohou posuzovat pouze majitelé Káček či VFR, ale napsat že Káčko nemá spodek je fakt mimo = od 2500ot. zatáhne jak nic jiného, krouťák 130Nm je znát a právě proto jsem do něj šel...a znovu opakuji pánové, lepší stavitelný podvozek (za jízdy) žádná jiná motka nemá |
16.8.2010 | Článek | Zajímavé názory takže také přispěji trochou do mlýna...Káčko 12-ku jezdím 3rokem, letos jsem měl půjčenou 13-ku a je to opět o level výš než všechno co jsem měl předtím (včetně VFR), názor v recenzi o sportovní jízdě na okreskách s Káčkem je mimo, lepší stavitelný podvozek (za jízdy) nikde na ničem jiném není, dá se s ním jet i na okruhu řádná palba, zkuste si rychlořazení = návykové jak "prase", jednoznačně sport je v poho...ano s ohledem na rozvor a velikost je to po nasednutí a kdo nezkusil jak autobus, ale dynamika po rozjezdu vše vynahradí a prostě je to motorka pro řádný chlapy, nové VFR bude určitě skvělé, ale v porovnání s BMW vždy 2.místo, měl jsem 8 motorek a BMW je prostě laťka nejvýše...a co teprve S 1000RR, kterou jsem si také půjčil u kolegů v Německu = sportovní orgie |
10.6.2010 | Článek | Skvělej nápad,kvalita a výkon bawora jasná, prohnal jsem civilní verzi S1000RR a ten motor je neskutečnej, co teprve poladěný S-ko ve WSBK, jen do toho Matěji... |
19.2.2010 | Článek | to AKRO: jasně že jen o výkonu to není, ale ta motorka je skutečně skvělá a uvidíme ve stockách...prostě špatný výběr jezdců, posadit na ni Spiese...hned bychom vše viděli |
17.2.2010 | Článek | to AKRO:tu otázku Ti zodpovím, ty mašiny na to určitě mají, přečti si pár testů s S1000RR ohledně výkonu atd., problém vidím v jezdcích = špatná volba, na divokou motorku potřebuješ mladého divočáka... |
29.1.2010 | Článek | Včera jsem se byl také mrknout a naprosto souhlasím s autorem článku, dokud ji neuvidíte v reálu, nesuďte...je krásná, sedlo lehce tužší ale vše jako vždy padne do ruky, a zvuk Véčka nemá žádná jiná motka...vím o čem mluvím, sám vlstním K1200S... |
12.6.2009 | Článek | Smekám před tímto výkonem Indiho na jednoznačně nejtěžší trati na světě...skvělý reporty a týmová práce, doufám že další rok motorka podrží a bude to na hustý články nejen v moto-periodikách |
28.7.2011 | Uživatel | Dík, za ten ranec to skutečně stojí, ať nám to jezdí... |